» » » Ірпінська ОДПІ відповідає на запитання платників податків

Ірпінська ОДПІ відповідає на запитання платників податків

Чи ведеться Книга обліку доходів і витрат найманими працівниками приватного підприємця – платника єдиного податку.

На неодноразові запитання платників податків Ірпінська об’єднана державна податкова інспекція відповідає,що відповідно до п.3 постанови КМУ від 16.03.2000 №507 "Про роз'яснення Указу Президента України від 3 липня 1998 року №727" книгу обліку доходів і витрат (ф.№10)ведуть також наймані працівники платника єдиного податку, які здійснюють реалізацію товару.

При звільненні найманого робітника й прийомі на роботу іншого працівника, приватний підприємець самостійно вносить у Книгу відповідні записи на підставі Довідки про трудові відносини з платником єдиного податку, отриманої на нового працівника. Анулювання Книг обліку доходів і витрат передбачено у випадках: припинення приватним підприємцем підприємницької діяльності, звільнення найманих працівників без працевлаштування інших працівників, закінчення аркушів Книги. У таких випадках, у Книзі працівником податкового органу здійснюється запис: «книга анульована», П.І.Б. інспектора, дата.

В подальшому використана Книга обліку доходів і витрат залишається на зберіганні в суб'єкта підприємницької діяльності протягом 3 років.

Довіки за телефоном 56-6-56
Сектор масово-роз'яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінськой ОДПІ 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар