Понад півроку пройшло з часу як «Укразалізниця» запровадила в дію новий «революційний» розклад поїздів та електричок, який болісно був сприйнятий практично усіма громадянами України, що користуються залізничним транспортом. Значна частина міст залишилася практично без зручного залізничного сполучення. Відмінено понад третину електропоїздів приміського та міжрегіонального сполучення, скорочено на чверть кількість поїздів, а решті потягів докорінно змінили розклади руху та повідміняли масу зупинок. Від нового розкладу постраждали низка міст Київщини серед яких: Буча, Фастів, Яготин, Українка (станція Трипілля) стаття на сайті>> , адже саме в цих містах було відмінено зупинки пасажирським потягам та скорочено кількість приміських електричок. Десятками тисяч письмових звернень та листів «закидували» невдоволені громадяни управління залізниці, результат не заставляє на себе чекати – нещодавно на нашому напрямку знову було відмінено декілька електричок, серед яких і доволі популярна ранкова «Бучанка».
Такі «покращення» залізниця мотивувала «низькою заселеністю цих поїздів», мовляв «возити повітря невигідно». Натомість у вечірні години особливо після 18-00 із Києва в напрямку Бучі прямує лише одна(!) електричка (в 18-34 зі Святошина), наступна в 19-30…
Фастівський напрямок теж постраждав досить суттєво, велике 50-тисячне місто залишили без жодного пасажирського поїзда та без значної частини електричок, що дуже обурило місцеву громаду і городяни вишли на безпрецедентну акцію протесту ( http://tyzhden.ua/News/51757 ) тим самим хоч частково, але відстоявши своє право на користування залізничним транспортом!
Мешканцям Яготина залізниця теж пішла на дрібну поступку – залишивши зупинку парі поїздів далекого сполучення та зупинку комфортабельним електричкам. Розрекламоване та нахвалене забудовниками місто БУЧА, нажаль, не отримало жодних поступок чи навіть подачок з боку залізниці.
Не кажучи вже про пасажирські потяги, але навіть регіональні електрички проносяться повз місто без зупинок. А тим часом реклами «найкращого та найрозвиненішого міста Київщини» не злазять з біг-бордів як центру столиці так і столичної області. Тоді як у самій Бучі поступово наступає транспортний колапс, населення міста невпинно зростає, причому переважно за рахунок міграції.
Люди переселяються до Бучі і шукають роботу в столиці, але чим до столиці дістатися?
Маршрутки перевантажені, електрички теж не можуть вдосталь задовольнити пасажиропотік – їх мало, а справжнього автобусного сполучення «Буча-Київ» в природі не існує…
Хоча якими райдужними обіцянками годували бучанців деякі представники місцевої влади та керівництво місцевого залізничного вузла! Згадаймо тільки обіцяний автовокзал чи залізничний вокзал стаття на сайті>> , покращене залізничне сполучення з Києвом. Особисто начальник станції «Буча» Василь Сюркель багато разів обіцяв то нові платформи, то підземний перехід, то оновлений пішохідний міст і тому подібне ( стаття на сайті >> ), натомість маємо майже аварійну платформу яка розгойдується в усі сторони від звичайної електрички, погано освітлену станцію (а іноді і зовсім темно), каси які працюють у незрозумілому режимі та інші надбання «покращеного вокзалу».
Адже на сайті міськвиконкому сказано, що в Бучі існує комісія з питань транспорту, зв’язку і торгівлі, хоча ЖОДНИХ результатів її діяльності наразі непомітно! Та й місцеві депутати, схоже, забули свої прямі обов’язки – сприяти розвитку міської інфраструктури, хоча напевно це слово для Бучі вже не дуже й доречне…
Днями «Укрзалізниця» розпочала планування нового розкладу поїздів на 2013/2014 рр. Розглядають також і проблеми та недоліки нинішнього розкладу, вносять поправки. З такою негативною тенденцією розвитку подій важко розраховувати на щось краще, навряд чи «гора прийде до Махомеда», але можливо «Махомед підійде до гори» ?!
Сумніваюсь, що це моє невеличке повідомлення зацікавить когось із міських управителів, і вони спробують зробити хоч щось для міста, але надія помирає останньою!
А тим часом простим мешканцям «найкращого міста» лишається лише отримувати «задоволення» проводячи поглядами поїзди та електрички, що минають Бучу без зупинки та їздити у брудних напіврозвалених маршрутках… а скоро зима..
Такі «покращення» залізниця мотивувала «низькою заселеністю цих поїздів», мовляв «возити повітря невигідно». Натомість у вечірні години особливо після 18-00 із Києва в напрямку Бучі прямує лише одна(!) електричка (в 18-34 зі Святошина), наступна в 19-30…
Фастівський напрямок теж постраждав досить суттєво, велике 50-тисячне місто залишили без жодного пасажирського поїзда та без значної частини електричок, що дуже обурило місцеву громаду і городяни вишли на безпрецедентну акцію протесту ( http://tyzhden.ua/News/51757 ) тим самим хоч частково, але відстоявши своє право на користування залізничним транспортом!
Мешканцям Яготина залізниця теж пішла на дрібну поступку – залишивши зупинку парі поїздів далекого сполучення та зупинку комфортабельним електричкам. Розрекламоване та нахвалене забудовниками місто БУЧА, нажаль, не отримало жодних поступок чи навіть подачок з боку залізниці.
Не кажучи вже про пасажирські потяги, але навіть регіональні електрички проносяться повз місто без зупинок. А тим часом реклами «найкращого та найрозвиненішого міста Київщини» не злазять з біг-бордів як центру столиці так і столичної області. Тоді як у самій Бучі поступово наступає транспортний колапс, населення міста невпинно зростає, причому переважно за рахунок міграції.
Люди переселяються до Бучі і шукають роботу в столиці, але чим до столиці дістатися?
Маршрутки перевантажені, електрички теж не можуть вдосталь задовольнити пасажиропотік – їх мало, а справжнього автобусного сполучення «Буча-Київ» в природі не існує…
Хоча якими райдужними обіцянками годували бучанців деякі представники місцевої влади та керівництво місцевого залізничного вузла! Згадаймо тільки обіцяний автовокзал чи залізничний вокзал стаття на сайті>> , покращене залізничне сполучення з Києвом. Особисто начальник станції «Буча» Василь Сюркель багато разів обіцяв то нові платформи, то підземний перехід, то оновлений пішохідний міст і тому подібне ( стаття на сайті >> ), натомість маємо майже аварійну платформу яка розгойдується в усі сторони від звичайної електрички, погано освітлену станцію (а іноді і зовсім темно), каси які працюють у незрозумілому режимі та інші надбання «покращеного вокзалу».
Адже на сайті міськвиконкому сказано, що в Бучі існує комісія з питань транспорту, зв’язку і торгівлі, хоча ЖОДНИХ результатів її діяльності наразі непомітно! Та й місцеві депутати, схоже, забули свої прямі обов’язки – сприяти розвитку міської інфраструктури, хоча напевно це слово для Бучі вже не дуже й доречне…
Днями «Укрзалізниця» розпочала планування нового розкладу поїздів на 2013/2014 рр. Розглядають також і проблеми та недоліки нинішнього розкладу, вносять поправки. З такою негативною тенденцією розвитку подій важко розраховувати на щось краще, навряд чи «гора прийде до Махомеда», але можливо «Махомед підійде до гори» ?!
Сумніваюсь, що це моє невеличке повідомлення зацікавить когось із міських управителів, і вони спробують зробити хоч щось для міста, але надія помирає останньою!
А тим часом простим мешканцям «найкращого міста» лишається лише отримувати «задоволення» проводячи поглядами поїзди та електрички, що минають Бучу без зупинки та їздити у брудних напіврозвалених маршрутках… а скоро зима..