» » » Брифінг на тему: Результати проведення операції „Бюджет”

Брифінг на тему: Результати проведення операції „Бюджет”

В рамках операції „Бюджет” Ірпінська ОДПІ провела брифінг на тему: « Результати проведення операції „Бюджет” та упередження випадків взаємовідносин суб’єктів господарювання реального сектору економіки з сумнівними контрагентами». Брифінг проводила В.О.Начальника Ірпінської ОДПІ Шавло І.А. для представників місцевих ЗМІ.

Шавло І.А. доповіла присутнім ,що відповідно до завдання Уряду України по підвищенню соціальних стандартів, підтримки економіки країни, з метою залучення всіх можливих резервів для наповнення Державного та місцевих бюджетів ,починаючи з квітня поточного року податковими органами проводиться операція під умовною назвою “Бюджет”, з ціллю виявлення та припинення протиправної діяльності суб’єктів господарювання, ліквідація міжрегіональних схем ухилення від оподаткування, притягнення до відповідальності організаторів та виконавців кримінальних схем зі створення та діяльності «вигодоформуючих» та «вигодотранспортуючих» суб’єктів господарювання, стягнення в дохід держави недоотриманих з підприємств - «вигодонабувачів» сум податкових зобов’язань.

Для належного проведення операції «Бюджет» в Ірпінськой ОДПІ створено спеціальну робочу групу та діє оперативний штаб, якій відслідковує, аналізує та координує роботу структурних підрозділів в напрямі безумовного виконання цих та інших завдань,щодо організації та проведення заходів по відпрацюванню підприємств-вигодонабувачів. Переважна більшість суб'єктів господарювання, які знаходяться в Ірпінському регіоні та обслуговується Ірпінською об'єднаною державною податковою інспекцією, зауважила І.А.Шавло намагаються чесно виконувати свої податкові зобов'язання перед державою. З такими платниками податкова інспекція всіляко підтримує партнерські відносини, створюючи максимально комфортні умови при поданні звітності, наданні консультативних та адміністративних послуг. Тому основною темою брифінгу стало обговорення можливих заходів по упередженню випадків взаємовідносин суб’єктів господарювання реального сектору економіки з сумнівними контрагентами.

Шавло І.А. запропонувала ознайомитись на сайті ДПА України (www.sta.gov.ua) на банері «Дізнайся більше про свого партнера» з переліком підприємств, у яких анульовано свідоцтво платника ПДВ; уважно дивитись на історію підприємства, розмір його статутного фонду, місце реєстрації та місце фактичного здійснення господарської діяльності, кількість працюючих, наявності основних засобів, репутацію тощо.
Завдяки пропонованій новації можна буде отримати інформацію про ті підприємства, що знаходяться в зоні посиленого податкового контролю за ризикоорієнтованою системою.

Шавло І.А. доповіла, що банер „Дізнайся більше про свого бізнес-партнера” – це впорядкування інформаційного ресурсу державної податкової служби та надання права доступу платникам податків до інформації за допомогою сучасних інструментів. Це мінімізує ризики підприємств реального сектору економіки і стане поштовхом для створення цивілізованого підприємницького середовища.

Мета запровадження ризикоорієнтованої системи адміністрування ПДВ – встановлення єдиної для усіх правил податкової поведінки та залежно від рівня сплати податків (відносно середньогалузевого) розподілу платників ПДВ на кілька категорій уваги податкових органів. А саме: сумлінні платники податку та ті суб’єкти, що перебувають у зоні особливого податкового контролю.

Завдяки запровадженню нового банеру за запитом будь-який відвідувач сайту зможе у відкритому доступі оцінити податкові ризики діяльності свого бізнес-партнера, який, можливо, не належить до платників податку на додану вартість, а є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою.
Для перевірки платниками податків добросовісності своїх контрагентів вони можуть користуватися запропонованим програмним ресурсом ДПА України для упередження випадків недобросовісності з боку своїх контрагентів.

Наприкінці брифінгу І.А.Шавло відповіла на запитання представників місцевих ЗМІ.
Сектор масово-роз`яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінської ОДПІ 
  0
Коментарів: 0
Додати коментар