Буча новини міста, Буча сайт » статті і публікації » законодавтство » Порядок реагування органів виконавчої влади на електронні звернення громадян

Порядок реагування органів виконавчої влади на електронні звернення громадян

Порядок реагування органів виконавчої влади на електронні звернення громадянКабінет Міністрів своєю постановою від 11 лютого 2016 року № 82 вніс зміни до Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” щодо забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову “гарячу лінію” і “Урядовий портал”.

Цим, врегульовано питання прийому електронних звернень громадян через “Урядовий портал”, з подальшим відправленням звернень органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України для вирішення питань відповідно до компетенції.

Уточнено, що на звернення заводиться електронна реєстраційна картка звернення заявника, в якій вказуються ПІБ заявника (найменування підприємства, установи, організації, органу місцевого самоврядування, ПІБ фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання заявника — фізичної особи (місце знаходження заявника — юридичної особи) , електронна адреса, на яку заявнику може бути спрямована відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню присвоюється індивідуальний номер.

Відносно звернень з питань, які не потребують додаткового опрацювання у відповідних органах виконавчої влади “Урядовий контактний центр” буде надавати необхідні роз’яснення та довідкову інформацію за допомогою телефонного зв’язку або в електронній формі.

Крім того, уточнено порядок взаємодії держустанови “Урядовий контактний центр” і Секретаріату Кабінету Міністрів під час обробки телефонних та електронних звернень громадян, адресованих Кабінету Міністрів, Прем’єр-міністру, віце-прем’єр-міністрам, Міністру Кабінету Міністрів.

Вказується, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 30 днів (раніше – 15 днів) з дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, – невідкладно (раніше – 5 днів), але не пізніше 15 днів з дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення, і вноситься відповідна інформація в базу даних. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів (раніше – 30 днів).
0 0

Мороз Віктор 
законодавство, юрконсультація
 Інші новини по темі:
Робота прокуратури зі зверненнями громадян

Робота прокуратури зі зверненнями громадян

Прокуратура м. Ірпеня
Звернення громадян в запитаннях та відповідях

Звернення громадян в запитаннях та відповідях

законодавтство
Ірпінська ОДПІ про звернення громадян

Ірпінська ОДПІ про звернення громадян

Публікації
Зверненню громадян - належна увага! Ірпінська ОДПІ

Зверненню громадян - належна увага! Ірпінська ОДПІ

Публікації
Депутатам можна написати листа через інтернет

Депутатам можна написати листа через інтернет

Суспільство
Суттєві зміни в діяльності органів прокуратури у зв’язку з прийняттям Закону України «Про прокуратуру»

Суттєві зміни в діяльності органів прокуратури у зв’язку з прийняттям Закону України «Про прокуратуру»

Прокуратура м. Ірпеня
Податкова:  Змінено номер телефону сервісу "Пульс"

Податкова: Змінено номер телефону сервісу "Пульс"

Публікації
Розгляд звернень громадян прокуратурою

Розгляд звернень громадян прокуратурою

Прокуратура м. Ірпеня
Податкова: Змінені умови отримання цифрових підписів

Податкова: Змінені умови отримання цифрових підписів

Публікації
Бучанська РДА: Телефони та адреси для звернень громадян

Бучанська РДА: Телефони та адреси для звернень громадян

Буча та регіон
Ірпінська ОДПІ: Розгляд звернень громадян та реалізації права на отримання публічної інформації

Ірпінська ОДПІ: Розгляд звернень громадян та реалізації права на отримання публічної інформації

Публікації
З якими питаннями йдуть до прокурора?

З якими питаннями йдуть до прокурора?

Буча та регіон
Переваги електронної системи подання податкової звітності

Переваги електронної системи подання податкової звітності

Публікації
Податкова роз'яснює як повідомити про прийняття працівника на роботу

Податкова роз'яснює як повідомити про прийняття працівника на роботу

Публікації
Державні сайти стандартизують

Державні сайти стандартизують

законодавтство
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.