» » » Майбутня співпраця формується на принципі перетворення ДПС із фіскального органу на сервісну службу

Майбутня співпраця формується на принципі перетворення ДПС із фіскального органу на сервісну службу

18 липня 2012 року проведено зустрічза участю начальника Ірпінської ОДПІ Київської області ДПС - Папенка Олега Миколайовича з представниками великого, середнього та малого бізнесу на тему: «Від фіксального органу до сервісної служби». На засіданні «круглого столу» начальник Ірпінської ОДПІ у своїй розмові звернув увагу присутніх,що сьогодні податкова служба України, проходить тяжкий та дуже необхідний етап свого розвитку, а саме – перехід від фіскального органу до сервісної служби. Це перетворення було визначено Президентом України та підтримано керівництвом Державної податкової служби України.

Ми робимо все можливе, щоб платникам податків було комфортно відвідувати податкову. В податковій інспекції на даний час швидкими темпами іде реконструкція першого поверху та вже незабаром буде працювати сервісний центр по обслуговуванню платників податків, в якому буде запроваджено індивідуальний підхід до кожного платника.Відкриття Центру обслуговування платників податків підвищить рівень податкових адміністративних та інформаційних послуг. Створення комфортних умов платникам податків та належне їх обслуговування; розширення переліку послуг, що надаються платникам податків, з урахуванням їх потреб та побажань; cпрощення процедури надання послуг та відповідно зменшення часу та вартості виконання платниками податків податкових зобов’язань, в перспективі – отримання послуг без відвідування органів ДПС, - це основні задачі сьогодення податкового органу, як сервісної служби.

Учасники зустрічі обговорили проблемні питання, які виникають у субєктів господарювання при виконанні вимог податкового законодавства та відмітили позитивні зміни, що відбулися у співпраці платників із податковою службою. Все більше платників податків оцінюють зручність та доступність податкової звітності в електронному вигляді, а також ще цілої низки зручних електронних сервісів, які впроваджує податкова служба. Вони дають змогу в режимі «on-line» інформувати платників податків про стан розрахунків з бюджетом, наявну заборгованість, результати співставлення податкового кредиту та податкових зобов’язань в реєстрах податкових накладних і Єдиному реєстрі податкових накладних.

Такі сервіси лише збільшать зацікавленість платників у безконтактному спілкуванні з податковою службою. На завершення заходу, начальник Ірпінської ОДПІ запевнив присутніх, що такі зустрічі будуть проводитися постійно та сприятимуть підтриманню шляхів співпраці податківців з платниками податків. Представники бізнесу, в свою чергу, подякували податківцям за організацію зустрічей, які дають змогу поспілкуватись у неформальній обстановці та висловили свої побажання і бачення майбутніх відносин.
Ірпінська ОДПІ 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар