» » » Реєстраційні послуги надаватимуть по-новому

Реєстраційні послуги надаватимуть по-новому

Розподіл повноважень знищить корупцію?

Принцип роботи Центрів надання адміністративних послуг базуватиметься на поділі на фронт- та бекофіси.

Про це під час круглого столу в ІА ЛігаБізнесІнформ заявив Міністр юстиції України Павло Петренко.

«Відтепер працюватимуть фронт-офіс, який виконуватиме функції прийому документів та їх обробки, та бек-офіс, працівники якого вчинятимуть реєстраційні дії. Працівники бек-офісів не матимуть контактів з адміністратором фронт-офісу. Адміністратор, який спілкується з громадянами, не приймає жодних рішень, а отже нема за що платити хабара. Його завдання надати консультацію, забрати документи та передати їх до бек-офісу», - повідомив очільник Мін'юсту.

Як фронт-, так і бекофіси центрів надання адмінпослуг передаватимуться у підпорядкування місцевій владі. Більша частина коштів, які виручатимуться ЦНАПом, залишатимуться у місцевих бюджетах.
Значних змін зазнають реєстраційні процедури.

«Це нонсенс, коли державний реєстратор заповнює близько 20 паперів – ми повинні рухатися до максимальної інформатизації та переведення реєстраційних дій в електронну форму. Для цього потрібно внести низку змін до законодавства і, я впевнений, нам вдасться переконати парламент у необхідності підтримати цю ініціативу», - резюмував Міністр юстиції.
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.