» » » Місцева влада отримає повноваження реєстраційної служби

Місцева влада отримає повноваження реєстраційної служби

Подолання корупційної складової під час реєстрації прав на нерухоме майно, посилення впливу на місцях, суттєве скорочення штату ДРС з одночасним підвищенням зарплатні державних реєстраторів та отримання громадянами комфорту від візитів до чиновників – такими є короткострокові плани Мін’юсту.

Про це повідомив очільник Міністерства Павло Петренко під час сьогоднішньої прес-конференції в ІА ЛІГАБізнесінформ. Так, він зауважив, що левова частка проблем виникає через максимальну централізацію реєстраційних послуг. Тож найближчим часом частина функцій Державної реєстраційної служби буде передана «фронт-офісам» та «бек-офісам», які формуватимуться місцевими органами влади. Водночас штатна чисельність працівників служби суттєво скоротиться, а її функції зводитимуться до отримання і збереження інформації у держреєстрі.

Крім того, Міністр наголосив на необхідності встановлення стандартів якості реєстраційних послуг (мовляв минула ситуація за якої кожне БТІ встановлювало свої стандарти і правила, є неприпустимою для руху у напрямку інформатизації реєстраційних послуг, а також підвищення мотивації до праці держреєстраторів). На думку Петренка, ці спеціалісти мають отримувати зарплатню на рівні середньої по Україні, а також премію в залежності від наданих послуг. Наразі, за інформацією Міністра, держреєстратори отримують близько 1200 грн.

Втілення в життя амбітних міністерських планів потребуватиме їх закріплення на рівні закону, однак Петренко висловив сподівання, що парламент підтримає запропоновані ініціативи. «Думаю, що на вересень місяць ми вийдемо з комплексним законом», - резюмував чиновник.
Закон і Бізнес, www.zib.com.ua 
  1
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.