» » » Ірпінська ОДПІ дбає про обізнаність платників податків Ірпінського регіону

Ірпінська ОДПІ дбає про обізнаність платників податків Ірпінського регіону

Черговий семінар-тренінг відбувся з платниками податків Ірпінського регіону в приміщенні Ірпінської ОДПІ.

Нещодавно, під час тематичного семінару платникам податків розповіли про зміни до Податкового кодексу, запроваджені Законом №71-VIII від 28.12.2014 року у частині механізму застосування РРО та запобігання можливим порушенням з боку суб’єктів господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки за товари(послуги).

В роботі семінару взяли участь заступник начальника Ірпінської ОДПІ Людмила Ступак завідувач сектору контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Ігор Ковальчук,фахівці Ірпінської ОДПІ та представник ЦСО РРО МПП « ЛАМО» Святослав Москаленко.

В ході семінару фахівці Ірпінської ОДПІ та сервісної організації «ЛАМО» детально роз’яснили нові вимоги норм Податкового кодексу та Закону України від 06.06.95р. № 265/95. «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями.

Зокрема, відповідно до п. 296.10 Кодексу платники податку другої і третьої (фізичні особи-підприємці) груп при здійсненні діяльності на ринках при продажу товарів дрібно роздрібної торгівельної мережі через засоби пересувної мережі, а також платники єдиного податку першої групи не застосовують реєстратори розрахункових операцій, а у всіх інших випадках платники єдиного податку –фізичні особи –підприємці другої і третьої груп зобов’язані застосувати РРО. Зазначені зміни відповідно Прикінцевих положень Закону №71 вступають у силу: для платників податку третьої групи-з 1 липня 2015 року, для платників єдиного податку другої групи-з 1 січня 2016 року.Також присутнім розповіли про існування значної кількості електронних сервісів, які створені для платників та діють на веб-порталі ДФС України.

Наприкінці зустрічі підприємці отримали можливість поставити свої запитання, отримати поради та роз’яснення, висловити побажання. Податківці запевнили, що мета роботи нашої служби полягає в організації високоякісного сервісу для всіх платників податків та громадян.
  0
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом {days} з дня публікації.