Цим, врегульовано питання прийому електронних звернень громадян через “Урядовий портал”, з подальшим відправленням звернень органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України для вирішення питань відповідно до компетенції.
Уточнено, що на звернення заводиться електронна реєстраційна картка звернення заявника, в якій вказуються ПІБ заявника (найменування підприємства, установи, організації, органу місцевого самоврядування, ПІБ фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання заявника — фізичної особи (місце знаходження заявника — юридичної особи) , електронна адреса, на яку заявнику може бути спрямована відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню присвоюється індивідуальний номер.
Відносно звернень з питань, які не потребують додаткового опрацювання у відповідних органах виконавчої влади “Урядовий контактний центр” буде надавати необхідні роз’яснення та довідкову інформацію за допомогою телефонного зв’язку або в електронній формі.
Крім того, уточнено порядок взаємодії держустанови “Урядовий контактний центр” і Секретаріату Кабінету Міністрів під час обробки телефонних та електронних звернень громадян, адресованих Кабінету Міністрів, Прем’єр-міністру, віце-прем’єр-міністрам, Міністру Кабінету Міністрів.
Вказується, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 30 днів (раніше – 15 днів) з дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, – невідкладно (раніше – 5 днів), але не пізніше 15 днів з дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення, і вноситься відповідна інформація в базу даних. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів (раніше – 30 днів).