Ефективність роботи залізничної галузі України можна підвищити, якщо акціонувати "Укрзалізницю" та приватизувати непрофільні активів відомства, переконаний член комітету ВР з питань транспорту і зв'язку, регіонал Ігор Шкіря. На думку нардепа, про те, що держава не є ефективним власником свідчать проблеми, пов'язані з діяльністю "Укрзалізниці", пише ЛІГАБізнесІнформ.
"Приватний власник організовує свій бізнес набагато ефективніше, ніж держава. Так, рентабельність "Укрзалізниці" складає лише 1-2%, а на приватних магістралях зарубіжних країн цей показник досягає 20%. Є одне "але" - "Укрзалізниця" є монополістом залізничних перевезень, який виконує і соціальні функції, наприклад, у питаннях перевезень пасажирів.
І важливо зрозуміти, чи не буде новий власник ущемляти права пасажирів, закриваючи невигідні з його точки зору маршрути, підвищуючи тарифи на проїзд", - сказав нардеп. Шкіря також пропонує, щоб контактна мережа та самі залізничні шляхи залишились у власності держави, а приватні перевізники платили за їх використання.
Нагадаємо, раніше гендиректор "Укрзалізниці" відомства Володимир Козак заявляв, що підприємство було, є і залишиться у державній власності.
Більше читайте тут: www.tsn.ua >>
"Приватний власник організовує свій бізнес набагато ефективніше, ніж держава. Так, рентабельність "Укрзалізниці" складає лише 1-2%, а на приватних магістралях зарубіжних країн цей показник досягає 20%. Є одне "але" - "Укрзалізниця" є монополістом залізничних перевезень, який виконує і соціальні функції, наприклад, у питаннях перевезень пасажирів.
І важливо зрозуміти, чи не буде новий власник ущемляти права пасажирів, закриваючи невигідні з його точки зору маршрути, підвищуючи тарифи на проїзд", - сказав нардеп. Шкіря також пропонує, щоб контактна мережа та самі залізничні шляхи залишились у власності держави, а приватні перевізники платили за їх використання.
Нагадаємо, раніше гендиректор "Укрзалізниці" відомства Володимир Козак заявляв, що підприємство було, є і залишиться у державній власності.
Більше читайте тут: www.tsn.ua >>