» » Про підвищення проїзду в маршрутних таксі

Про підвищення проїзду в маршрутних таксі

Наскільки вдарить по гаманцю підвищення вартості проїзду?



Близько тижня тому в усіх маршрутних таксі, що курсують від Бучі до Києва з’явились оголошення про підвищення вартості проїзду. Ця інформація неабияк занепокоїла громадян, що і так щодня витрачають немалу суму на дорогу до роботи чи університету. Багатьох вже хвилює питання – наскільки ж подорожчає проїзд і чого чекати далі?

«У зв’язку з підвищенням вартості паливно-мастильних матеріалів, запасних частин та підняттям мінімальної заробітної плати з 1 грудня 2016 р. з 18 листопада 2016 р. підвищуються тарифи на перевезення пасажирів», - таке повідомлення можна побачити відтепер чи не у всіх маршрутних таксі Ірпінського регіону.
В АТП від імені директора Олександра Лабунського прокоментували ситуацію і пояснили, що вартість проїзду підвищиться на одну гривню. Тобто, проїзд з Бучі до Києва буде коштувати 12 грн., а до прикладу, з Ворзеля до Бучі – 6 грн. Щодо причин, то вони пов`язані не лише з підвищенням цін на паливо, а враховується й податкове навантаження у зв`язку з підвищенням мінімальної заробітної плати працівникам АТП. І це стосується зростання мінімальної зарплати з 1450 на 1600 грн.

Реакція пасажирів є зрозумілою – абсолютна більшість не задоволена таким станом речей. Люди коментують підвищення цін і в соціальних мережах. «Шановне керівництво, перед тим, як в черговий раз піднімати тарифи на проїзд – ви спершу приведіть стан маршруток до ладу: помийте салони, проведіть дезінфекцію, приберіть протяги. Зробіть інтервал руху хоча б на зимовий період часу меншим та опалюйте салони», - коментує ситуацію постійний пасажир Андрій.

---------------
Відділ перевезень ТОВ "Ірпінське АТП-13250": тел. (04597) 69-9-09
---------------
газета: "Бучанські новини" №45 від 18 листопада 2016 року
тариф
  11
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 4
Додати коментар
gennadi

OFFline

  • gennadi (11)
  • Користувачі
  • 22 листопада 2016 13:02
Неправильний номер телефону надрукували. Ніхто там трубку не бере, додзвонитися неможливо. Схоже, АТП нічого не цікавить, маршрутки їздять як хочуть і коли хочуть. І яка їм різниця, яка вартість проїзду, якщо гроші все одно собі в кишеню кладуть? Бо квитки не видаються.

«ОДНИ НЕ ВЫДАЮТ БИЛЕТЫ, ДРУГИЕ – ЗАКРЫВАЮТ НА ЭТО ГЛАЗА»
– Почему в маршрутках не дают билеты? – позвонил в редакцию читатель Виктор Семенович. – Как-то потребовал у водителя, на что тот язвительно поинтересовался, мол, в каком веке живешь, дядя? Остальные пассажиры промолчали, и я засомневался: может, и правда водитель не обязан обилечивать пассажиров?
Невыдача билетов в маршрутках – явление распространенное, подтверждает президент общественной организации «Товариство учасників руху» Александр Ситенко.
– Пассажир не должен просить у водителя билет – тот обязан это сделать сам сразу при расчете за проезд, – подчеркивает он. – Невыдача билета пассажиру – грубейшее нарушение закона, это сознательный перевод всей системы пассажирских перевозок в криминальную сферу. Билет – это документ, который участвует в системе реального оборота финансовых средств в сфере пассажирских перевозок. Сейчас даже на рынке вводятся кассовые аппараты, а билет – это тот же чек, то есть документ, свидетельствующий об оплате услуги перевозки. Он дает возможность контролировать поступление денежных средств и отчисления в бюджет, то есть формирование ресурсов для выплаты той же пенсии, зарплат врачам, учителям и т. д.
«БИЛЕТ – ЭТО СВОЕГО РОДА СТРАХОВОЙ ПОЛИС»
Кроме того, в случае аварии билет является своеобразным страховым полисом для пассажира.
– Водитель и транспортное предприятие берут на себя ответственность за то, что усадили пассажира в салон и довезли до места назначения живым, здоровым и невредимым, – говорит он. – Недавно в Винницкой области произошла страшная авария: перевернулся автобус, трое пассажиров погибли, 20 получили травмы разной степени тяжести, в том числе и пятилетний ребенок. А поскольку билетов не было – возникли проблемы с оплатой их лечения. Билет – это своего рода страховой плис: в случае аварии все расходы на лечение должна взять на себя компания-перевозчик.
Как объяснил правозащитник, аварийный комиссар Вячеслав Манукян, любое транспортное средство должно иметь полис гражданско-правовой ответственности, которым предусмотрены выплаты страхового возмещения третьим лицам, то есть пассажирам.
– И если пассажир пострадал в дорожно-транспортном происшествии – страховая компания виновного лица обязана возмещать ущерб потерпевшему, – говорит он. – А билет как раз и является доказательством того, что человек в этот момент был в автобусе. Если его нет – страховая компания может заявить, мол, у нас нет оснований верить правоохранительным органам: мало, что вас признали потерпевшим лицом – у вас нет доказательств. И человек останется ни с чем.
Повна стаття тут:
http://vecherniy.kharkov.ua/news/107100
/

2
administrator

OFFline

  • administrator (328)
  • Адміністратори
  • 22 листопада 2016 13:25
Цитата: gennadi
Неправильний номер телефону надрукували. Ніхто там трубку не бере, додзвонитися неможливо. Схоже, АТП нічого не цікавить, маршрутки їздять як хочуть і коли хочуть. І яка їм різниця, яка вартість проїзду, якщо гроші все одно собі в кишеню кладуть? Бо квитки не видаються.


- перепроверено только что - рабочий телефон

1
gennadi

OFFline

  • gennadi (11)
  • Користувачі
  • 22 листопада 2016 14:34
Цитата: administrator
Цитата: gennadi
Неправильний номер телефону надрукували. Ніхто там трубку не бере, додзвонитися неможливо. Схоже, АТП нічого не цікавить, маршрутки їздять як хочуть і коли хочуть. І яка їм різниця, яка вартість проїзду, якщо гроші все одно собі в кишеню кладуть? Бо квитки не видаються.


- перепроверено только что - рабочий телефон

Дякую, перевірю ще раз. Можливо, мені не пощастило застати оператора на місці.
Подзвоню пізніше, хочу поскаржитись на роботу 422 маршрута. Водії квитки не видають, люблять покурити в салоні (добре, що не під час руху, але ж на зупинці, коли стоять, - видно), їздять не по графіку, не по маршруту (до речі, де можна подивитись маршрут? По моїй пам’яті є варіантів з п’ять, по різним вулицям в Ірпені), стоять на зупинці до останнього, забиваються вщерть.

2
gennadi

OFFline

  • gennadi (11)
  • Користувачі
  • 29 листопада 2016 17:45
Цитата: administrator
Цитата: gennadi
Неправильний номер телефону надрукували. Ніхто там трубку не бере, додзвонитися неможливо. Схоже, АТП нічого не цікавить, маршрутки їздять як хочуть і коли хочуть. І яка їм різниця, яка вартість проїзду, якщо гроші все одно собі в кишеню кладуть? Бо квитки не видаються.


- перепроверено только что - рабочий телефон

Ні, трубку там не беруть. Дзвонив 29.11.2016 з 17:40 більше 10 разів.
Нехай представник АТП прокоментує ситуацію.

2
Інформація
"Гостi" не можуть коментувати дану новину.