Про це повідомив очільник Міністерства Павло Петренко під час сьогоднішньої прес-конференції в ІА ЛІГАБізнесінформ. Так, він зауважив, що левова частка проблем виникає через максимальну централізацію реєстраційних послуг. Тож найближчим часом частина функцій Державної реєстраційної служби буде передана «фронт-офісам» та «бек-офісам», які формуватимуться місцевими органами влади. Водночас штатна чисельність працівників служби суттєво скоротиться, а її функції зводитимуться до отримання і збереження інформації у держреєстрі.
Крім того, Міністр наголосив на необхідності встановлення стандартів якості реєстраційних послуг (мовляв минула ситуація за якої кожне БТІ встановлювало свої стандарти і правила, є неприпустимою для руху у напрямку інформатизації реєстраційних послуг, а також підвищення мотивації до праці держреєстраторів). На думку Петренка, ці спеціалісти мають отримувати зарплатню на рівні середньої по Україні, а також премію в залежності від наданих послуг. Наразі, за інформацією Міністра, держреєстратори отримують близько 1200 грн.
Втілення в життя амбітних міністерських планів потребуватиме їх закріплення на рівні закону, однак Петренко висловив сподівання, що парламент підтримає запропоновані ініціативи. «Думаю, що на вересень місяць ми вийдемо з комплексним законом», - резюмував чиновник.