Серед першочергових завдань, що стоять сьогодні перед органами державної податкової служби - розгляд звернень громадян.
Саме у такий спосіб забезпечується зворотній зв'язок податкових органів з громадськістю.
Основним ключовим завданням сьогодення щодо організації роботи з розгляду звернень громадян є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та задоволення їх законних прав та інтересів, формування ідеології добровільної сплати податків, зняття соціальної напруги та упередження конфліктних ситуацій в суспільстві.
З початку року до Ірпінської ОДПІ надійшло 19 письмових звернень громадян.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни підіймають питання щодо порушення податкового законодавства та інформування про ухілення від сплати податків. З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, структурними підрозділами Ірпінської ОДПІ своєчасно та неупереджено проводиться перевірка порушених питань та задоволення законних вимог заявників. Інші звернення стосувалися питань роз’яснення норм діючого податкового законодавства та по єдиному соціальному внеску. Відповіді на питання, порушенні у зверненнях громадян, надані своєчасно та кваліфіковано.
Також, упродовж січня-жовтня 2014 року посадовими особами Ірпінською ОДПІ проведено 31 особистих прийомів громадян. Особистий прийом громадян здійснюється посадовими особами згідно затверджених графіків, за попереднім записом. Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються рішення у межах діючого законодавства щодо питань порушених громадянами. Аналіз тематики звернень громадян та питань, які порушувалися під час особистих прийомів в податкових органах, свідчить, що громадяни найбільше цікавляться питаннями оподаткування доходів фізичних осіб та застосування спрощеної системи оподаткування.
Попередній запис проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 безпосередньо у приймальні або по телефону 67-5-44 не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому.
Пісьмові звернення можна надіслати до Ірпінській ОДПІ поштою за адресою: 08200, м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а або електронною поштою на скриньку e-mail: [email protected] (довідки за телефоном - 67-5-44)
Сподіваємось, що наша робота і в подальшому буде допомагати громадянам реалізовувати своє право на звернення.
Саме у такий спосіб забезпечується зворотній зв'язок податкових органів з громадськістю.
Основним ключовим завданням сьогодення щодо організації роботи з розгляду звернень громадян є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та задоволення їх законних прав та інтересів, формування ідеології добровільної сплати податків, зняття соціальної напруги та упередження конфліктних ситуацій в суспільстві.
З початку року до Ірпінської ОДПІ надійшло 19 письмових звернень громадян.
Найчастіше у своїх зверненнях громадяни підіймають питання щодо порушення податкового законодавства та інформування про ухілення від сплати податків. З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, структурними підрозділами Ірпінської ОДПІ своєчасно та неупереджено проводиться перевірка порушених питань та задоволення законних вимог заявників. Інші звернення стосувалися питань роз’яснення норм діючого податкового законодавства та по єдиному соціальному внеску. Відповіді на питання, порушенні у зверненнях громадян, надані своєчасно та кваліфіковано.
Також, упродовж січня-жовтня 2014 року посадовими особами Ірпінською ОДПІ проведено 31 особистих прийомів громадян. Особистий прийом громадян здійснюється посадовими особами згідно затверджених графіків, за попереднім записом. Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються рішення у межах діючого законодавства щодо питань порушених громадянами. Аналіз тематики звернень громадян та питань, які порушувалися під час особистих прийомів в податкових органах, свідчить, що громадяни найбільше цікавляться питаннями оподаткування доходів фізичних осіб та застосування спрощеної системи оподаткування.
Попередній запис проводиться щоденно з 9-00 до 18-00 безпосередньо у приймальні або по телефону 67-5-44 не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому.
Пісьмові звернення можна надіслати до Ірпінській ОДПІ поштою за адресою: 08200, м.Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а або електронною поштою на скриньку e-mail: [email protected] (довідки за телефоном - 67-5-44)
Сподіваємось, що наша робота і в подальшому буде допомагати громадянам реалізовувати своє право на звернення.