День П’ятидесятниці, зішестя Святого Духа іменується Днем Святої Трійці, оскільки цього дня розкрилася світові дія всієї Святої Трійці – її Трьох іпостасей, і люди навчилися поклонятися і прославляти Три лиця єдиного Божества.
Одкровення про Святу Трійцю, а все, що ми знаємо про Бога, ми черпаємо з Божественного Одкровення, Божою милістю і промислом Господнім, було затримане до часів Нового Заповіту, до тих пір, поки не прийшов в світ Син Божий, Господь наш Ісус Христос, що приніс повноту Божественного Одкровення.
Послання та зішестя Святого Духа, явилося послідовним явищем за подією прославлення Сина Божого, Господа нашого Іcуса Христа, оскільки він своїми стажданнями і смертю розрушив перепону спілкування Бога з людиною.
Зійшовши в день П’ятидесятниці на апостолів та учнів христових у вигляді вогненних язиків, Він і після зішестя ніколи не залишав їх, але завжди діяв в них, а сьогодні діє в поширеній ними по всьому світу Церкві. Без Духа Святого не можливо увірувати в Ісуса Христа. Тільки силою і дією Святого Духа усвоюються заслуги Христові і виправдання, придбане Його стражданнями і смертю, таким чином, загальне викуплення стає надбанням кожного особисто. У цьому полягає дія Сятого Духа, яка розпочалася в день П’ятидесятниці і продовжується і в наші дні.
Свята Церква вчить нас, виходячи з Одкровення Божого, що Бог — єдиний по істоті і троїчний в особах — Отець, Син і Дух Святий. Отець є Бог, Син є Бог, Святий Дух є Бог, але це не три Боги, а три Божественних лиця є один і той же Бог, тому що всі три лиця мають одне і те ж єство, одне і те ж Божество, одну владу, одну славу, одне поклоніння. Бог один. Іпостасі святої Трійці не зливаються і не розділяються. І ця догматична істина є основою Християнської віри.
Свята Трійця — Бог Єдиний по суті і Троїчний в Особах: Отець, Син і Дух Святий — є найбільша таємниця християнської віри. Перед свідомістю шукаючого порятунку першою у ряді догматичних істин стоїть істина буття Бога, Єдиного сутністно і Троїчного в Особах.
Ми — образ Святої Трійці, наше тіло — храм Божий. Будемо гідними носіями образу і подоби Божої, гідними Отця, що створив нас, Сина, що викупив нас, і Духа Святого, що освятив нас.
З повагою та любов’ю до Вас,
ієрей Михаїл Колочавін, настоятель парафії ікони Божої Матері «Почаївська»
Одкровення про Святу Трійцю, а все, що ми знаємо про Бога, ми черпаємо з Божественного Одкровення, Божою милістю і промислом Господнім, було затримане до часів Нового Заповіту, до тих пір, поки не прийшов в світ Син Божий, Господь наш Ісус Христос, що приніс повноту Божественного Одкровення.
Послання та зішестя Святого Духа, явилося послідовним явищем за подією прославлення Сина Божого, Господа нашого Іcуса Христа, оскільки він своїми стажданнями і смертю розрушив перепону спілкування Бога з людиною.
Зійшовши в день П’ятидесятниці на апостолів та учнів христових у вигляді вогненних язиків, Він і після зішестя ніколи не залишав їх, але завжди діяв в них, а сьогодні діє в поширеній ними по всьому світу Церкві. Без Духа Святого не можливо увірувати в Ісуса Христа. Тільки силою і дією Святого Духа усвоюються заслуги Христові і виправдання, придбане Його стражданнями і смертю, таким чином, загальне викуплення стає надбанням кожного особисто. У цьому полягає дія Сятого Духа, яка розпочалася в день П’ятидесятниці і продовжується і в наші дні.
Свята Церква вчить нас, виходячи з Одкровення Божого, що Бог — єдиний по істоті і троїчний в особах — Отець, Син і Дух Святий. Отець є Бог, Син є Бог, Святий Дух є Бог, але це не три Боги, а три Божественних лиця є один і той же Бог, тому що всі три лиця мають одне і те ж єство, одне і те ж Божество, одну владу, одну славу, одне поклоніння. Бог один. Іпостасі святої Трійці не зливаються і не розділяються. І ця догматична істина є основою Християнської віри.
Свята Трійця — Бог Єдиний по суті і Троїчний в Особах: Отець, Син і Дух Святий — є найбільша таємниця християнської віри. Перед свідомістю шукаючого порятунку першою у ряді догматичних істин стоїть істина буття Бога, Єдиного сутністно і Троїчного в Особах.
Ми — образ Святої Трійці, наше тіло — храм Божий. Будемо гідними носіями образу і подоби Божої, гідними Отця, що створив нас, Сина, що викупив нас, і Духа Святого, що освятив нас.
З повагою та любов’ю до Вас,
ієрей Михаїл Колочавін, настоятель парафії ікони Божої Матері «Почаївська»