«Росток – це цікаво»

Вчитель початкових класів Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 Макарова Інна Миколаївна, розповідає про науково-педагогічний проект «Росток».

27 років я працюю на педагогічній ниві. Зараз навчаю дітей своїх перших випускників. Змінюється час, змінюються діти. Сьогодні ми переживаємо зміни у всіх сферах життя, які не могли не торкнутися і навчальної сфери. Суспільство зрозуміло, що дітей потрібно вчити по-новому, що перевірені віками методики навчання і виховання не дозволяють в достатній мірі забезпечити успішну адаптацію випускників до життя в сучасному суспільстві. Все це вимагає від освіти пошуку нових шляхів і засобів, які допоможуть забезпечити повноцінний розвиток здібностей, потреб та інтересів учнів у всіх сферах їхньої діяльності.

Суспільство довірило нам дитину, яку потрібно навчити. Але це не просто чаша, яку потрібно заповнити, а факел, який потрібно запалити. Для цього вчителю потрібно багато знати, вміти, застосовувати в роботі сучасні освітні методи і технології.

Вже третій рік я працюю за науково-педагогічним проектом «Росток»
Розкажи – і я забуду,
Покажи – і я запам’ятаю,
Зацікав – і я навчусь.


В цьому заключається принцип діяльнісного підходу до навчання за проектом «Росток».
Головна особливість полягає в тому, що нові знання не даються дітям в готовому вигляді. Діти «відпрацьовують» їх самі в процесі самостійної дослідницької діяльності. Учитель лише скеровую цю діяльність і підводить підсумки, подаючи точне формування встановлених алгоритмічних дій та ознайомлюючи з загально визнаною системою визначень.

На уроках математики діти будують «свою» математику, тому математичні поняття набувають для них особистісного значення і стають цікавими.
Підручники за проектом «Росток» розроблені у формі зошитів з друкованою основою, що дає можливість опрацювати багато різних вправ. обрана форма допомагає дітям самостійно здобувати знання, реально формує в них головне вміння – вміння вчитися.
Новизна викладу програмового матеріалу за проектом «Росток» з української мови полягає у розробці блоків мовного матеріалу з використанням прийому лінгвістичної казки.


Дуже цікава програма за проектом «Росток» з інтегрованого курсу «Навколишній світ». курс спрямований на розвиток логічного мислення учнів, дослідницьких умінь, творчих здібностей, позитивної мотивації до пізнання природи і суспільства.
Мої третьокласники працюють не за стандартами і шаблонами, а творчо, розкриваючи свої таланти. Вони розумні, здібні, впевнені, творчі, щасливі.
23 -1

Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.