» » В Гостомелі АН-2-100 підняв рекордну вагу

В Гостомелі АН-2-100 підняв рекордну вагу

На льотно-випробувальній базі ДП «АНТОНОВ» виконано випробувальний політ легкого літака Ан-2-100, який є сучасною модифікацією відомого легкого біплана Ан-2. Літак підняв вантаж рекордної для свого класу ваги в 3202 кг на висоту 2700 м. Зауважимо, що максимальне комерційне навантаження Ан-2-100 складає 1500 кг.




Зліт літака Антонов Ан-2-100 з рекордним вантажем

Спробу встановити рекорд здійсив екіпаж льотчиків-випробувачів ДП «АНТОНОВ»: командир Сергій Тарасюк та другий пілот Валерій Єпанчинцев. Цей екіпаж відомий, зокрема, завдяки експедиції на літаку Ан-3 на Південний Полюс, де льотчики встановили прапор України.



Командир Сергій Тарасюк та другий пілот Валерій Єпанчинцев після встановлення світового рекорду

Повідомлення про спробу встановлення рекорду буде передано до Міжнародної Федерації авіаційного спорту.

В заходах з нагоди випробувального польоту Ан-2-100 взяли участь керівники підприємств авіаційної галузі України та корпорації «Українська авіабудівна компанія».

Нагадаємо, що 31 серпня 2017 року світова авіаційна спільнота відзначатиме 70-річчя від дня першого польоту біплану, який став родоначальником великого сімейства літаків «АНТОНОВ». Ан-2 досі є найбільшим в світі одномоторним біпланом.


Антонов Ан-2-100

Ан-2-100 призначений для пасажирських, вантажних та змішаних пасажирсько-вантажних перевезень на місцевих повітряний лініях. Він здатен автономно експлуатуватися на невеликих аеродромах, у широкому діапазоні висот аеродромів, за простих та складних кліматичних та метеорологічних умов.

Головна відмінність Ан-2-100 від його попередника у силовій установці з маршовим турбогвинтовим двигуном МС-14 розробки та виробництва
АТ «Мотор-Січ». Одна з переваг цієї заміни – перехід з авіаційного бензину на авіаційний керосин. Таким чином значно підвищується рентабельність літака. До того ж, Ан-2-100 оснащений повітряним реверсивним гвинтом АВ-17 (на заміну АВ-2). Вага пустого знарядженого Ан-2-100 на 200 кг менша за вагу Ан-2.

Цей літак названий «Генріх Онгірський» на честь заступника Генерального конструктора ДП «Антонов» Г.Г. Онгірського (1939-2012), котрий зробив значний внесок у розвиток програми Ан-2 й Ан-3.


Літак Антонов Ан-2-100 та літак супроводження Антонов Ан-28
Гостомель Антонов Галуненко фотофакт
  8
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
"Гостi" не можуть коментувати дану новину.