Оскільки пріоритетним у роботі ЦОПів є підвищення якості обслуговування платників, тому для оцінки цього показника, а також доцільності впровадження нових електронних сервісів щоквартально проводяться анонімні опитування відвідувачів. Більшість громадян задоволена діяльністю роботи Центру обслуговування платників податків Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області. Також у залі Центру оформлено інформаційні та тематичні стенди зі зразками заповнення заяв, податкової звітності, актуальною інформацією про зміни в оподаткуванні. Для зручності відвідувачів обладнано місця для очікування, забезпечено доступ до мережі Інтернет, є безпровідна система Wi-Fi. Встановлена скринька для зауважень та пропозицій від платників податків.
Податкова: Облікові картки платника податків на Ірпінщині отримали понад 3000 осіб
Оскільки пріоритетним у роботі ЦОПів є підвищення якості обслуговування платників, тому для оцінки цього показника, а також доцільності впровадження нових електронних сервісів щоквартально проводяться анонімні опитування відвідувачів. Більшість громадян задоволена діяльністю роботи Центру обслуговування платників податків Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області. Також у залі Центру оформлено інформаційні та тематичні стенди зі зразками заповнення заяв, податкової звітності, актуальною інформацією про зміни в оподаткуванні. Для зручності відвідувачів обладнано місця для очікування, забезпечено доступ до мережі Інтернет, є безпровідна система Wi-Fi. Встановлена скринька для зауважень та пропозицій від платників податків.