» » » Податкова: Перейменували вулицю: що з РРО і ліцензією

Податкова: Перейменували вулицю: що з РРО і ліцензією

У розрахунковому документі має друкуватися інформація про адресу господарського об’єкту, яка зазначена в документі на право власності, нагадує ДФС.
Видача розрахункового документа із зазначенням адреси господарського об’єкту, що не збігається з адресою господарського об’єкту, зазначеною в документі на право власності, є порушенням вимог законодавства.

Тож якщо органами виконавчої влади, місцевого самоврядування прийнято рішення про перейменування вулиці чи зміну інших топонімів (географічних назв), унаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із законом.

Після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО. Для цього суб’єкт господарювання протягом п’яти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни, подає до органу ДФС за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації і реєстраційне посвідчення.

Інформація, відображена в ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, в т. ч. про адресу господарського об’єкту, має відповідати даним про адресу господарського об’єкту, який друкується в розрахунковому документі зареєстрованого на цю адресу РРО. Тому зміни слід внести і до ліцензії.
Лист ДФС від 21.03.2016 № 6117/6/99-99-22-07-03-15
  0
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.