Адреса веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: portal.pfu.gov.ua.
Веб-портал забезпечує надання таких електронних послуг:
1. Реєстрація користувачів на веб-порталі.
2. Доступ до розміщеної на веб-порталі інформації:
-для громадян та застрахованих осіб: про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу;
- про права, обов'язки та відповідальність одержувачів пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;
- про порядок одержання та використання пенсійного посвідчення; про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо;
- зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на похованнятощо, включаючи можливість роздрукування або заповнення таких документів в електронному вигляді;
- про права, обов'язки та відповідальність застрахованих осіб;
- про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
- про порядок організації прийому громадян у територіальних органах Пенсійного фонду України, у тому числі за принципом "єдиноговікна";
- для страхувальників, у тому числі фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно: про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу; про взяття на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов'язки;
- про умови нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших обов'язкових платежів; про умови та порядок складення і подання звітності;
- про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України;
- про іншу інформацію, пов'язану з регулюванням правових і фінансових відносин між територіальними органами Пенсійного фонду України, страхувальниками, у тому числі фізичними особами - підприємцями та особами, які забезпечують себе роботою самостійно;
- зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік (зняття з обліку), складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздрукування або зчитування таких документів в електронному вигляді.
3. Доступ для громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, обробки звіту, поданого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків за зобов'язаннями платника (за умови підтвердження автентичності особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу).
4. Взаємодія громадян, застрахованих осіб та страхувальників, у тому числі фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, з територіальними органами Пенсійного фонду України з питань: заповнення бланків заяви, скарги,запитів у електронному вигляді; стану розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді; подання запитів для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до територіальних органівПенсійного фонду України; попереднього запису на прийом у територіальному органі Пенсійного фонду України.
5. Одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони територіальних органів Пенсійного фонду України, новини тощо).