У цьому листі державний орган визнав, що фактично ця допомога ліквідовується. Єдиним виключенням є ті сім’ї у яких допомога при народженні першої дитини складала 30 тис грн. і яка розподілялася лише на 2 роки. І лише в цьому випадку ця допомога залишиться у мінімальному розмірі (130 грн) на ці останні 12 місяців третього року. Загалом це зроблено лише для того, щоб зберегти на цей рік трудовий стаж за такими сім’ями.
Зрозуміло, що Мінсоцполітики намагається це показати як оптимізацію та вдосконалення і навіть більше того показує як своє досягнення. Але це насправді виглядає і смішно і трагічно одночасно.
Черговий опус Мінсоцполітики про те, як держава дбає про сім’ї з дітьми http://www.mlsp.gov.ua/labour/control/uk/publish/article?art_id=162933&cat_id=107177 в якому жодного слова про те, що величезна кількість родин втрачає право на отримання допомоги по догляду.

В цьому контексті потрібно зазначити, що цей підвищений розмір допомоги по догляду отримують, якраз ті мами, які найменш захищені і можуть отримувати її тільки тому, що мають дуже низькі доходи.
Для багатьох людей залишається не зрозумілим ліквідація допомоги по догляду, яка по своїй суті була однією із найбільш адресних зі всіх видів допомог сім’ям з дітьми. Якщо уряд пішов на суттєве зменшення видатків на соціальну сферу, то в першу чергу скорочуватися мали б «професійні» пільги для депутатів, прокурорів та інші види допомоги , які надаються незалежно від того чи потребує конкретна родина цієї допомоги чи ні і аж ніяк не допомога по догляду за дитиною. Але наш уряд вирішив інакше, чим як на мене значно скоротив обсяг соціального забезпечення найбільш вразливих груп населення.
Повна версія статті>>