Оглянути українські АН-178 та АН-132 прибули особисто керівники Міжнародної організації з цивільної авіації
В Україну прибули керівники ІКАО – Міжнародної організації з цивільної авіації. Функціонерів цікавить перебіг випробувань найновіших розробок ДП "Антонов". Зокрема, вітчизняні Ан-178 та найновіший Ан-132. Ці літаки нині активно випробовують, як у небі, так і на землі. Разом із президентом ІКАО за лаштунками побували кореспонденти "5 каналу".
24 травня президент Міжнародної організації цивільної авіації та директор європейського бюро ІКАО особисто пройшлися ангарами в Гостомелі. Особлива увага президента ІКАО до нової розробки "антоновців" Ан-132 – це найсвіжіша модель. Її випробування нині у розпалі.
"Те, що є нові технології, це для нас дуже добре. Чекаю з нетерпінням, коли він полетить", – каже президент Ради ІКАО Бенард Олумуіва.
У ДП "Антонов" зазначають, що випробування можуть затягнутися на два, а то і три роки, залежно від того, які вимоги висуває країна-замовник. Поки ж Ан-132 існує лише в одному екземплярі.
Це продукт спільної діяльності українських інженерів та партнерів із Саудівської Аравії. Українці розробили, побудували і випробовують літак. Саудити планують налагодити виробництво таких літаків у себе.
Це перший Ан, побудований без жодної російської запчастини. Двигуни – канадські, гвинти постачає Велика Британія. У проекті задіяні десятки українських підприємств. Фактично це поліпшена копія Ан-32, який добре себе показав під час експлуатації у зонах екстремальних кліматичних умов в Індії та Південній Америці.
Літаки такого класу можуть служити і для потреб армії. Ан-132, зокрема, пристосований для транспортування особового складу та бронетехніки. Поки що прототип налітав близько 40 годин. Здіймає в небо цей літак група пілотів під керівництвом випробувача Віктора Гончарова.
"Оптимізму додає те, що двигуни по запасу тяги такі ж, як у Ан-32. Тільки вони більш сучасні, більш зручні в експлуатації, більш економічні", – каже льотчик-випробувач Віктор Гончаров.
Випробування тривають у напруженому режимі, кажуть на підприємстві.
В Україну прибули керівники ІКАО – Міжнародної організації з цивільної авіації. Функціонерів цікавить перебіг випробувань найновіших розробок ДП "Антонов". Зокрема, вітчизняні Ан-178 та найновіший Ан-132. Ці літаки нині активно випробовують, як у небі, так і на землі. Разом із президентом ІКАО за лаштунками побували кореспонденти "5 каналу".
24 травня президент Міжнародної організації цивільної авіації та директор європейського бюро ІКАО особисто пройшлися ангарами в Гостомелі. Особлива увага президента ІКАО до нової розробки "антоновців" Ан-132 – це найсвіжіша модель. Її випробування нині у розпалі.
"Те, що є нові технології, це для нас дуже добре. Чекаю з нетерпінням, коли він полетить", – каже президент Ради ІКАО Бенард Олумуіва.
У ДП "Антонов" зазначають, що випробування можуть затягнутися на два, а то і три роки, залежно від того, які вимоги висуває країна-замовник. Поки ж Ан-132 існує лише в одному екземплярі.
Це продукт спільної діяльності українських інженерів та партнерів із Саудівської Аравії. Українці розробили, побудували і випробовують літак. Саудити планують налагодити виробництво таких літаків у себе.
Це перший Ан, побудований без жодної російської запчастини. Двигуни – канадські, гвинти постачає Велика Британія. У проекті задіяні десятки українських підприємств. Фактично це поліпшена копія Ан-32, який добре себе показав під час експлуатації у зонах екстремальних кліматичних умов в Індії та Південній Америці.
Літаки такого класу можуть служити і для потреб армії. Ан-132, зокрема, пристосований для транспортування особового складу та бронетехніки. Поки що прототип налітав близько 40 годин. Здіймає в небо цей літак група пілотів під керівництвом випробувача Віктора Гончарова.
"Оптимізму додає те, що двигуни по запасу тяги такі ж, як у Ан-32. Тільки вони більш сучасні, більш зручні в експлуатації, більш економічні", – каже льотчик-випробувач Віктор Гончаров.
Випробування тривають у напруженому режимі, кажуть на підприємстві.