» » Поїдемо з комфортом, однак невідомо куди...

Поїдемо з комфортом, однак невідомо куди...

Мешканців міста Бучі в черговий раз утискають у правах користуватися послугами залізничного транспорту. Незважаючи на те, що більшість громадян надають перевагу саме такому способу пересування і пасажиропотік на станції «Буча» постійно зростає (причому на всі напрямки: Київ, Тетерів, Коростень), Південно-Західна залізниця продовжує свою політику по скороченню кількості зупинок електропоїздів.

Якби таке сталося десь у селі чи маленькому селищі, то, мабуть, цей факт не викликав би особливих емоцій. Але коли відміняють зупинку електропоїзда у місті з більш, ніж 35-тисячним населенням, то таке неподобство спричиняє масове обурення людей.

Ще з 2000 року залізниця йшла на зустріч бучанцям і бучанській владі. Наприклад, коли відбувся урочистий запуск експрес-електропоїзда Київ-Коростень, керівництво Південно-Західної залізниці вирішило призначити йому зупинку на щойно відремонтованому вокзалі нашого міста. Пасажирам, що їхали на далекі відстані, цей електропоїзд подобався. Адже це був поїзд підвищеної комфортності і в його розкладі значилися лише найголовніші зупинки (Київ, Святошин, Буча, Тетерів, Малин, Коростень).

Крім того, рух цього поїзда не перешкоджав руху інших приміських електропоїздів і його експлуатація була достатньо рентабельною для подальшого надання послуг пасажирам. Та вже через декілька років залізниця вирішила відмінити зупинки електропоїзду №836 у Тетеріві і Бучі. Мотивували це технічною неможливістю зупиняти там поїзд.
А на початку 2008 року Південно-Західна залізниця урочисто відправила в перший рейс нову електричку №823/824 Київ-Рівне-Луцьк (із зупинками в маленьких селах і селищах). За «традицією» про Бучу і її територіальну громаду знову забули.

Хоча багато бучанців та жителів сусідніх міст зверталися до адміністрації залізниці з проханням призначити в Бучі зупинку в обох напрямках слідування, однак жодної реакції не прослідувало. Були лише письмові відписки на зразок: «немає технічної можливості».

Також у бучанців відібрали право користуватися зручним поїздом Київ-Львів. До речі, він сьогодні зупиняється у місті в обох напрямках слідування, але без права посадки й висадки пасажирів. Все тому, що віднедавна зупинку в Бучі почали називати «технічною». Людей поставили у таку ситуацію, що повертаючись із західних регіонів держави до Бучі, вони змушені їхати спочатку до Києва, а потім вже звідти добиратися до Бучі. В чому ж логіка?
Смішною і водночас сумною є ситуація і з «бучанськими» ранковими електричками. Вони хоч і курсують більш-менш справно, але можуть запізнюватися на півгодини при відправленні з Бучі на Київ. Відповідно, завчасно дістатися до місця роботи людям також проблематично.

Багато хто досі пам’ятає випадки, коли доводилося близько години мерзнути на платформі станції «Буча» в очікуванні електрички №6674 «Буча-Київ-Ніжин», що запізнювалася на прибуття із Фастова до Бучі (№6671). І майже завжди працівники станції не знали причини запізнення, тому не могли вчасно попередити про це пасажирів.

Бувало запитуєш у касира: «Буде електричка на Київ о 08.05?» Відповідь: «Буде, однак коли саме – не знаємо!»

Крім того, кожного робочого дня на станції «Буча» відстоюється склад електрички №6672 «Ірпінь-Борщагівка» (відправляється з Ірпеня о 07.03). Цікаво, що з 06:30 до 07.01 години з Бучі на Київ електричок немає. Це досить великий інтервал «перерви», бо людям треба їхати на роботу. Було б цілком логічно зробити посадку на цю електричку у Бучі, а вже потім відправляти на Ірпінь та Київ. Та залізниця «вирішила», що краще нехай вона простоює в Бучі з 06.25 до 06.45 години, потім відправляється в Ірпінь (де пасажири роблять посадку) і прямує на Київ. При цьому, в Ірпені електричка не повністю заповнена людьми!

Проте «найприємніший» подарунок від залізниці очікує на бучанців із 15 листопада 2010 року. Справа в тому, що Південно-Західна залізниця вирішила «покращити комфорт для пасажирів» і тому має намір відмінити низку вечірніх і ранкових електричок у години «пік». Замість них курсуватиме електропоїзд підвищеного комфорту, який від Святошина до Тетеріва не робитиме зупинок, а від Тетеріва до Коростеня – зупинятиметься біля кожного стовпа.

Тож, з 15 листопада 2010 року відміняється маршрут прямування:
- електропоїзда №6631 «Київ – Коростень» (відправлення із Святошина о 19:04 годині);
- електропоїзда № 6629 «Борщагівка-тех. – Бородянка» (зі Святошина о 18:45 годині);
- електропоїзда № 6636 «Бородянка – Борщагівка-тех» (по Бучі о 20:58 годині).

А з 16 листопада 2010 року буде відмінено маршрут прямування електропоїзда №6614 «Коростень – Борщагівка-тех.» (по Бучі о 09:01 годині).

Натомість, призначаються електропоїзди: №863 сполученням «Київ – Коростень» (відправлення із Святошина о 20:04 годині, від Святошина до Тетеріва – без зупинки), №864 сполученням «Коростень – Святошин» (прибуття на Святошин о 08:15 годині, від Тетеріва до Святошина – без зупинки).

Варто зауважити, що розклади цих електропоїздів розроблені досить «оригінально». Щоб ввечері доїхати з Бучі до Коростеня чи Малина, або навіть якоїсь маленької зупинки на дільниці Тетерів-Коростень (електричка навіть зупинятиметься на платформі «130 км», де практично немає пасажирів), потрібно завчасно виїхати з Бучі до Тетеріва або Святошина і там здійснити пересадку. Аналогічна ситуація виникне під час поїздки ранковою електричкою з Коростеня.

Проте, незважаючи на безглуздість прийнятих рішень і обурення пасажирів, для яких і функціонує галузь залізничних перевезень, залізниця продовжує «дбати» про комфорт громадян. На жаль, таке «піклування» відчувається щодня. Які справжні мотиви такої поведінки з боку керівництва Південно-Західної залізниці для пасажирів й досі залишається загадкою…


Пропоную небайдужім бучанцям завантажити лист-звернення до адміністрації залізниці - підписати його та надіслати поштою за вказаною адресою:
Україна, 01034, м. Київ, вул. Лисенка, 6
ДТГО «Південно-Західна залізниця»
Начальнику ПЗЗ Кривопішину О.М.


зразок листа: Скачать файл: Звернення.doc [32 Kb] (cкачиваний: 272)
Посмотреть онлайн файл: Звернення.doc
Валентин, мешканець м.Буча, спеціально для www.bucha.com.ua 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 11
Додати коментар
PARLIAMENT

OFFline

  • PARLIAMENT (2)
  • Місцевий
  • 8 листопада 2010 00:14
що казати, не має слів(((

0
Savey

OFFline

  • Savey (2)
  • Користувачі
  • 8 листопада 2010 10:54
Я думаю это не совсем правильное толкование изменений в расписании.
На сайте Юго-Западной жд есть новость:
"Південно-Західна залізниця звертає увагу пасажирів на призначення нових електропоїздів підвищеного комфорту. З метою покращення обслуговування пасажирів та забезпечення комфортного пересування приміськими електропоїздами з 15.11 почне курсувати електропоїзд № 863 сполученням Київ – Коростень, а з 16.11 - електропоїзд № 864 сполученням Коростень – Святошин. Призначені електропоїзди підвищеного комфорту будуть курсувати щоденно.

У зв'язку з цим:
з 15.11.10 відміняється маршрут прямування:
- електропоїзда № 6631 Київ – Коростень.
- електропоїзда № 6629 Борщагівка-тех. – Бородянка.
- електропоїзда № 6636 Бородянка – Борщагівка-тех.
з 16.11.10 відміняється маршрут прямування:
- електропоїзда № 6614 Коростень – Борщагівка-тех.
з 15.11.10 встановлюється маршрут прямування:
- електропоїзда № 6636 Тетерів – Борщагівка-тех.
- електропоїзда № 6631 Київ – Тетерів.
з 16.11.10 встановлюється маршрут прямування:
- електропоїзда № 6614 Тетерів – Борщагівка-тех.

Південно-Західна залізниця закликає пасажирів уважно слухати оголошення про зміни у розкладі руху поїздів."

Из нее следует что электричка 6629 которая в 18.45 отправляется со Святошино отменяется. А у электричек 6636, 6631 и 6614 будет изменено расписание. И есть маленькая надежда на то что часть пассажиров до Коростеня выезжавших в 19.07 со Святошино будут ехать на час позже в 20.04 и в семичасовой электричке будет посвободнее.
Так что "редактор", внимательнее читайте оригинал и не вводите людей в заблуждение.

0
honeybunch

OFFline

  • honeybunch (13)
  • Користувачі
  • 8 листопада 2010 12:21
Savey,
Даже если ОЧЕНЬ внимательно читать оригинал, то от этого легче не становится. Все жители Ирпеня, Бучи... как правило добираются до Святошино с работы к семи вечера и основными пасажирами Бородянской и Коростенской (6629, 6631) электричек как раз являются жители пригорода, а теперь как нам всем быть, ну хоть плачь.
Спасибо Укрзализныце. И так было "комфортно", а теперь еще "комфортней" станет.

0
tranz

OFFline

  • tranz (23)
  • Місцевий
  • 8 листопада 2010 12:22
Електрички №6629 та №6636 - будуть відмінені повністю, іншим двом - скоротять маршрут слідування до Тетеріва, а новопризначені "Коростенські" не будуть зупинятися в БУЧІ !
Так що все викладено цілком правильно!

0
Savey

OFFline

  • Savey (2)
  • Користувачі
  • 8 листопада 2010 14:06
tranz,
Отменяется только одна электричка 6629 в 18.45, а в место нее вводится №863 в 20.04.
Если следовать логике автора статьи, то с 18.27 до 19.47 в сторону Бучи не будет ни одной электрички, а это неправда. И действия управления железной дороги логичны, так как часть людей до Тетерева-Коростеня будут ездить на новой более быстрой электричке №863, а их места в поезде на 19.07 займут те кто ездил на 18.45. На лицо комфорт тем кто едет до Тетерева и дальше, правда в теории, а как будет на самом деле посмотрим через неделю.
Неправильно, то что автор поднимает бучу на ровном месте.

0
administrator

OFFline

  • administrator (328)
  • Адміністратори
  • 8 листопада 2010 14:43
Цитата: Savey
автор поднимает бучу

- просто автор "вкрусе дел" больше чем мы с вами,
и переживает за остальных, что-бы максимально помочь.

0
ennochka

OFFline

  • ennochka (1)
  • Місцевий
  • 9 листопада 2010 12:38
Администраторы или другие пользователи сайта, подскажите, пожалуйста, что действенее - отправить письма в "Укрзализныцю" или также подключить к этому вопросу местную власть Бучи - возможно, они также (параллельно) могут направить просьбу добавить остановки? Спасибо

0
administrator

OFFline

  • administrator (328)
  • Адміністратори
  • 9 листопада 2010 12:55
Цитата: ennochka
отправить письма в "Укрзализныцю" или также подключить к этому вопросу местную власть Бучи


дело в том, что Валентин (автор публикации), уже месяца два решает эту проблему "самотужки", некоторую помощь согласился предоставить и Олексюк В.П., горсовет тоже пару раз писали письма - но движение очень слабое.
- но то что они делают, это рАз, а то что сами жители "бомбят" Укрзализныцю - это только в плюс.
письма от жителей - необходимы обязательно.

0
Mikhail

OFFline

  • Mikhail (8)
  • Місцевий
  • 9 листопада 2010 16:44
Буча Бучею, а з Коростеня , Малина їхало багато торгівлею займатися, в єлектричку підвищенного комфорту "зайцем" не вскочиш, а оплачувати оби два напрямки - то нема чого і торгувати в Києві. Роботою же не забезпечать Коростень.


0
DAYMOND

OFFline

  • DAYMOND (2)
  • Місцевий
  • 9 листопада 2010 22:34
Сволочи.Однозначно.

0
Linx

OFFline

  • Linx (3)
  • Місцевий
  • 10 листопада 2010 16:47
Актуальні повідомлення щодо змін розкладу руху за напрямком: 2 шт
1.
В зв’язку з надходженням звернень від пасажирів та переходом на зимовий період з 25 жовтня 2010р.
призначається зупинка по з/п Лісова Буча
- е/п № 6670 час відправлення 6.33
- е/п № 6634 час відправлення 20.25
з 2010-10-25
по 2011-01-01
2.
Шановні пасажири з 15.11.10р. призначається додатковий електропоїзд підвищеного комфорту № 863 сполученням Київ – Коростень з періодичністю курсування «щоденно»;
- Відправлення: Київ-Пасажирський 19.38 Київ-Волинський 19.52 Святошин 20.04, Тетерів 21.07 Ірша 21.20 Пенізевичі 21.28 Малин 21.39, з.п. Головки 21.50, з.п. 130 км 22.00, Чоповичі 22.04, з.п. Стремигород 22.13, з.п. Новаки 22.17, Шатрише 22.23, з.п. Древлянка 22.27, прибуття на ст. Коростень 22.33
- Зворотно з 16.11.10р. призначається додатковий електропоїзд підвищеного комфорту 864 Коростень – Святошин відправлення Коростень 5.25 з.п Древлянка 5.31, Шатрище 5.35, з.п. Новаки 5.40, з.п. Стремигород 5.44, з.п. Балярка 5.48, з.п. Мелені 5.52, Чоповичі 5.57, з.п. 130 км 6.00, з.п. Йосипівка 6.04, з.п. Тишів 6.09, з.п. Головки 6.15, з.п. Пиріжківський 6.22, Малин 6.29, Пенізевичі 6.38, Ірша 6.44, Тетерів 6.55 Ірпінь 8.00, Святошин 8.15.
Приміському електропоїзду № 6631 з 15.11.2010р. змінюється маршрут прямування до станції Тетерів та час відправлення зі станції Київ о 18.27
Приміському електропоїзду № 6636 з 15.11.2010р. змінюється маршрут прямування зі станції Тетерів та час відправлення о 20.00
Приміському електропоїзду № 6614 з 16.11.2010р. змінюється маршрут прямування зі станції Тетерів
з 15.11.2010р відміняється курсування приміського електропоїзда № 6629 сполученням Борщагівка – Бородянка.
http://www.swrailway.gov.ua/timetable/el
train/?did=4&even=2&tid=0&bold=1

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.