Про це повідомляє голова правління компанії Войцех Балчун. Європейський досвід показує, що автомати самообслуговування дозволяють зменшити кількість кас, черги в них, знизити корупцію, підвищити швидкість продажу квитків. А скорочення штату співробітників зменшує витрати залізниці на зарплату. Також скорочення кас дозволяє вивільняти частину площі вокзалу, яку здають в оренду торговельним закладам, і це приносить вокзалам значний прибуток.
Користуватися терміналами, як правило, досить просто. А вартість квитка, придбаного через автомат самообслуговування, нижче, ніж у касі. Це стимулює пасажирів використовувати термінали. Вони дуже популярні в Європі, і в ряді країн, наприклад, у Німеччині зустрічаються навіть на маленьких станціях. Експерти вже прогнозують терміналам самообслуговування велику популярність і в Україні. Для багатьох пасажирів вони зроблять купівлю квитків більш комфортною.
Нещодавно, як відомо, Укрзалізниця запустила й мобільний додаток для купівлі квитків.