» » » Запрошуємо скористатись послугами веб-порталу Пенсійного фонду України

Запрошуємо скористатись послугами веб-порталу Пенсійного фонду України

На сьогоднішній день особлива увага в органах Пенсійного фонду приділяється запровадженню єдиних стандартів обслуговування громадян та впровадженню нової централізованої системи призначення та виплати пенсій, яка дасть можливість для забезпечення максимальної доступності громадян до послуг Пенсійного фонду незалежно від місця їхнього проживання.

Запрошуємо скористатись послугами веб-порталу Пенсійного фонду УкраїниПри цьому відпаде необхідність безпосереднього звернення до управлінь фонду для призначення пенсій, скоротиться час обслуговування, не потрібно буде робити ксерокопії трудових книжок, дипломів та інших документів. Всі вони будуть відскановані спеціалістами відділу обслуговування громадян та повернуті заявнику.

При цьому спеціалістом відділу заповнюється заява в електронному вигляді і надається заявнику розписка про перелік прийнятих документів. Якщо подано не всі документи, то заявник має право протягом 3 –х місяців їх додати з урахуванням чинного законодавства. В разі подачі всіх необхідних документів, формується електронна пенсійна справа.
Разом з тим хочу зазначити, що пенсіонери, які зареєстровані на Веб – порталі ( www.portal.pfu.gov.ua ) Пенсійного фонду України можуть переглянути розмір призначеної пенсії, а застраховані особи розмір нарахованого заробітку, який буде враховано для призначення та перерахунку пенсій, адже з січня 2016 року призначення пенсій здійснюється лише за даними персоніфікованого обліку.

Для того, щоб зареєструватися на Веб-порталі необхідно звернутися у відділ обслуговування громадян, який знаходиться у приміщенні управління Пенсійного фонду на 1 поверсі, каб.№ 3. При собі небхідно мати паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, а для пенсіонерів також і пенсійне посвідчення. Також, додаткову інформацію можна отримати за номером телефону 5-32-93.
Користувач на порталі після відповідної реєстрації може отримати такі електронні послуги: отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян), отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів), отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як: назва Закону України, згідно якого призначено пенсію; вид пенсії; сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).

Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів: виписки з системи персоніфікованого обліку; виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів); виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).
Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.


У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.
В процесі реформування Пенсійного фонду можливості Веб – порталу буде удосконалено і громадянам надана можливість подання документів з використанням ЕЦП.
  0
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.