» » » Податкова: Про реєстри податкових накладних

Податкова: Про реєстри податкових накладних

Податкова: Про  реєстри податкових накладнихНова форма реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 року № 958, який набере чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем його офіційного опублікування.

Опублікуваний цей наказ 7 листопада 2014 року у виданні «Офіційний вісник України».
Реєстр виданих та отриманих податкових накладних ведеться платниками ПДВ в електронному вигляді у затвердженому форматі та за власним бажанням платника у паперовому вигляді.

У Реєстрі окремо обліковуються операції:
- з постачання товарів/послуг, які оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою, ставкою 7 % чи нульовою ставкою, звільнених від оподаткування та тих, що не є об'єктом оподаткування, послуг за межами митної території України та послуг, місце постачання яких визначено за межами митної території України;
- з придбання товарів/послуг з метою використання у господарській діяльності платника для здійснення операцій, які оподатковуються податком на додану вартість за основною ставкою, ставкою 7 % чи нульовою ставкою, звільнених від оподаткування та тих, що не є об'єктом оподаткування, а також тих, які не призначаються для використання у господарській діяльності цього платника податку.

Також уточнено, що підписувати реєстр має право керівник (уповноважена особа) або фізична особа (законний представник) та головний бухгалтер (особа, відповідальна за ведення бухгалтерського обліку).
Ірпінська ОДПІ 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.