» » » Порядок реагування органів виконавчої влади на електронні звернення громадян

Порядок реагування органів виконавчої влади на електронні звернення громадян

Порядок реагування органів виконавчої влади на електронні звернення громадянКабінет Міністрів своєю постановою від 11 лютого 2016 року № 82 вніс зміни до Порядку взаємодії органів виконавчої влади та державної установи “Урядовий контактний центр” щодо забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову “гарячу лінію” і “Урядовий портал”.

Цим, врегульовано питання прийому електронних звернень громадян через “Урядовий портал”, з подальшим відправленням звернень органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України для вирішення питань відповідно до компетенції.

Уточнено, що на звернення заводиться електронна реєстраційна картка звернення заявника, в якій вказуються ПІБ заявника (найменування підприємства, установи, організації, органу місцевого самоврядування, ПІБ фізичної особи – підприємця), номер контактного телефону, місце проживання заявника — фізичної особи (місце знаходження заявника — юридичної особи) , електронна адреса, на яку заявнику може бути спрямована відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, прохання чи вимоги. Кожному зверненню присвоюється індивідуальний номер.

Відносно звернень з питань, які не потребують додаткового опрацювання у відповідних органах виконавчої влади “Урядовий контактний центр” буде надавати необхідні роз’яснення та довідкову інформацію за допомогою телефонного зв’язку або в електронній формі.

Крім того, уточнено порядок взаємодії держустанови “Урядовий контактний центр” і Секретаріату Кабінету Міністрів під час обробки телефонних та електронних звернень громадян, адресованих Кабінету Міністрів, Прем’єр-міністру, віце-прем’єр-міністрам, Міністру Кабінету Міністрів.

Вказується, що звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше 30 днів (раніше – 15 днів) з дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вивчення, – невідкладно (раніше – 5 днів), але не пізніше 15 днів з дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу або його заступник встановлює необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення, і вноситься відповідна інформація в базу даних. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів (раніше – 30 днів).
Мороз Віктор 
законодавство юрконсультація
  0
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.