Заробітна плата “в конвертах” – шлях до зменшення суми сплачених податків, заснований на свідомому ухиленні від оподаткування.
Досягнення нової якості життя співвітчизників потребує гармонійного балансу інтересів суспільства, держави і бізнесу, соціальної відповідальності суб’єктів господарювання. І це повинні усвідомити всі – і роботодавці, і самі працівники.
Інфляція, безробіття, соціальна незахищеність незаможних верств населення, зростання заборгованості із заробітної плати – ось далеко не повний перелік наслідків фінансово-економічної кризи. Саме у сфері виплати заробітної плати визначено найбільше випадків ухилень від оподаткування та порушень законодавства, а саме: наявність і виплата зарплати “в конверті”, або її виплата у розмірі, меншому від прожитковому мінімуму.
Виплата зарплати „в конвертах” та у розмірах нижче мінімальних гарантій, встановлених державою, позбавляє наших громадян належного захисту на випадок непрацездатності та прирікає на отримання мізерної пенсії. Від цих зловживань значних втрат Пенсійний фонд, інші страхові фонди, а до місцевих бюджетів не надходять необхідні кошти, що безпосередньо пов’язано з рівнем життя і свідомо позбавляє громадян вирішити безліч соціальних проблем.
Ці проблеми потребують усвідомлення кожним роботодавцем, кожним підприємцем та кожним найманим працівником. Трудові відносини між найманим працівником і роботодавцем мають бути зафіксовані у трудовій угоді, якою визначаються умови оплати праці та розмір заробітної плати.
Протягом звітного періоду в Ірпінській ОДПІ активно проводилась роз’яснювальна робота та співбесіди з суб’єктами господарської діяльності – фізичними особами, під час яких доводилась інформація про необхідність підвищення розміру заробітної плати найманим працівникам та своєчасності сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб. На сьогоднішній день триває робота по виведенню заробітної плати з «тіні», по ліквідації заборгованості із заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях державного та приватного секторів економіки, а також виплати заробітної плати найманим працівникам «в конвертах».
Відділом адміністрування податків з фізичних осіб – СГД згідно аналізу фінансово-господарської діяльності, постійно проводиться роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання, які при наявності найманих працівників не перераховують або несвоєчасно перераховують податок до бюджету. За останній час проведено 25 зустрічей з питання підвищення рівня заробітної плати, за результатами яких до бюджету перераховано 7.0 тис. грн.
На підставі проведеної роз’яснювальної роботи з суб’єктами господарської діяльності щодо збільшення податкового навантаження та забезпечення надходжень до бюджету податку на доходи фізичних осіб, додатково залучено до реєстрації 60 найманих працівників.
Податківці сподіваються, що громадяни, які виступають за чесні відносини з державою, допоможуть вирішити проблеми “тіньової” заробітної плати та про всі факти порушення податкового та трудового законодавства повідомлять за телефонами: 55-4-55, 56-6-56. Жодне повідомлення не залишиться поза увагою податківців і ретельно перевірятиметься.
Досягнення нової якості життя співвітчизників потребує гармонійного балансу інтересів суспільства, держави і бізнесу, соціальної відповідальності суб’єктів господарювання. І це повинні усвідомити всі – і роботодавці, і самі працівники.
Інфляція, безробіття, соціальна незахищеність незаможних верств населення, зростання заборгованості із заробітної плати – ось далеко не повний перелік наслідків фінансово-економічної кризи. Саме у сфері виплати заробітної плати визначено найбільше випадків ухилень від оподаткування та порушень законодавства, а саме: наявність і виплата зарплати “в конверті”, або її виплата у розмірі, меншому від прожитковому мінімуму.
Виплата зарплати „в конвертах” та у розмірах нижче мінімальних гарантій, встановлених державою, позбавляє наших громадян належного захисту на випадок непрацездатності та прирікає на отримання мізерної пенсії. Від цих зловживань значних втрат Пенсійний фонд, інші страхові фонди, а до місцевих бюджетів не надходять необхідні кошти, що безпосередньо пов’язано з рівнем життя і свідомо позбавляє громадян вирішити безліч соціальних проблем.
Ці проблеми потребують усвідомлення кожним роботодавцем, кожним підприємцем та кожним найманим працівником. Трудові відносини між найманим працівником і роботодавцем мають бути зафіксовані у трудовій угоді, якою визначаються умови оплати праці та розмір заробітної плати.
Протягом звітного періоду в Ірпінській ОДПІ активно проводилась роз’яснювальна робота та співбесіди з суб’єктами господарської діяльності – фізичними особами, під час яких доводилась інформація про необхідність підвищення розміру заробітної плати найманим працівникам та своєчасності сплати до бюджету податку на доходи фізичних осіб. На сьогоднішній день триває робота по виведенню заробітної плати з «тіні», по ліквідації заборгованості із заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях державного та приватного секторів економіки, а також виплати заробітної плати найманим працівникам «в конвертах».
Відділом адміністрування податків з фізичних осіб – СГД згідно аналізу фінансово-господарської діяльності, постійно проводиться роз’яснювальна робота з суб’єктами господарювання, які при наявності найманих працівників не перераховують або несвоєчасно перераховують податок до бюджету. За останній час проведено 25 зустрічей з питання підвищення рівня заробітної плати, за результатами яких до бюджету перераховано 7.0 тис. грн.
На підставі проведеної роз’яснювальної роботи з суб’єктами господарської діяльності щодо збільшення податкового навантаження та забезпечення надходжень до бюджету податку на доходи фізичних осіб, додатково залучено до реєстрації 60 найманих працівників.
Податківці сподіваються, що громадяни, які виступають за чесні відносини з державою, допоможуть вирішити проблеми “тіньової” заробітної плати та про всі факти порушення податкового та трудового законодавства повідомлять за телефонами: 55-4-55, 56-6-56. Жодне повідомлення не залишиться поза увагою податківців і ретельно перевірятиметься.