Укрзалізниця продовжує отримувати зворотний зв’язок від пасажирів щодо графіків та маршрутів перевезень. Пропозиції будуть проаналізовані та можуть стати частиною нового розкладу руху з 12 грудня 2021 року. Також Укрзалізниця продовжує вносити оперативні зміни до поточного переліку маршрутів та оптимізує графіки деяких рейсів для більшої зручності пасажирів та економії часу в дорозі.
Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia повністю змінила підхід до формування нових графіків руху. Тепер це процес, побудований на зворотному зв’язку від пасажирів та аналітиці пасажирських потоків.
Пропозиції мають бути з детальним описом та обґрунтуванням.
Оперативний зворотний зв'язок щодо якості сервісу Укрзалізниці налагоджений через гарячу лінію 0 800 503 111, офіційну Facebook-сторінку Укрзалізниці, а також через чат-бот у Telegram та Viber.