» » » Бучанська підземка буде якісною та безпечною

Бучанська підземка буде якісною та безпечною

БУЧАНСЬКА “ПІДЗЕМКА” БУДЕ ЯКІСНОЮ ТА БЕЗПЕЧНОЮ

Літом розпочалося будівництво підземного переходу. Як зазначали більшість бучанців, це справа необхідна. Але минуло декілька місяців і вже можна почути різні думки: хтось цікавиться роботою будівельників, хтось каже, що перехід не потрібний, інші стверджують: підземка повинна бути, але не припустимо, що зрізаються дерева.

Тож, на питання, які виникають у жителів Бучі щодо спорудження переходу, відповідає виконроб дільниці №3 ( дільниця, яка безпосередньо виконує ці роботи) Віктор Матвійчук.

Бучанська підземка буде якісною та безпечною
— Скажіть, будь ласка, коли плануєте здати об’єкт будівництва?
— Роботи по будівництву підземного пішохідного переходу на автомагістралі Київ-Ковель були розпочаті в липні 2006 року. Їхнє завершення планується на грудень цього ж року. Але, скажу, що ми ставимо перед собою завдання здати об’єкт раніше. Сподіваюся, що впораємося.

— Чи маєте досвід відповідних робіт?
— Фірма “Меліоратор” будівництвом підземного переходу не займалася, але стосовно роботи по техніці залізобетонних виробів має значний досвід. Лише за моєї практики об’єкт із схожими роботами - як мінімум четвертий. Можу сказати, що об’єкт по будівництву переходу не надто складний.

— Хто був замовником даного проекту і з яким кошторисом працюєте?
— Замовники — Бучанська селищна рада та служба автомобільних доріг у Київській області.
На об’єкті працюють близько 20-ти чоловік.
По договору кошторис підземного переходу становить понад 3,5 мільйони гривень.

— Наскільки технічні питання робіт відповідають встановленим стандартам?
— Спочатку виникали певні питання з кресленням — довелося вникати в найтонші нюанси, дивитися на деякі речі по-новому, адже на ці роботи покладена велика відповідальність. І не дивно, підземним переходом користуватимуться люди, тому він має бути безпечним. Робота, матеріали потребують сертифікації, технічних паспортів. Ведеться відповідна документація. Якість не викликає сумнівів.

— На початку будівництва переходу можна було почути чимало нарікань від жителів, мовляв, перейти дорогу неможливо, а обрисів об’єкту навіть не видно. Чи панують такі настрої зараз?
— Не можу стовідсотково стверджувати, що кожен задоволений будівництвом. Можна людину зрозуміти, адже виникли певні незручності. Крім того, бучанці звикли ходити тією доріжкою, яка була прокладена. Коли територію обгородили, бувало дехто навіть розгублювався, бачив, що тупикова сторона і вже потім обходив. Проте, кожен розуміє, що такий перехід в Бучі потрібен. Тому суттєвих скарг не було.

— Чому зрізалися дерева біля будівельного майданчика?
— Ми такі зауваження також чули. З цього приводу лише скажу, що не завжди легко пояснити, переконати людину в тому, що такі дії — вимушена необхідність. Згідно існуючого проекту, в переході будуть вхідна й вихідна частини, тому насадження там заважають будівництву, власне, відповідні роботи і не можливо було б провести. Передбачається, що поряд буде зелена зона, де й посадять нові дерева.

— У людей виникають перестороги, адже в переході буде темно і слід з цього чекати певних неприємностей. Зокрема, мотивують, що це може стати місцем скупчення асоціальних елементів. Чи можете це прокоментувати?
— Як у “підземці”, так і поблизу неї буде освітлення, яке не вимикатиметься. Причому, освітлення планується двох типів — вечірнє та денне. Я не вповноважений в цих питаннях, але вважаю, що за потреби виставлятимуться патрулі, охорона.

— Було таке, що люди втручалися в процес будівництва, можливо, давали поради?
— За будівництвом активно спостерігають жителі з будинку біля “Зоряного”. Наш майданчик звідти добре видно. Дивляться, як і що будується, ставлять нам питання.
Один з наших співробітників часто виконує ще й роз’яснювальну функцію — розповідає про виробничі процеси. Можна сказати, що відбувається живе спілкування, взаємодія.

— Чим вирізнятиметься підземний перехід в Бучі? Взагалі, яким він буде?
— Підземний перехід будується згідно нових стандартів. Можна сказати, що він умовно поділений на дві частини. Перша — для людей, які не мають фізичних вад і можуть спуститися сходами. Друга — будується у вигляді спеціальних парусів, пологий спуск без східців, що призначений для людей похилого віку, інвалідів, матерів з візочками тощо. Як приклад такої споруди — перехід на Академмістечку.
Крім цього, передбачене шатрове каркасне накриття з пластику. Будуть арки.
Глибина — близько 4 метрів вниз по центру дороги і до середньої відмітки переходу.

— Чи практикуватиметься торгівля в переході, як це можна бачити у підземках Києва?
— За проектом, торгівля в переході не передбачена. Люди цікавляться комірками, що там знаходяться. Їхнє призначення таке — це будуть місця для прибиральниці, щитова, дренажна система. Адже якщо потраплятиме вода, чи взимку наноситиметься сніг, стоятимуть лотки, вода відкачуватиметься.
Але повертаючись до питання торгівлі, зазначу, що вона має відбуватися у встановлених для цього місцях. Не думаю, що перехід — саме таке місце.

— Ви, як бучанець, можете аргументувати, що перехід потрібен?
— Звичайно ж, потрібен. По-перше, це безпека людей. В Бучі проходять масові свята та заходи, під час яких завжди між собою пов’язані дві частини — центральна площа та стадіон “Ювілейний”. В будь-якому разі, перехід гарантує безпеку. По-друге, активнішим стає рух на дорогах, більше автотранспорту. Слід враховувати, що Бучею проходить автомагістраль державного значення Київ-Ковель. Чимало машин транзитом їдуть до Варшави, що створює незручності.
Крім того, населення Бучі зростає і рано чи пізно наземні пішохідні переходи перестануть виконувати свої функції. Безпека ж людей — перш за все.

— Ходять чутки, що це буде не єдиний підземний перехід в Бучі?
— Зараз щось стверджувати ще зарано, але в планах — будівництво ще одного переходу такого ж зразка. Думаю, що він буде навпроти житлового масиву, який зараз будується. Замовники ті ж, але дане питання ще в стадії обговорення. Остаточне рішення не прийнято, проте, це будівництво — цілком реальна перспектива. Все залежить від фінансових можливостей.

Увеличить картинку
газета: №42 "Бучанські новини" від 27 жовтня 2006р.
Людмила Гладська
перехід
  1
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 1
Додати коментар
Патріот
  • Патріот (448)
  • Гостi
  • 27 жовтня 2006 11:08
Фірма Меліоратор будівництвом підземного переходу не займалася tongue


Але зайнялася щоб закопати гроші!!!)))

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.