ЗАЛІЗНИЦЯ В БУЧІ: СТО РОКІВ ПОТОМУ
Залізниця – швидкий, зручний і один з дешевших видів транспорту, як для пасажирських, так і вантажних перевезень. Немає жодної людини у нашому селищі, яка б не користувалася послугами залізниці. Тільки у Бучі - три залізничні зупинки електропотягу, одна з яких, є навіть залізничною станцією. Скажу, що саме такий вид транспорту відіграє важливу роль в інфраструктурі кожної держави світу вже декілька століть і альтернативи їй нема і не буде ще деякий час.
Існування Бучі, як такої, почалося саме з будівництва залізничної колії, отож вже більше ста років жителі селища мають змогу оцінити всі переваги і недоліки залізничного транспорту. Особисто я частенько буваю у Києві, і їздити на електропотязі доводиться.
Дуже зручно прийти за розкладом на перон і дістатися до місця призначення швидко і вчасно. І хоча маємо величезні недоліки з надання послуг пасажирам на залізниці, ми все одно кожен ранок стоїмо на пероні, навіть не зважаючи на те, що відкриті нові автомаршрути. Але темою буде не якість надання послуг, і не інші загальні проблеми залізниці, мова піде про Бучанський залізничний вокзал, зупинки “Лісова Буча” та “Склозавод”, і усі неподобства пов’язані з ними.
За більш, ніж сто років існування, звичайно, вигляд нашого вокзалу дуже змінився. Деякі зміни відбулися не так вже й давно. Був проведений ремонт приміщення вокзалу, відремонтували низький перон та деякі будівлі і, здається, все. Як ми пам’ятаємо, зробили це напередодні святкування сторіччя селища, і на цьому зупинилися. Іноді, я ще помічаю, що латають перон. Та всі погодяться, що для зручності пасажирів зробити ще треба багато.
Можливо, і є плани розбудови та якісних змін у роботі Бучанського вокзалу, проте, нажаль, з керівниками господарства нам не вдається зустрітися вже тривалий час.
А теми для розмови ось які:
1. відсутність квиткових кас і зручних пішохідних переходів на зупинках “Лісова Буча” і “Склозаводська”, облаштування цих зупинок простими зручностями (накриття, лавки для сидіння, громадські туалети);
2. неймовірні “аромати” від громадського туалету на станції “Буча”, особливо у спеку;
3. засміченість території навколо колій, зупинок і станції;
4. створення належних умов обслуговування пасажирів.
Зараз тільки констатуємо незадовільний стан у даних питаннях. Згодом, маємо надію все ж таки зустрітися з керівництвом місцевої залізниці і отримати відповіді на наші запитання. А поки - маємо те, що маємо.
Залізниця – швидкий, зручний і один з дешевших видів транспорту, як для пасажирських, так і вантажних перевезень. Немає жодної людини у нашому селищі, яка б не користувалася послугами залізниці. Тільки у Бучі - три залізничні зупинки електропотягу, одна з яких, є навіть залізничною станцією. Скажу, що саме такий вид транспорту відіграє важливу роль в інфраструктурі кожної держави світу вже декілька століть і альтернативи їй нема і не буде ще деякий час.
Існування Бучі, як такої, почалося саме з будівництва залізничної колії, отож вже більше ста років жителі селища мають змогу оцінити всі переваги і недоліки залізничного транспорту. Особисто я частенько буваю у Києві, і їздити на електропотязі доводиться.
Дуже зручно прийти за розкладом на перон і дістатися до місця призначення швидко і вчасно. І хоча маємо величезні недоліки з надання послуг пасажирам на залізниці, ми все одно кожен ранок стоїмо на пероні, навіть не зважаючи на те, що відкриті нові автомаршрути. Але темою буде не якість надання послуг, і не інші загальні проблеми залізниці, мова піде про Бучанський залізничний вокзал, зупинки “Лісова Буча” та “Склозавод”, і усі неподобства пов’язані з ними.
За більш, ніж сто років існування, звичайно, вигляд нашого вокзалу дуже змінився. Деякі зміни відбулися не так вже й давно. Був проведений ремонт приміщення вокзалу, відремонтували низький перон та деякі будівлі і, здається, все. Як ми пам’ятаємо, зробили це напередодні святкування сторіччя селища, і на цьому зупинилися. Іноді, я ще помічаю, що латають перон. Та всі погодяться, що для зручності пасажирів зробити ще треба багато.
Можливо, і є плани розбудови та якісних змін у роботі Бучанського вокзалу, проте, нажаль, з керівниками господарства нам не вдається зустрітися вже тривалий час.
А теми для розмови ось які:
1. відсутність квиткових кас і зручних пішохідних переходів на зупинках “Лісова Буча” і “Склозаводська”, облаштування цих зупинок простими зручностями (накриття, лавки для сидіння, громадські туалети);
2. неймовірні “аромати” від громадського туалету на станції “Буча”, особливо у спеку;
3. засміченість території навколо колій, зупинок і станції;
4. створення належних умов обслуговування пасажирів.
Зараз тільки констатуємо незадовільний стан у даних питаннях. Згодом, маємо надію все ж таки зустрітися з керівництвом місцевої залізниці і отримати відповіді на наші запитання. А поки - маємо те, що маємо.