Використовуйте «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ»

Звіт подається до контролюючого органу за основним місцем взяття на облік як платника єдиного внеску. У страхувальника є можливість звітувати в електронній формі, а в окремих випадках у паперовому вигляді. Подання звітності на паперових носіях потребує додаткового використання робочого часу як платників единого внеску так і працівників фіскальоної служби.
З метою економії часу при складанні і при поданні звітності Державна фіскальна служба створила сервіс під назвою «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.sfs.gov.ua), який вже став справжнім помічником для потребуючих в світі податків.
Завдяки сервісу платники податків мають можливість створювати,редагувати,підпісувати та надсилати звітність з единого внеску дистанційно, у режимі реального часу.
Сервіс включає дві функціональні частини: відкрита та приватна.
Через відкриту частину платник має можливість загально доступну довідкову інформацію про роботу ДФС.
Доступ та робота у приватній частини Електронного кабінету платника стає можливою виключно за наявністю безкоштовних ключів від фіскальної служби, які можна безкоштовно отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів (м.Київ-151, вул.Народного ополчення , 5-а).
Шановні платники, запрошуємо вас скористатися сучасним способом звітування. Оскільки автоматизація процесу створення податкової звітності значно прискорює та полегшує роботу підприємця або бухгалтера, робить її безпомилковою.
Звітувати в електронній формі – швидко та зручно!