Буча новини міста, Буча сайт » Бучанська податкова інспекція » Публікації » "Гаряча лінія" від податкової: Щодо подання звітності в електронному вигляді.

"Гаряча лінія" від податкової: Щодо подання звітності в електронному вигляді.

"Гаряча лінія" від податкової: Питання щодо подання звітності в електронному вигляді.

Під час „гарячої лінії”, яка відбулась в Ірпінській ОДПІ ГУ ДФС у Київській області, на запитання платників відповідала заступника начальника Світлана Літош. Надаємо відповіді на найбільш актуальні питання.

Який порядок подання платниками податків податкової звітності в електронному вигляді?
Наказом ДПА України від 10.04.2008 року №233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.04.2008 року за №320/15011, затверджено Інструкцію з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (далі – Інструкція).
Відповідно до розділу ІІІ Інструкції платник податків отримує в будь-якому включеному до системи подання податкових документів в електронному вигляді акредитованому центрі сертифікації ключів посилені сертифікати відкритих ключів посадових осіб підприємства, що мають право підпису (керівника, бухгалтера), та печатки підприємства. Платник податків фізична особа-суб’єкт підприємницької діяльності може обмежитись одним ключем електронного цифрового підпису. Особисті ключі знаходяться на ключових (електронних) носіях, що зберігаються в таємниці.
Крім того, платник податків отримує в органі доходів і зборів за місцем реєстрації або на офіційному веб-сайті ДФС України чи регіонального органу доходів і зборів:
- текст примірного договору про визнання електронних документів;
- безкоштовне спеціалізоване програмне забезпечення формування та подання до органів доходів і зборів податкових документів в електронному вигляді.
Інформація на офіційному веб-порталі ДФС України (www.sfs.gov.ua) знаходиться в рубриці Головна/Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність.

Чи потрібно переукладати договір про подання звітності в електронному вигляді та отримувати нові сертифікати відкритих ключів у разі реорганізації підприємства, якщо при цьому посадові особи (директор та головний бухгалтер) не змінились?
Відповідно до статті 4 Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Слід зазначити, що згідно зі статтею 104 Господарського кодексу України юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов’язків іншим юридичним особам - правонаступникам (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або в результаті ліквідації.
Юридична особа є такою, що припинилася з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.
Статтею 1 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» визначено, що сертифікат відкритого ключа - це документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.
Сертифікат ключа містить унікальний реєстраційний номер сертифіката ключа, основні дані (реквізити) підписувача - власника особистого ключа (статті 6 Закону).
Наказом ДПА України від 10.04.2008 року № 233 затверджено Інструкцію з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (далі – Інструкція). Текст примірного договору про визнання електронних документів визначено у додатку 1 до цієї Інструкції.
Зокрема, платник податків заповнює необхідні реквізити, які передбачені примірним договором (назва підприємства, код за ЄДРПОУ), надає до органу доходів і зборів за місцем реєстрації підписані та скріплені печаткою два примірники договору та посилені сертифікати відкритих ключів на електронному носії.
З урахуванням зазначеного, у разі реорганізації підприємства посадові особи юридичної особи - правонаступника повинні отримати нові сертифікати відкритих ключів та укласти новий договір про подання звітності в електронному вигляді.

Чи можливо здійснити процедуру реєстрації в АЦСК ІДД через мережу Інтернет без особистої присутності в Центрі сертифікації ключів?
Процедура отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заявник, або його довірена особа, мають бути особисто присутніми під час процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД http://www.acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів».

Чи можливо скасувати посилений сертифікат виданий АЦСК ІДД у телефонному режимі?
Відповідно до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту заява в усній формі подається клієнтом (підписувачем) до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі АЦСК ІДД) засобами телефонного зв’язку за номером, який опублікований на власному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД, при цьому клієнт (підписувач) повинен повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:
- ідентифікаційні дані власника посиленого сертифіката;
- реєстраційний номер посиленого сертифіката;
- ключову фразу голосової автентифікації.

Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних підписувача з інформацією в реєстрі підписувачів
0 0

 Інші новини по темі:
Ірпінська ОДПІ повідомляє

Ірпінська ОДПІ повідомляє

Повідомлення!
Ірпінська ОДПІ повідомляє: Електронна звітність на допомогу платникам!

Ірпінська ОДПІ повідомляє: Електронна звітність на допомогу платникам!

Звітність (бланки)
Ірпінська ОДПІ: Електронна звітність

Ірпінська ОДПІ: Електронна звітність

Звітність (бланки)
Податкова: Про електронний цифровий підпис

Податкова: Про електронний цифровий підпис

Публікації
Платники вже мають змогу оцінити переваги подання РРО-звітності в електронному вигляді

Платники вже мають змогу оцінити переваги подання РРО-звітності в електронному вигляді

Публікації
Ірпінська ОДПІ про електрону звітність

Ірпінська ОДПІ про електрону звітність

Звітність (бланки)
Внесено зміни до податкової звітності з податку на додану вартість

Внесено зміни до податкової звітності з податку на додану вартість

Публікації
Електронна звітність – це завжди перевага!

Електронна звітність – це завжди перевага!

Звітність (бланки)
Переваги електронної системи подання податкової звітності

Переваги електронної системи подання податкової звітності

Публікації
Ірпінська ОДПІ  провела черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Ірпінська ОДПІ провела черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Публікації
Ірпінська ОДПІ інформує

Ірпінська ОДПІ інформує

Публікації
Про РРО - в телефонному режимі

Про РРО - в телефонному режимі

Публікації
Ірпінська ОДПІ: З «гарячої лінії» про зміни в оподаткуванні ПДВ

Ірпінська ОДПІ: З «гарячої лінії» про зміни в оподаткуванні ПДВ

Публікації
Податкова: Як отримати довідку про доходи через інтернет

Податкова: Як отримати довідку про доходи через інтернет

Публікації
Управління Пенсійного фонду в м. Буча інформує

Управління Пенсійного фонду в м. Буча інформує

УПФУ в місті Буча інформує
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.