» » » Затверджено стандарти якості надання послуг електропостачання

Затверджено стандарти якості надання послуг електропостачання

У разі недотримання таких стандартів передбачена компенсація споживачам



Відповідний механізм затверджений постановою НКРЕКУ від 12 червня 2018 року № 375, яка набуде чинності з дня, наступного за днем ​​його опублікування.

Такі вимоги стосуються суб'єктів господарювання, які отримали ліцензію на здійснення поставки електричної енергії споживачу або розподіл електричної енергії.

До гарантованим стандартам якості надання послуг електропостачальника відносяться, зокрема:
- надання даних про фактичне споживання електричної енергії в термін 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача;
- розгляд звернень / скарг / претензій споживачів до 30 днів з дня їх отримання (або в термін 45 днів, якщо при розгляді звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засоби обліку);
- розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату в строк 5 робочих днів з дати отримання звернення.


До гарантованим стандартам якості надання послуг ВСР відносяться, зокрема:
- дотримання встановлених показників зміни напруги;
- відновлення електропостачання після початку перерви в електропостачанні протягом 24 годин;
- видача паперового примірника підписаного договору про надання послуг з розподілу в термін 3 робочі дні з дня отримання відповідного звернення споживача.


У разі недотримання таких стандартів передбачена виплата компенсації споживачам в затверджених розмірах (наприклад, у разі недотримання показників зміни напруги передбачена компенсація в розмірі 25% плати за надання послуг з розподілу). За погодженням із споживачем електропостачальник здійснити компенсацію іншим способом, в тому числі шляхом прямого платежу.

Компенсацію можна не виплачувати, зокрема:
- якщо недотримання гарантованих стандартів було викликано доведеними форс-мажорними обставинами;
- в разі відмови споживача в письмовому вигляді від отримання компенсації.


Також затверджено механізм надання компенсації.

У разі неотримання компенсації споживач може самостійно звернутися до електропостачальнику або ВСР із заявою затвердженої форми. У разі необгрунтованої відмови в наданні компенсації можна звернутися до НКРЕКУ та її територіальним органам. НКРЕКУ з урахуванням даних звітності та за результатами планових або позапланових перевірок у разі невиплати компенсації накладає на постачальника штраф.
0 0

www.jurliga.ligazakon.ua 
законодавство
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.