» » Міське управління юстиції - серед кращих в області

Міське управління юстиції - серед кращих в області

17 грудня були підбиті підсумки проведення обласних оглядів-конкурсів з питань правової освіти громадян у 2010 році. У результаті, Бучанське міське управління юстиції посіло третє місце. Загалом в конкурсі взяли участь 29 управлінь юстиції з усіх районів і міст Київщини. Тож, для нас це – значне досягнення, що свідчить про професіоналізм і компетентність бучанських спеціалістів.

Як велася робота міського управління юстиції впродовж року, яких змін та нововведень зазнала ця структура і як, все-таки, підвищуються правові знання наших жителів, запитали у начальника Бучанського міського управління юстиції Олени Можарівської.

- Олено Феліксівно, було приємно стати переможцем конкурсу?
- Звичайно! Нагороду отримували з рук першого заступника голови Київської облдержадміністрації Ярослава Москаленка. Хочу сказати, що цієї перемоги не було б без тих працівників установ, підприємств міста, з якими ми тісно співпрацюємо та які нам допомагають у роботі.

- З ким взаємодієте в плані правової освіти бучанців? Загалом, які заходи проводилися впродовж року в цьому напрямку?
- У нас укладений договір про співпрацю з відділом культури та спорту Бучанської міської ради. На підставі цього в міській бібліотеці для дорослих працює правовий лекторій і наші працівники постійно оновлюють інформацію. Виставковий стенд називається «Закон – це глибина, яку потрібно опанувати, щоб не впасти в прірву». Також там організована книжкова виставка щодо захисту прав дитини (нормативно-правові акти, роз'яснення щодо процедури усиновлення тощо). Щоправда, ми її оформлювали ще в червні, але на прохання людей вона працює й досі.

Був оформлений стенд, приурочений до річниці Конвенції ООН про права людини. Крім того, наш спеціаліст читала відповідну тематичну лекцію та, зокрема, розповідала про порядок подачі позовної заяви до Європейського суду з прав людини, принципи роботи уповноваженого ВР України з прав людини.
До Дня юриста організували лекцію щодо нотаріального посвідчення договорів і угод. Враховуючи кількість бажаючих, які прийшли на цей захід, можна зробити висновок, що для бучанців це дуже актуальне питання. Також у Бучі розпочала роботу Державна нотаріальна контора. Активно працюємо з молоддю міста – готуємо їх до обласної гри брейн-ринг «Підліток і право», проводимо тематичні уроки в школах.

- У цьому році, мабуть, як ніколи відбулося пожвавлення серед партій. У Бучі зареєстровано багато політичних об'єднань?
- Дійсно, одним із основних напрямків цьогорічної роботи стала легалізація об'єднань громадян та інших громадських формувань. Насамперед, це зумовлено виборами до місцевих рад, які відбулися 31 жовтня. Загалом, з початку вересня 2010 року нами було зареєстровано 48 структурних утворень політичних партій, які діють на території міста Бучі. Намагаємося періодично проводити перевірки на факт наявності їх за місцем знаходження. Користуючись нагодою, хочу звернутися до керівників політичних партій, щоб вони уважно читали свої статуту. І якщо сплив термін, на який вони були обрані керівником структурного утворення, то нехай обов'язково принесуть до міського управління юстиції протоколи про своє переобрання чи обрання нового голови партії. Адже у разі невиконання цих зобов'язань, мова йтиме про не легітимність утворення.

- Ви зараз працюєте за новою адресою?
- Завдяки Бучанській міській раді і особисто міському голові Анатолію Федоруку, міське управління юстиції зараз знаходиться в гарному приміщенні за адресою вул. Енергетиків, 1-А (окремий вхід до Пенсійного фонду). І нам зручно, і жителям легше добиратися до центру міста, щоб отримати послугу.

- Чи існують зараз у роботі міського управління юстиції якісь проблеми, складні ситуації? Якщо так, то як їх вдається подолати?
- Найбільш наболіле питання – це робота відділу РАЦС. Так вийшло, що був прийнятий новий Закон України від 1.07. 2010 р. «Про Державну реєстрацію актів цивільного стану». Зміна статусу на державний спричинила низку незручностей. Оскільки, згідно Положення, ми не маємо права мати свої банківські рахунки, то подали документи до Головного управління юстиції у Київській області для виготовлення власної гербової печатки. І лише нещодавно, 16 грудня, ми її отримали. Але робота відділу РАЦС значною мірою залежить від штампів, які ставляться у паспорт, коли людина одружується, розлучається, тощо. Наше керівництво також прийняло рішення виготовляти ці штампи централізовано, щоб вони були однаковими для усіх 30 відділів Державної реєстрації актів цивільного стану в області. Обіцяють віддати їх до нового року, тож – чекаємо. Прикро, що є ситуації, які від нас не залежать і ми ніяк не можемо вплинути на вирішення тих чи інших питань.

- А на громадянах така ситуація якимось чином позначається?
- Було б лукавством сказати, що все нормально. Звісно, якщо десь пішли збої, то певні проблеми будуть. Але ми зі свого боку та за допомогою керуючої справами виконкому Бучанської міської ради знаходимо компроміси, щоб максимально якісно надати людям послугу, зробити її більш доступною.

- Відділ РАЦСу знаходиться не в приміщенні управління юстиції. Чому так?
- Він розташований за адресою: вул. Києво-Мироцька, 104-Б – там, де був завжди і куди люди звикли звертатися. Орендуємо декілька кімнат, але поки там не зроблений ремонт і прийом громадян здійснюється в одному кабінеті. Наше керівництво обіцяє виділити кошти на проведення ремонту, закупівлю меблів, придбання техніки й тоді спеціалісти вже остаточно туди переберуться. Залишається актуальним питання щодо будівництва в Бучі Палацу урочистих подій, аби молодята могли укладати шлюб у належних умовах. Цей проект нам не по кишені, але розраховуємо на підтримку Бучанської міської ради. Для жителів, молоді – такий заклад потрібний.

- Наскільки відомо, вас також торкнулася державна реорганізація. Які будуть зміни у роботі міського управління юстиції? Чого чекати жителям Бучі?
- Відповідно до Указу Президента України від 9.12.2010 р. №1085/2010 "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади", від управлінь юстиції будуть відокремлювати виконавчу службу. Тепер вона стане окремим центральним органом виконавчої влади. Як усе це відбуватиметься на практиці – поки що складно сказати. Можливо, з часом ситуація стане більш зрозумілою.
Також, згідно Закону України «Про реєстрацію прав на нерухоме майно», з 1 січня 2012 року державні реєстратори, які зараз знаходяться в Бюро технічної інвентаризації, будуть підпорядковуватися управлінню юстиції. БТІ виготовлятимуть лише плани.
Попри всі зміни, ми й надалі будемо плідно працювати і надавати громадянам якісні правові послуги.

Користуючись нагодою, хочу подякувати колективу газети «Бучанські новини» за їхню роботу. Я завжди читаю це видання і воно мені дуже подобається.
Також вітаю усіх жителів Бучі з наступаючим Новим роком та Різдвом Христовим! Нехай у наступному році здійснюються всі мрії та бажання. Зичу фінансового та сімейного благополуччя, злагоди та любові у родинах!
Людмила Гладська 
газета: "Бучанські новини" №50 від 24 грудня 2010 року
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.