Нова пасажирська платформа, що досить тривалий час споруджується на станції Буча, вже починає руйнуватися. Місцями опори, на яких викладені плити, почали сильно просідати, адже їх опори не мають під собою жодного укріплюючого фундаменту. Так, між турнікетним павільйоном та виходом на пішохідний міст, частина платформи просіла на понад півметра, металеві бордюри тріснули і, здається, плити от-от впадуть.
Минулого тижня сотні пасажирів із захопленням спостерігали, як час від часу на станції з’являлися працівники залізничної будівельної бригади та перебудовували частини платформи, що вже почала руйнуватися. Слід зазначити, що на новій платформі ще не було жодного пасажира, а що ж буде, коли її введуть в дію і кілька сотень бучанців разом перебуватимуть на ній в очікуванні електрички. Результати «перебудови» можете бачити на фото…
Станція Буча вже давненько стала чи не найгіршим вокзалом на дільниці Київ-Коростень, незважаючи на найбільший з поміж усіх станцій пасажиропотік (раніше найбільшим пасажиропотоком вирізнявся Ірпінь, але з введенням нової автодороги на Київ більшість пасажирів пересіли на маршрутку). Вокзал скоріше нагадує полустанок в далекому селі, де за добу проходить два поїзда. Каси працюють абсолютно незлагоджено, тому більшість міщан вже звикли до безладу та купують залізничні квитки в Києві чи деінде. Зал очікування працює по досить «універсальному» розкладу: відчиняючи свої двері близько 7-ої години ранку і зачиняється інколи о 16-00, а інколи і до 18-ої допрацьовує (в такому ж режимі працюють і каси).
Нова платформа споруджується вже досить тривалий час. Слід зазначити, що платформу на станції «Буча» почали споруджувати одночасно з аналогічною платформою на станції «Тетерів» (до речі, мешканці с. Пісківки, ст. Тетерів уже понад місяць користуються нею).
Якщо придивитися, то навіть неозброєним оком помітно безліч недоліків нової споруди (тріщини у перекритті, перекошені опори). Мало того, що на платформі абсолютно відсутні ліхтарі (мабуть, їх компенсують за рахунок бюджетних ліхтарів на стовпах електрифікації), так ще й павільйони, що покликані слугувати укриттям від дощу чи спеки, нагадують скоріше торгівельні ятки на базарі: жебрацькі вузенькі лавки та односекційні накриття (наприклад, на інших станціях двосекційні накриття і подвійні лавки). Та й самих павільйонів має бути не три, як у Бучі, а по чотири-шість на платформу (яке ще і стала трохи довшою).
Вихід на нову платформу передбачається тільки через пішохідний міст, якість якого залишає бажати кращого. Навіть важко уявити, що відбуватиметься взимку, адже станція Буча не вирізняється порядком у прибиранні снігу чи льоду, не кажучи вже про супутнє сміття. До того ж, довжина новозбудованої платформи абсолютно унеможливлює зупинку потягу далекого сполучення. Адже для міста вже давно назріла потреба у платформі довжиною понад 650 м, що дало б можливість розширити сполучення за рахунок зупинки хоча б деяких поїздів і розвантажило потік транспорту на Київ.
Тож, про якість користування послугами приміської електрички людям доводиться лише мріяти. Знехтувалися навіть елементарні вимоги, необлаштовані умови для переходу інвалідами, молодими мамами з дітьми, громадянами похилого віку. Сервіс для пасажирів – «на нулі». Зате станція поступово стала перетворюватися на «комфортну» зону відпочинку для місцевих пияк та заїжджих «гастролерів», а «ворота міста» швидше нагадують його задвірки…
Листи на сайт від пасажирів бучанців зачитав Андрій
Минулого тижня сотні пасажирів із захопленням спостерігали, як час від часу на станції з’являлися працівники залізничної будівельної бригади та перебудовували частини платформи, що вже почала руйнуватися. Слід зазначити, що на новій платформі ще не було жодного пасажира, а що ж буде, коли її введуть в дію і кілька сотень бучанців разом перебуватимуть на ній в очікуванні електрички. Результати «перебудови» можете бачити на фото…
Станція Буча вже давненько стала чи не найгіршим вокзалом на дільниці Київ-Коростень, незважаючи на найбільший з поміж усіх станцій пасажиропотік (раніше найбільшим пасажиропотоком вирізнявся Ірпінь, але з введенням нової автодороги на Київ більшість пасажирів пересіли на маршрутку). Вокзал скоріше нагадує полустанок в далекому селі, де за добу проходить два поїзда. Каси працюють абсолютно незлагоджено, тому більшість міщан вже звикли до безладу та купують залізничні квитки в Києві чи деінде. Зал очікування працює по досить «універсальному» розкладу: відчиняючи свої двері близько 7-ої години ранку і зачиняється інколи о 16-00, а інколи і до 18-ої допрацьовує (в такому ж режимі працюють і каси).
Нова платформа споруджується вже досить тривалий час. Слід зазначити, що платформу на станції «Буча» почали споруджувати одночасно з аналогічною платформою на станції «Тетерів» (до речі, мешканці с. Пісківки, ст. Тетерів уже понад місяць користуються нею).
Якщо придивитися, то навіть неозброєним оком помітно безліч недоліків нової споруди (тріщини у перекритті, перекошені опори). Мало того, що на платформі абсолютно відсутні ліхтарі (мабуть, їх компенсують за рахунок бюджетних ліхтарів на стовпах електрифікації), так ще й павільйони, що покликані слугувати укриттям від дощу чи спеки, нагадують скоріше торгівельні ятки на базарі: жебрацькі вузенькі лавки та односекційні накриття (наприклад, на інших станціях двосекційні накриття і подвійні лавки). Та й самих павільйонів має бути не три, як у Бучі, а по чотири-шість на платформу (яке ще і стала трохи довшою).
Вихід на нову платформу передбачається тільки через пішохідний міст, якість якого залишає бажати кращого. Навіть важко уявити, що відбуватиметься взимку, адже станція Буча не вирізняється порядком у прибиранні снігу чи льоду, не кажучи вже про супутнє сміття. До того ж, довжина новозбудованої платформи абсолютно унеможливлює зупинку потягу далекого сполучення. Адже для міста вже давно назріла потреба у платформі довжиною понад 650 м, що дало б можливість розширити сполучення за рахунок зупинки хоча б деяких поїздів і розвантажило потік транспорту на Київ.
Тож, про якість користування послугами приміської електрички людям доводиться лише мріяти. Знехтувалися навіть елементарні вимоги, необлаштовані умови для переходу інвалідами, молодими мамами з дітьми, громадянами похилого віку. Сервіс для пасажирів – «на нулі». Зате станція поступово стала перетворюватися на «комфортну» зону відпочинку для місцевих пияк та заїжджих «гастролерів», а «ворота міста» швидше нагадують його задвірки…
Листи на сайт від пасажирів бучанців зачитав Андрій
Інші статті за темою нової платформи:
20 жовтня 2013р: Буча: Новозбудована платформа в аварійному стані?
4 липня 2013р: У місті будується нова посадочна платформа
1 серпня 2013р: Залізнична станція «Буча» оновлюється
20 жовтня 2013р: Буча: Новозбудована платформа в аварійному стані?
4 липня 2013р: У місті будується нова посадочна платформа
1 серпня 2013р: Залізнична станція «Буча» оновлюється