Ось і настав момент «істини» - «Укрзалізницю» перетворили на публічне акціонерне товариство з подальшим реформуванням. Щоправда такі «реформи» чомусь не принесли жодної користі не лише пасажирам та вантажовідправникам, що користуються залізничними послугами, а і саме підприємство незважаючи на масу «реформ» ніяк не може вийти з стану глибокої економічної депресії. Але нове керівництво «Уз», що сформоване виключно з представників правлячої партії наполегливо і сумлінно продовжує просувати свої «реформи», що направлені на деградацію галузі.
Близько 10 років назад працювати залізничником було престижно, робота була завжди, зарплата була стабільна і виплачувалась регулярно, навіть в складні часи. Підприємство набирало обертів у своєму розвитку і було практично передовим на всьому пострадянському просторі, однак втримати планку першості не вдалося…
«Нова ера» Укрзалізниці…
«Реформатори» посилено просувають ідеї швидкісних денних поїздів з виключно сидячими місцями, мотивуючи це тим, що в Європі практично всі поїзди «сидячі». Але чомусь мало кого з «реформаторів» хвилює думка народу, та й не задумуються вони над тим, що Україна найбільша по територіях від будь-якої європейської країни, тому об’їхати таку державу сидячи і за кілька годин буде неможливо. Але «реформи» розпочато!
Від 27 травня введено в дію новий розклад руху поїздів на «Укрзалізниці», який обіцяв бути революційно сучасним, однак в результаті отримали лише проблеми і масове невдоволення пасажирів.
Над проектом нового розкладу поїздів на 2012/13 рр. працювали близько року, тому здавалося б, що вже повинні були залагодити ВСІ недоліки, адже часу на їх усунення і узгодження було більш ніж вдосталь. Проект був складений, але як завжди це робиться у нас в країні – все переробили знову в останні дні перед введенням нового графіку в дію!
Відповідно до проекту нового розкладу на ділянці Київ-Коростень мало б курсувати 3 пари швидкісних поїздів «Хюндай» до Львова, але в останню мить вирішили пустити тільки один, причина – відсутність рухомого складу (ще кілька нових поїздів, які нещодавно отримали з Кореї не встигають пройти випробування). Практично всім пасажирським поїздам докорінно перекрутили розклади руху, в багатьох випадках зробили нові розклади максимально незручними для пасажирів, щоб ті в свою чергу «звикали» до денних сидячих поїздів. Загалом в новому розкладі пасажирських поїздів прибрано майже 1600 зупинок пасажирських поїздів на станціях де ті зупинялися раніше. Багато міст як малих так і великих взагалі перетворилися на транзитні пункти, при цьому мешканцям доведеться їздити з великою кількістю пересадок. До прикладу в Київській області без зупинок поїздів залишилися Фастів (де прибрано зупинку практично всіх регулярнних поїздів за графіком), Буча, Яготин і частково Бориспіль. Тепер мешканцям Фастова доведеться їхати на пересадки до Білої Церкви, Козятина та Києва. Бучанцям та бориспільцям – до Києва, яготинцям – до Гребінки або Києва.
В другій декаді травня вже був готовий проект розкладу як приміських так і пасажирських поїздів на 2012/13 рр., але в останній тиждень до введення внесли величезну кількість правок і змін. Так вирішено в Києві призначити нові зупинки пасажирських поїздів на станціях, де ті ніколи не зупинялися. І знову почали все «корегувати». Так 27 травня встановлюються зупинки пасажирських поїздів на станціях Дарниця, Київ-московський та Святошин, з часом «Уз» має намір призначити зупинки пасажирським поїздам і на станціях «Кив-Волинський» і можливо «Караваєві Дачі». Але чомусь дуже скромно замахнулись, давайте вже призначайте і зупинку «Новобіличі» і «Борщагівку» і інші столичні станції…
Так по Святошину, поки що, змогли передбачити зупинку поїздам:
43/44 Київ-Івано-Франківськ, 91/92 Київ-Львів, 97/98 Київ-Ковель, 99 Київ-Ужгород та регіональним електричкам 823/824 Київ-Шепетівка, 836 Коростень-Київ. Але ст.Святошин перевантажена і на станції відсутні мінімальні зручності для пасажирів – немає ні залу очікування, ні туалету, платформа перегорожена касами і турнікетами,, а святошинська підземка вщент завалена торгівцями і сміттям.
Дарницький вокзал так і не побудували і станцію не зв’язали належним чином з відповідними об’єктами столичної транспортної інфраструктури. А Київ-московський взагалі знаходиться в промзоні і до станції вирішено призначити тільки один під’їзний автобусний маршрут. Цілком логічніше було б зробити пересадочні вузли в Київській області, тоді було б цілком реально розвантажено центральний вокзал столиці і столичні приміські станції.
Вводячи такі зупинки по Києву «Уз» в особі гендиректора В.Козака і Б.Калєснікова заявило, що турбується про мешканців столиці, щоб тим було максимально зручно діставатися додому, а про мешканців провінційних міст як завжди забули, тому ст.Буча не заслужила зупинки жодного поїзда далекого сполучення, жодної регіональної електрички і схоже, що місцева влада цьому зовсім не заперечує!
Незважаючи на те, що розклад електричок був укладений і затверджений, його ще протягом місяця (а можливо і більше) будуть періодично змінювати, через обіг швидкісних поїздів і додаткових поїздів в період Євро-2012, тому зміни відбуватимуться часто. Також введення зупинок по Святошину для поїздів буде «гальмувати» відправку приміських електричок, в розкладах яких і так закладено багато простоїв по станціях для пропуску поїздів.
Тому слідкуйте за змінами і звикайте до «пересадочної» системи!
Щасливої дороги!
Дякую
Близько 10 років назад працювати залізничником було престижно, робота була завжди, зарплата була стабільна і виплачувалась регулярно, навіть в складні часи. Підприємство набирало обертів у своєму розвитку і було практично передовим на всьому пострадянському просторі, однак втримати планку першості не вдалося…
«Нова ера» Укрзалізниці…
«Реформатори» посилено просувають ідеї швидкісних денних поїздів з виключно сидячими місцями, мотивуючи це тим, що в Європі практично всі поїзди «сидячі». Але чомусь мало кого з «реформаторів» хвилює думка народу, та й не задумуються вони над тим, що Україна найбільша по територіях від будь-якої європейської країни, тому об’їхати таку державу сидячи і за кілька годин буде неможливо. Але «реформи» розпочато!
Від 27 травня введено в дію новий розклад руху поїздів на «Укрзалізниці», який обіцяв бути революційно сучасним, однак в результаті отримали лише проблеми і масове невдоволення пасажирів.
Над проектом нового розкладу поїздів на 2012/13 рр. працювали близько року, тому здавалося б, що вже повинні були залагодити ВСІ недоліки, адже часу на їх усунення і узгодження було більш ніж вдосталь. Проект був складений, але як завжди це робиться у нас в країні – все переробили знову в останні дні перед введенням нового графіку в дію!
Відповідно до проекту нового розкладу на ділянці Київ-Коростень мало б курсувати 3 пари швидкісних поїздів «Хюндай» до Львова, але в останню мить вирішили пустити тільки один, причина – відсутність рухомого складу (ще кілька нових поїздів, які нещодавно отримали з Кореї не встигають пройти випробування). Практично всім пасажирським поїздам докорінно перекрутили розклади руху, в багатьох випадках зробили нові розклади максимально незручними для пасажирів, щоб ті в свою чергу «звикали» до денних сидячих поїздів. Загалом в новому розкладі пасажирських поїздів прибрано майже 1600 зупинок пасажирських поїздів на станціях де ті зупинялися раніше. Багато міст як малих так і великих взагалі перетворилися на транзитні пункти, при цьому мешканцям доведеться їздити з великою кількістю пересадок. До прикладу в Київській області без зупинок поїздів залишилися Фастів (де прибрано зупинку практично всіх регулярнних поїздів за графіком), Буча, Яготин і частково Бориспіль. Тепер мешканцям Фастова доведеться їхати на пересадки до Білої Церкви, Козятина та Києва. Бучанцям та бориспільцям – до Києва, яготинцям – до Гребінки або Києва.
В другій декаді травня вже був готовий проект розкладу як приміських так і пасажирських поїздів на 2012/13 рр., але в останній тиждень до введення внесли величезну кількість правок і змін. Так вирішено в Києві призначити нові зупинки пасажирських поїздів на станціях, де ті ніколи не зупинялися. І знову почали все «корегувати». Так 27 травня встановлюються зупинки пасажирських поїздів на станціях Дарниця, Київ-московський та Святошин, з часом «Уз» має намір призначити зупинки пасажирським поїздам і на станціях «Кив-Волинський» і можливо «Караваєві Дачі». Але чомусь дуже скромно замахнулись, давайте вже призначайте і зупинку «Новобіличі» і «Борщагівку» і інші столичні станції…
Так по Святошину, поки що, змогли передбачити зупинку поїздам:
43/44 Київ-Івано-Франківськ, 91/92 Київ-Львів, 97/98 Київ-Ковель, 99 Київ-Ужгород та регіональним електричкам 823/824 Київ-Шепетівка, 836 Коростень-Київ. Але ст.Святошин перевантажена і на станції відсутні мінімальні зручності для пасажирів – немає ні залу очікування, ні туалету, платформа перегорожена касами і турнікетами,, а святошинська підземка вщент завалена торгівцями і сміттям.
Дарницький вокзал так і не побудували і станцію не зв’язали належним чином з відповідними об’єктами столичної транспортної інфраструктури. А Київ-московський взагалі знаходиться в промзоні і до станції вирішено призначити тільки один під’їзний автобусний маршрут. Цілком логічніше було б зробити пересадочні вузли в Київській області, тоді було б цілком реально розвантажено центральний вокзал столиці і столичні приміські станції.
Вводячи такі зупинки по Києву «Уз» в особі гендиректора В.Козака і Б.Калєснікова заявило, що турбується про мешканців столиці, щоб тим було максимально зручно діставатися додому, а про мешканців провінційних міст як завжди забули, тому ст.Буча не заслужила зупинки жодного поїзда далекого сполучення, жодної регіональної електрички і схоже, що місцева влада цьому зовсім не заперечує!
Незважаючи на те, що розклад електричок був укладений і затверджений, його ще протягом місяця (а можливо і більше) будуть періодично змінювати, через обіг швидкісних поїздів і додаткових поїздів в період Євро-2012, тому зміни відбуватимуться часто. Також введення зупинок по Святошину для поїздів буде «гальмувати» відправку приміських електричок, в розкладах яких і так закладено багато простоїв по станціях для пропуску поїздів.
Тому слідкуйте за змінами і звикайте до «пересадочної» системи!
Щасливої дороги!
Дякую