» » » Аварія поїзда під Черкасами: палаючий мазут перетворив воду на вулкан

Аварія поїзда під Черкасами: палаючий мазут перетворив воду на вулкан

Причиною сходження з рейок локомотива і 35 цистерн з мазутом фахівці називають технічну несправність. Але в той же час не варто виключати диверсію, вважає незалежний експерт з військових питань Ігор Козій.

Пожежу в Черкаській області погашено. Зараз на місці аварії вантажного поїзда працюють рятувальники. З цистерн вилився мазут. Площа забруднення – дві тисячі квадратних метрів. На щастя, ніхто не постраждав. Але згоріло 25 житлових будинків та ще 5 технічних будівель. Зараз вирішується питання про розміщення людей, які залишилися без житла.
Нагадаємо, вранці на залізничній станції «Городище» зійшов з рейок і загорівся локомотив і 35 цистерн з мазутом. Пожежу гасили приблизно 200 рятувальників. Операція тривала більше 2 годин. Подробиці аварії і про її можливі причини в ефірі радіостанції Голос Столиці розповіли прес-секретар Черкаського обласного управління Держслужби з надзвичайних ситуацій Костянтин Проценко, а також незалежний експерт з військових питань Ігор Козій.

Пане Проценко, розкажіть про те, з чим довелося зіткнутися рятувальникам на місці аварії?

– Було накопичення цистерн, пошкоджені рейки, і від великої температури їх фактично скрутило – ніби хтось їх зв’язав у жмут. Температура була дуже висока. За двадцять п’ять метрів від центру катастрофи перебувала станція технічного обслуговування – будівля вигоріла вщент, металеві решітки, які були на вікнах, попливли. Довгий час було складно наблизитися до епіцентру пожежі – мазут або горів, або натікав під ноги і в будь-який момент міг спалахнути. Площа загоряння була велика, загорілися житлові будинки. Неподалік була гідравлічна канава для підведення води. Мазут потрапив в цю канаву, перетворивши її на своєрідний вулкан.

Пане Козій, фахівці заявляють, що попередня версія НС – технічна несправність. Що може стояти за цим визначенням?
– В принципі, тут питання більше стосується фахівців в області шляхів сполучення. Звичайно, тут потрібно спочатку спокійно розібратися, що стало першопричиною такої аварії. Але крім технічної несправності шляхів сполучення, я б обов'язково розглянув варіант, пов'язаний з проведенням певної диверсії на залізниці України. В такий непростий час Кабінету міністрів слід було б доручити управлінню залізниці серйозніше поставитися до відправки таких небезпечних матеріалів, а також ретельніше перевіряти шляхи сполучення. Варто зробити відповідні висновки.
www.newsradio.com.ua 
  2
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.