Буча новини міста, Буча сайт » Буча та регіон » Лист на сайт: Їдемо по-новому!

Лист на сайт: Їдемо по-новому!

Ось і настав момент «істини» - «Укрзалізницю» перетворили на публічне акціонерне товариство з подальшим реформуванням. Щоправда такі «реформи» чомусь не принесли жодної користі не лише пасажирам та вантажовідправникам, що користуються залізничними послугами, а і саме підприємство незважаючи на масу «реформ» ніяк не може вийти з стану глибокої економічної депресії. Але нове керівництво «Уз», що сформоване виключно з представників правлячої партії наполегливо і сумлінно продовжує просувати свої «реформи», що направлені на деградацію галузі.

Близько 10 років назад працювати залізничником було престижно, робота була завжди, зарплата була стабільна і виплачувалась регулярно, навіть в складні часи. Підприємство набирало обертів у своєму розвитку і було практично передовим на всьому пострадянському просторі, однак втримати планку першості не вдалося…

«Нова ера» Укрзалізниці…

«Реформатори» посилено просувають ідеї швидкісних денних поїздів з виключно сидячими місцями, мотивуючи це тим, що в Європі практично всі поїзди «сидячі». Але чомусь мало кого з «реформаторів» хвилює думка народу, та й не задумуються вони над тим, що Україна найбільша по територіях від будь-якої європейської країни, тому об’їхати таку державу сидячи і за кілька годин буде неможливо. Але «реформи» розпочато!
Від 27 травня введено в дію новий розклад руху поїздів на «Укрзалізниці», який обіцяв бути революційно сучасним, однак в результаті отримали лише проблеми і масове невдоволення пасажирів.

Над проектом нового розкладу поїздів на 2012/13 рр. працювали близько року, тому здавалося б, що вже повинні були залагодити ВСІ недоліки, адже часу на їх усунення і узгодження було більш ніж вдосталь. Проект був складений, але як завжди це робиться у нас в країні – все переробили знову в останні дні перед введенням нового графіку в дію!

Відповідно до проекту нового розкладу на ділянці Київ-Коростень мало б курсувати 3 пари швидкісних поїздів «Хюндай» до Львова, але в останню мить вирішили пустити тільки один, причина – відсутність рухомого складу (ще кілька нових поїздів, які нещодавно отримали з Кореї не встигають пройти випробування). Практично всім пасажирським поїздам докорінно перекрутили розклади руху, в багатьох випадках зробили нові розклади максимально незручними для пасажирів, щоб ті в свою чергу «звикали» до денних сидячих поїздів. Загалом в новому розкладі пасажирських поїздів прибрано майже 1600 зупинок пасажирських поїздів на станціях де ті зупинялися раніше. Багато міст як малих так і великих взагалі перетворилися на транзитні пункти, при цьому мешканцям доведеться їздити з великою кількістю пересадок. До прикладу в Київській області без зупинок поїздів залишилися Фастів (де прибрано зупинку практично всіх регулярнних поїздів за графіком), Буча, Яготин і частково Бориспіль. Тепер мешканцям Фастова доведеться їхати на пересадки до Білої Церкви, Козятина та Києва. Бучанцям та бориспільцям – до Києва, яготинцям – до Гребінки або Києва.

В другій декаді травня вже був готовий проект розкладу як приміських так і пасажирських поїздів на 2012/13 рр., але в останній тиждень до введення внесли величезну кількість правок і змін. Так вирішено в Києві призначити нові зупинки пасажирських поїздів на станціях, де ті ніколи не зупинялися. І знову почали все «корегувати». Так 27 травня встановлюються зупинки пасажирських поїздів на станціях Дарниця, Київ-московський та Святошин, з часом «Уз» має намір призначити зупинки пасажирським поїздам і на станціях «Кив-Волинський» і можливо «Караваєві Дачі». Але чомусь дуже скромно замахнулись, давайте вже призначайте і зупинку «Новобіличі» і «Борщагівку» і інші столичні станції…

Так по Святошину, поки що, змогли передбачити зупинку поїздам:
43/44 Київ-Івано-Франківськ, 91/92 Київ-Львів, 97/98 Київ-Ковель, 99 Київ-Ужгород та регіональним електричкам 823/824 Київ-Шепетівка, 836 Коростень-Київ. Але ст.Святошин перевантажена і на станції відсутні мінімальні зручності для пасажирів – немає ні залу очікування, ні туалету, платформа перегорожена касами і турнікетами,, а святошинська підземка вщент завалена торгівцями і сміттям.

Дарницький вокзал так і не побудували і станцію не зв’язали належним чином з відповідними об’єктами столичної транспортної інфраструктури. А Київ-московський взагалі знаходиться в промзоні і до станції вирішено призначити тільки один під’їзний автобусний маршрут. Цілком логічніше було б зробити пересадочні вузли в Київській області, тоді було б цілком реально розвантажено центральний вокзал столиці і столичні приміські станції.
Вводячи такі зупинки по Києву «Уз» в особі гендиректора В.Козака і Б.Калєснікова заявило, що турбується про мешканців столиці, щоб тим було максимально зручно діставатися додому, а про мешканців провінційних міст як завжди забули, тому ст.Буча не заслужила зупинки жодного поїзда далекого сполучення, жодної регіональної електрички і схоже, що місцева влада цьому зовсім не заперечує!

Незважаючи на те, що розклад електричок був укладений і затверджений, його ще протягом місяця (а можливо і більше) будуть періодично змінювати, через обіг швидкісних поїздів і додаткових поїздів в період Євро-2012, тому зміни відбуватимуться часто. Також введення зупинок по Святошину для поїздів буде «гальмувати» відправку приміських електричок, в розкладах яких і так закладено багато простоїв по станціях для пропуску поїздів.

Тому слідкуйте за змінами і звикайте до «пересадочної» системи!
Щасливої дороги!




Дякую
С., бучанець 
 Інші новини по темі:
«Укрзалізниця» офіційно почала працювати по-новому

«Укрзалізниця» офіційно почала працювати по-новому

Суспільство
Децентралізація заради розвитку

Децентралізація заради розвитку

Суспільство
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
Укрзалізниця запрошує долучитись до формування нового розкладу руху

Укрзалізниця запрошує долучитись до формування нового розкладу руху

Буча та регіон
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
Рентабельність "Укрзалізниці" на сьогодні складає 1-2%

Рентабельність "Укрзалізниці" на сьогодні складає 1-2%

Суспільство
Укрзалізниця планує укладати з місцевими органами влади публічні договори на приміські пасажирські перевезення

Укрзалізниця планує укладати з місцевими органами влади публічні договори на приміські пасажирські перевезення

Буча та регіон
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
«Карткова система»: гроші є – ліфт не їде?

«Карткова система»: гроші є – ліфт не їде?

Бучанські новини
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
До каталогу підприємств додано одне підприємство

До каталогу підприємств додано одне підприємство

Каталог підприємств
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
До каталогу підприємств додано підприємство

До каталогу підприємств додано підприємство

Каталог підприємств
Коментарів: 3
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.
Борода
А кто то ждал что если Евро будет так и электричек добавят?
Я бы назвал это техническим геноцидом...Когда с пригорода люди по утрам ездят чтобы прокормит столицу(своей работой) и ПЫТАЮТСЯ выехать вечером..
Вот маленький нюанс....С Борщаговки по старому расписанию ходила электричка в 18.41 до Тетерева...потом шел разрыв аж до 20.48
За пару месяцев ввели 19.46 которая шла по станциям...
Отличное время, чтобы люди могли уехать домой...
В новом убрали обе...Теперь с Святошино отправляется в 18.57 но, тут такое НО...
Она приходит из тетеревского направления где то в 18.15 и 45 минут стоит ...
В этом отрезке пробегает эта несчастная хюндай и чуть позже иванофранковский поезд...
Неужели у голов которые сидят в небоскребе не хватило ума, чтобы оставить с Борщаговки и втиснут ее так чтобы она проскочила отрезок движения хюндай хотя бы до Ирпеня...? видать таки нет..Все сложности спихивают на эти новые тяги, и городскую электричку, На Беличах есть отстойник куда тяга может зайти и пропустит в Ирпене тоже есть...
Все для народа, вот вам и покращення...
А мулька простая. Ну ни как эти новые поезда не подходят для наших дорог, потому что она не может развит ту скорость, которую заявляли...Ее момент колебания при скорости 160 км в час цепляет конца платформа...
И что самое интересное...бортовой компьютер при усиленной качки если рельсы где то дают кривизну, срабатывает аварийное торможение и остановки поезда, словно началось землетрясение...
На западе все продумано, все высчитано, но не у нас и не при теперешней власти....
Деньги уплочены, откаты в карманах, поезда надо запускать....но реалии таковы что они нам не подходят...Так кто за это будет отвечать? Колесников?...

0
пассажир
  • пассажир (0)
  • Гостi
  • 29 травня 2012 17:40
Бардак полнейший!! куда только местные депутаты смотрят??? И чем занята депутатская комиссия по вопросам транспорта и торговли небось только торговлей и занимаются ибо в транспотре никаких положительныхх сдвигов не замечено!!
Ранше частенько пользовался поездом 359-360 потому, что тот остонавливался в Буче, и добираться удобно и всегда билеты в касах на него были, сейчас вместо него ввели поезд 91-92 Киев-Львов и вместо Бучи он теперь остонавливается в Святошине причем в не очень удобное время...

0
Абдулла
Как ни крутили новое расписание - все равно дерьмо вышло...

0