Починаючи з 7 квітня і до кінця місяця у Ворзельському музеї історії та культури «Уваровський дім» експонується виставка репродукцій 14 картин заслуженого художника України Станіслава Войцеховського.
Картини українського художника Станіслава Івановича Войцеховського експонувалися в 62-х країнах світу. Особливість їх у тому, що виконані вони в техніці маркетрі (інкрустація по дереву), яку називають ще інтарсією. Для цього майстер використовує шпон (тонкі пластини дерева), що поставляються в нашу країну однією з відомих західних фірм. Маючи академічну освіту, художник працює в різних техніках та матеріалах, проте перевагу віддає маркетрі. Член Національної спілки художників України, Заслужений художник України, Станіслав Войцеховський мав безліч персональних виставок у столиці, де постав як один з найцікавіших сучасних художників. А мешкати художник вважає за краще ближче до природи – у Ворзелі.
Стилістика образів мистецтва маркетрі Станіслава Войцеховського пов'язана з малюнком дерева на його зрізі, з властивою йому нез'ясовністю і, таким чином, таємничістю, неназваним. Кожен шматочок шпону повинен бути ретельно відібраний, щоб зайняти єдине, саме йому призначене місце картини. Це велика і надскладна творча задача. Таємничість малюнку доповнюється таємничістю темного кольору (художник часто використовує шпон червоного і чорного дерева), та світлими кольорами.
Художник-монументаліст, С. І. Войцеховський часто дивиться на нашу планету здалеку, відсторонено, глобально. Іноді йому хочеться дізнатися, як саме Господь Бог творив Землю – цей складний живий організм. Його картина «SOS!» представлена в залі засідань одного з європейських парламентів. Це навіть і не земне застереження, це здається криком, зверненим до самого Господа Бога.
Одним з найбільш значущих творів художника є «14 стацій Ісуса Христа». Це чотирнадцять картин, на яких зображено 14 зупинок (стацій – у перекладі з італійської) Ісуса Христа дорогою на Голгофу. Виконані в техніці інтарсії, вони вражають майстерністю й філігранністю виконання. Чотирнадцять картин розміром 40х60 мм справляють враження намальованих фарбами, а не зібраних з найдрібніших шматочків дерева.
Цікава історія «14 стацій» Станіслава Войцеховського. Вони неодноразово виставлялися в 2002–2003 рр.. в Києві – у виставковій залі Київського відділення Національної спілки художників України, в столичному Будинку актора, в художній галереї Київського політехнічного інституту. Після чого опинилися в приватній колекції одного з українських магнатів. Пізніше автор виконав копію свого твору в Європі. Там «14 стацій» виставлялися в одній з церков під Бонном і теж опинилися в приватному зібранні, на цей раз одного з німецьких колекціонерів.
За час роботи виставки її переглянули багато відвідувачів. За відгуками, вона справила на них приємне, тепле враження, здивувала високою технікою виконання.

Стилістика образів мистецтва маркетрі Станіслава Войцеховського пов'язана з малюнком дерева на його зрізі, з властивою йому нез'ясовністю і, таким чином, таємничістю, неназваним. Кожен шматочок шпону повинен бути ретельно відібраний, щоб зайняти єдине, саме йому призначене місце картини. Це велика і надскладна творча задача. Таємничість малюнку доповнюється таємничістю темного кольору (художник часто використовує шпон червоного і чорного дерева), та світлими кольорами.
Художник-монументаліст, С. І. Войцеховський часто дивиться на нашу планету здалеку, відсторонено, глобально. Іноді йому хочеться дізнатися, як саме Господь Бог творив Землю – цей складний живий організм. Його картина «SOS!» представлена в залі засідань одного з європейських парламентів. Це навіть і не земне застереження, це здається криком, зверненим до самого Господа Бога.
Одним з найбільш значущих творів художника є «14 стацій Ісуса Христа». Це чотирнадцять картин, на яких зображено 14 зупинок (стацій – у перекладі з італійської) Ісуса Христа дорогою на Голгофу. Виконані в техніці інтарсії, вони вражають майстерністю й філігранністю виконання. Чотирнадцять картин розміром 40х60 мм справляють враження намальованих фарбами, а не зібраних з найдрібніших шматочків дерева.
Цікава історія «14 стацій» Станіслава Войцеховського. Вони неодноразово виставлялися в 2002–2003 рр.. в Києві – у виставковій залі Київського відділення Національної спілки художників України, в столичному Будинку актора, в художній галереї Київського політехнічного інституту. Після чого опинилися в приватній колекції одного з українських магнатів. Пізніше автор виконав копію свого твору в Європі. Там «14 стацій» виставлялися в одній з церков під Бонном і теж опинилися в приватному зібранні, на цей раз одного з німецьких колекціонерів.
За час роботи виставки її переглянули багато відвідувачів. За відгуками, вона справила на них приємне, тепле враження, здивувала високою технікою виконання.