Нарешті, на вкрай небезпечному перехресті в межах вул. Нове Шосе і бульв. Б. Хмельницького, де автопригоди забрали не одне людське життя, встановили світлофор.
І як повідомлялося в попередніх публікаціях, не за кошти служби автомобільних доріг (яка несе відповідальність за трасу державного значення), а за кошти місцевого бюджету. Вартість світлофору коливається від 130 тис. грн. Також зараз вдосконалюється дорожня розв’язка по вул. Нове Шосе.
Але здати об`єкт "під ключ" завадила погода. Тож, сподіваємось, подальша робота по благоустрою цього перехрестя продовжиться.
І хоча свого часу можливість облаштування перехрестя «червоно-жовто-зеленим» викликала серед користувачів сайту жваве обговорення (хтось радів, а хтось казав, що це ще більше погіршить ситуацію), проте сподіваємося, що із появою світлофору рух "авто-пішохід" - там стане значно спокійнішим.
Варто нагадати, що колись проектом реконструкції цього відрізку дороги Київ-Ковель, крім світлофору, там був ще передбачений підземний перехід.
Та проект дуже дорогий, вартістю 63 млн грн. Тому коли він буде реалізований – не відомо.
І як повідомлялося в попередніх публікаціях, не за кошти служби автомобільних доріг (яка несе відповідальність за трасу державного значення), а за кошти місцевого бюджету. Вартість світлофору коливається від 130 тис. грн. Також зараз вдосконалюється дорожня розв’язка по вул. Нове Шосе.
Але здати об`єкт "під ключ" завадила погода. Тож, сподіваємось, подальша робота по благоустрою цього перехрестя продовжиться.
І хоча свого часу можливість облаштування перехрестя «червоно-жовто-зеленим» викликала серед користувачів сайту жваве обговорення (хтось радів, а хтось казав, що це ще більше погіршить ситуацію), проте сподіваємося, що із появою світлофору рух "авто-пішохід" - там стане значно спокійнішим.
Варто нагадати, що колись проектом реконструкції цього відрізку дороги Київ-Ковель, крім світлофору, там був ще передбачений підземний перехід.
Та проект дуже дорогий, вартістю 63 млн грн. Тому коли він буде реалізований – не відомо.