Буча новини міста, Буча сайт » Бучанська податкова інспекція » Публікації » Ірпінської ОДПІ провела сеанс «гарячої лінію»

Ірпінської ОДПІ провела сеанс «гарячої лінію»

Заступник начальника Ірпінської ОДПІ Київської області ДПС Літош Світлана Олександрівна 24 вересня провела сеанс «гарячої лінію», де відповідала на питання з приводу подання податкової звітності в електронному вигляді.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час «гарячої» телефонної лінії.

Питання: Які основні переваги при наданні звітності засобами телекомунікаційного зв’язку?

Відповідь:
Перевагами звітування в електронному вигляді є:
- гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;
- економія робочого часу платників податків, а також їхніх коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати державну податкову інспекцію, купувати бланки звітності);
- уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора або "вікна" прийому звітності при наданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
- можливість оперативного оновлення форматів надання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
- підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв’язку);
- конфіденційність інформації;
- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі;
- звітність, що надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання.


Питання: Які кроки для полегшення підприємцям в отримані сертифікованих ключів проводяться?

Відповідь: Подання податкової звітності в електронному вигляді стане безкоштовним навіть для клієнтів приватних IT-компаній, що спеціалізуються на таких сервісах. Така домовленість зафіксована у підписаному Меморандумі між Державною податковою службою та найвпливовішими учасниками ринку електронного документообігу.
Лінк: http://sts.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro-ele/normativne abezpechennya/61833.html

Раніше підприємці мали можливість безкоштовно отримати ключі електронного підпису лише в акредитованому центрі податкової служби. Сьогодні зроблено важливий крок вперед - в пакеті послуг компаній, що підписали Меморандум, буде передбачений програмний продукт, що дозволить їх клієнтам безкоштовно подавати звітність до податкової.

До Меморандуму приєдналися 12 компаній: ТОВ «АйФін», ТОВ «Український сертифікаційний центр», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», ПрАТ «Інфраструктура відкритих ключів», ТОВ «Оператор електронної реєстрації та звітності», ПрАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс», ТОВ «К-Технолоджі», ПАТ комерційного банку «Приватбанк», ПрАТ «Інститут інформаційних технологій», ПП «Софт Протекшн», ТОВ «Інтелект-Сервіс» і ТОВ «Бест-Звіт».

Питання: Які документи потрібно для отримання безкоштовних ключів електронного цифрового підпису (для фізичних , юридичних)?

Відповідь: Для отримання посиленого сертифікату ключа для юридичної особи необхідні наступні документи:
• заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку та заповнена та підписана заява-приєднання до договору “Про надання послуг електронного цифрового підпису”;
• оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення); • копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.
• документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
• документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
• копії паспортів заявника та підписувачів, засвідчені власноручними підписами власників паспортів;
• копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера.
У разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.
Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Фізичні особи – підприємці мають подати наступні документи:
- заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку та заповнена та підписана заява-приєднання до договору "Про надання послуг електронного цифрового підпису";
- копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- паспорт та копія паспорту заявника, засвідчену власноручним підписом власника;
- копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
У разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається .

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою фізичної особи - підприємця, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

Для отримання посиленого сертифікату ключа Ви можете звернутися до Центру сертифікації ключів при ДПС у Київській області поштова адреса: 03680, а м. Київ-151, вул. Народного Ополчення, , буд. 5а, каб. 235 а, телефон: (044) 200-37-61



Питання: Підкажіть, що потрібно зробити, щоб отримати безкоштовний електронний цифровий підпис?

Відповідь: По-перше, треба на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту державної податкової служби (cskidd.gov.ua ) уважно ознайомитись зумовами Договору про надання послуг ЕЦП (пункт меню РЕЄСТРАЦІЯ КОРИСТУВАЧІВ) ,Заявою-приєднанням та Заявою на реєстрацію (пункт меню ФОРМИ ДОКУМЕНТІВ),Регламентом АЦСК ІДД ДПС (пункт меню РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ).

У разі згоди з умовами Договору заповнити заяву-приєднання, відповідну Заяву на реєстрацію для отримання посилених сертифікатів відкритих ключів, підготувати завірені копії необхідних документів, що засвідчують особу заявника та підписувача.
Звернутись до будь-якого представництва Центра за вказаною на сайті адресою з зазначеним вище комплектом документів та власними носіями (змінний флеш-носій або CD/DVD-диск для запису) для отримання особистих ключів з розрахунку один носій на кожний особистий ключ.(Увага! АЦСК ІДД ДПС не надає носії для запису ключової інформації.)
Згенерувати ключову пару (особистий та відкритий ключ). Ключі ЕЦП генеруються апаратно-програмним способом заявником самостійно в окремому приміщенні АЦСК – кабіні генерації,за допомогою спеціалізованого обладнання і програмного забезпечення, що має позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи. Після закінчення процедури реєстрації власник особистого ключа може отримати посилені сертифікати відкритого ключа завантаживши їх з офіційного сайту АЦСК ІДД ДПС. За бажанням заявника посилені сертифікати відкритих ключів можуть бути записані на окремий власний носій заявника.

Питання: Які документи необхідні для отримання посиленого сертифікату ключа для юридичної особи?

Відповідь: Для отримання посиленого сертифікату ключа для юридичної особи необхідні наступні документи:
• заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку та заповнена та підписана заява-приєднання до договору “Про надання послуг електронного цифрового підпису”;
• оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);
• копію виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, а для відокремлених підрозділів юридичної особи (філії, представництва) надається копія довідки з управління статистики про внесення відомостей про відокремлений підрозділ до ЄДРПОУ.
• документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
• документи, що підтверджують належність підписувача до юридичної особи – заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
• копії паспортів заявника та підписувачів, засвідчені власноручними підписами власників паспортів; копія облікової картки платника податків* (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера. У разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається.

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК якій пред’являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.


Питання: Де можна найти адреси Центрів сертифікації ключів?

Відповідь: Адреси секторів реєстрації користувачів при обласних ДПС, у містах Києві та Севастополі, віддалених адміністраторів реєстрації є на сайті АЦСК ІДД ДПС за наступною адресою : www.cskidd.gov.ua/contacts (пункт меню РЕЖИМ РОБОТИ). Центру сертифікації ключів при ДПС у Київській області знаходиться за поштова адреса: 03680, а м. Київ-151, вул. Народного Ополчення, , буд. 5а, каб. 235а, телефон: (044) 200-37-61


Питання: Скажыть будь-ласка, якщо виникають спірні питання щодо неотримання податкової звітності в електронному вигляді органами державної податкової служби, яким чином їх необхідно вирішувати?

Відповідь: Порядок вирішення спірних питань регулюється розділом 5 Договору про визнання електронних документів. У разі виникнення спірних питань, пов’язаних з автентичністю податкових документів в електронному вигляді та часом їх відправлення, заінтересована.
Сторона Договору направляє іншій Стороні письмове повідомлення з обґрунтуванням причини своєї вимоги та вказівкою дати і номера електронного документа, що є предметом спору. У випадку не врегулювання спірних питань представники Сторін здійснюють вирішення спору шляхом визначення типу спору. За наслідками вирішення спірних питань між Сторонами Договору складається акт, в якому розкривається суть і тип спору та який підписується уповноваженими представниками Сторін. Спір «заперечення отримання електронного документа» (одержувач стверджує, що електронний документ не був отриманий, а відправник – що електронний документ був ним відправлений) вирішується таким чином:
- відправник надає електронний документ та квитанції;
- перевіряється автентичність наданого електронного документа та квитанцій;
- якщо електронний документ та квитанції справжні, конфлікт вирішується на користь відправника, в іншому випадку – на користь одержувача.
При недосягненні згоди між Сторонами спори вирішуються у судовому порядку.


Питання:
Як я можу впевнитись про конфіденційність інформації, яку я подаю?


Відповідь: Конфіденційність поданих звіті – є дуже важливим аспектом завдяки електронному цифровому підпису (ЕЦП). ЕЦП гарантує захист інформації від несанкціонованого доступу та модифікації. ЕЦП отримуються на посадовців (керівника, та, за наявності, бухгалтера) юридичної особи і його печатки. А підприємець, що не має печатки, може обмежитися одним ключем електронного цифрового підпису.
 Інші новини по темі:
Ірпінська ОДПІ повідомляє: Електронна звітність на допомогу платникам!

Ірпінська ОДПІ повідомляє: Електронна звітність на допомогу платникам!

Звітність (бланки)
Ірпінська ОДПІ: Електронна звітність

Ірпінська ОДПІ: Електронна звітність

Звітність (бланки)
Електронна звітність – це завжди перевага!

Електронна звітність – це завжди перевага!

Звітність (бланки)
Платники вже мають змогу оцінити переваги подання РРО-звітності в електронному вигляді

Платники вже мають змогу оцінити переваги подання РРО-звітності в електронному вигляді

Публікації
Переваги електронної системи подання податкової звітності

Переваги електронної системи подання податкової звітності

Публікації
Ірпінська ОДПІ повідомляє

Ірпінська ОДПІ повідомляє

Повідомлення!
Внесено зміни до податкової звітності з податку на додану вартість

Внесено зміни до податкової звітності з податку на додану вартість

Публікації
Про РРО - в телефонному режимі

Про РРО - в телефонному режимі

Публікації
Ірпінська ОДПІ  провела черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Ірпінська ОДПІ провела черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

Публікації
Податкова: Про електронний цифровий підпис

Податкова: Про електронний цифровий підпис

Публікації
Ірпінська ОДПІ: З «гарячої лінії» про зміни в оподаткуванні ПДВ

Ірпінська ОДПІ: З «гарячої лінії» про зміни в оподаткуванні ПДВ

Публікації
Ірпінська ОДПІ про електрону звітність

Ірпінська ОДПІ про електрону звітність

Звітність (бланки)
Ірпінська ОДПІ інформує

Ірпінська ОДПІ інформує

Публікації
Про електронні сервіси для платників податків

Про електронні сервіси для платників податків

Публікації
Податкова: Як отримати довідку про доходи через інтернет

Податкова: Як отримати довідку про доходи через інтернет

Публікації
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.