» » Реєстраційна служба Бучанського міського управління юстиції

Реєстраційна служба Бучанського міського управління юстиції

Завдання і функції реєстраційної служби Бучанського міського управління юстиції Київської області:

1. Основними завданнями реєстраційної служби Бучанського міського управління юстиції є забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів, друкованих засобів масової інформації;
2. Проводить державну реєстрацію актів цивільного стану, розглядає матеріали про зміну імені та про внесення змін до актових записів цивільного стану; поновлює та анулює їх;
3. Забезпечує внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей про народження фізичної особи ті її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого в установленому порядку;
4. Повторно видає свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому законодавством;
5. Забезпечує подання відповідним відділам ведення Державного реєстру виборців відомостей про померлих виборців;
6.Організовує надання платних послуг працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану;
7. Забезпечує ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян відповідно до законодавства;
8. Здійснює заходи щодо підвищення ефективності роботи у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
9. Здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;
10. Надає інформацію про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження відповідно до закону;
11. Забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
12. Приймає та видає документи, пов'язані з проведенням державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, взяттям на облік безхазяйного нерухомого майна, наданням інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
13. Готує правові висновки та проекти наказів управління юстиції щодо здійснення у встановленому порядку згідно із законодавством легалізації місцевих та первинних професійних спілок та їх об' єднань, реєстрації структурних утворень політичних партій, державної реєстрації місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням асоціацій з урахуванням адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об' єднуються, місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, організацій роботодавців та їх об' єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, статуту територіальної громади міста; взяття до уваги повідомлення організацій місцевих, всеукраїнських професійних спілок; веде відповідні реєстри та книги обліку, виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, а також готує звітність щодо зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань та їх статутів, яка подається до реєстраційної служби Головного управління юстиції;
14. Забезпечує здійснення контролю додержання структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій, вимог Конституції та законів України, забезпечує здійснення відповідно до компетенції контролю за діяльністю місцевих благодійних організацій, відділень. (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій.
15. Забезпечує розгляд звернень народних депутатів, громадян та запитів на публічну інформацію з питань, що належать до її компетенції.

Структурний підрозділ

Посада

Прiзвище, iм'я, по батьковi

Адреса, телефон, електронна пошта

Реєстраційна служба

Начальник
служби

Меншун Віктор Вікторович

 м. Буча,
вул. Енергетиків, 12 (Бучанська міська рада),
другий поверх.
(04597) 40-0-20
[email protected]

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Заступник начальника служби- начальник відділу

Цип'ящук
Катерина Олександрівна

м. Буча,
вул. Енергетиків, 1-а (Приміщення Управління Пенсійного фонду),
(04597) 26- 7-51
[email protected]

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головний спеціаліст відділу

Кузюков Андрій Геннадійович

(04597) 26- 7-51
         [email protected]

Сектор державної 
реєстрації речових 
прав на нерухоме майно 
реєстраційної служби 
Бучанського міського управління юстиції

Завідувач сектора

 

м. Буча,
вул. Енергетиків, 12 (Бучанська міська рада),
другий поверх.
 (04597) 40-0-20 [email protected]

 

Сектор державної 
реєстрації речових 
прав на нерухоме майно 
реєстраційної служби 
Бучанського міського управління юстиції

Головний спеціаліст

Кондакова Наталія Сергіївна 

(04597) 40-0-20
[email protected]

  1
Коментарів: 0
Додати коментар