Зупинки «тута» і «здєся» виявляється ніхто не відміняв. Тобто, той водій маршрутного таксі, який не бажає зупинитися на вашу вимогу, не залежно, свідомо чи ні, порушує ваші громадянські права, а також права споживача (у даному випадку споживача автотранспортних послуг).
«Столична влада планує знову дозволити приватним перевізникам підбирати-висаджувати пасажирів не на зупинках»
– читаємо у газеті «Нова» на початку листопада.
Кияни тільки-но звикли до того, що маршрутки не зупиняються між зупинками громадського транспорту, як на офіційному сайті КМДА з’явився проект рішення, у якому йдеться про відміну правила, яке було впроваджено із прийняттям відповідної постанови від 9 липня цього року: висадка і посадка здійснюється лише в межах 15 м від зупинок громадського транспорту.
«Постанова Київради суперечить законам України, і, мабуть, міська влада вирішила привести його у відповідність, — розповів кореспондентам Павло Демінський, член постійної комісії Київради по питаннях транспорту і зв'язку. — Адже сама природа таксі в тому, що воно повинне зупинятися на прохання клієнтів».
«Це не київська влада дозволить зупинятися маршруткам на прохання пасажирів, а закон, — вважає Валерій Липецький, керівник Асоціації перевізників-працедавців «Столиця». — Вона сама ж заборонила зупинки на вимогу, і я звернувся в прокуратуру щодо порушення Закону України про автомобільний транспорт. Прокуратура винесла протест, і тепер мерія заявляє, що вона дозволить зупинки».
До речі, коментуючи вищенаведену проблему в Києві, начальник центру громадських зв’язків ДАІ Києва Євген Кравець зазначив, що зупинки на вимогу дозволені і без будь-яких постанов, ніякий закон їх не забороняє, звісно якщо при цьому не порушуються правила дорожнього руху.
Для багатьох бучанців проблема із зупинками на вимогу віднедавна теж знайома. Особливо, коли йдеться про маршрут 18-Д, шлях, якого пролягає центральною частиною Бучі, чи 381К – на відрізку від вулиці Польова по Енергетиків, Вокзальній аж до кінцевої зупинки. На жаль, спеціалізованих зупинок у центрі Бучі нема, а проблема виникає, коли пасажири просять зупинити у зручному для них місці і отримують відмову водія. Автору статті інколи самому доводиться бути свідком серйозних скандалів, викликаних такими відмовами.
Прямуючи з Києва у маршрутному таксі 381К, нещодавно попросив зупинити на розі вулиці Яснополянської. Водій не став зупинятися. «На зупинці!» – коротко відрізав він. Проковтнувши образу, я поїхав на кінцеву. Виходячи з автобуса, вирішив все-таки отримати відповідь, чому ж мені було відмовлено. «Я зупинюсь, а штраф 340 грн, ти будеш платити?» – спитав водій. Отже виходить, що в Києві заборонили зупинятися «тута» і «здєся» незаконною постановою КМДА, а за межами Києва незаконно штрафує ДАІ (спеціально перевірив в районі вулиці Яснополянська обмежень для з’їзду на узбіччя немає).
Тож, головний месидж такий: Шановні перевізники! Будь-ласка повідомте своїх водіїв про те, що зупинки на вимогу дозволені! Що водій маршрутного таксі, не порушуючи ПДД, зобов’язаний виконати прохання пасажира, який є вашим клієнтом, а клієнт, як виявилося і цього разу, завжди правий!
Віктор Бондаренко
«Столична влада планує знову дозволити приватним перевізникам підбирати-висаджувати пасажирів не на зупинках»
– читаємо у газеті «Нова» на початку листопада.
Кияни тільки-но звикли до того, що маршрутки не зупиняються між зупинками громадського транспорту, як на офіційному сайті КМДА з’явився проект рішення, у якому йдеться про відміну правила, яке було впроваджено із прийняттям відповідної постанови від 9 липня цього року: висадка і посадка здійснюється лише в межах 15 м від зупинок громадського транспорту.
«Постанова Київради суперечить законам України, і, мабуть, міська влада вирішила привести його у відповідність, — розповів кореспондентам Павло Демінський, член постійної комісії Київради по питаннях транспорту і зв'язку. — Адже сама природа таксі в тому, що воно повинне зупинятися на прохання клієнтів».
«Це не київська влада дозволить зупинятися маршруткам на прохання пасажирів, а закон, — вважає Валерій Липецький, керівник Асоціації перевізників-працедавців «Столиця». — Вона сама ж заборонила зупинки на вимогу, і я звернувся в прокуратуру щодо порушення Закону України про автомобільний транспорт. Прокуратура винесла протест, і тепер мерія заявляє, що вона дозволить зупинки».
До речі, коментуючи вищенаведену проблему в Києві, начальник центру громадських зв’язків ДАІ Києва Євген Кравець зазначив, що зупинки на вимогу дозволені і без будь-яких постанов, ніякий закон їх не забороняє, звісно якщо при цьому не порушуються правила дорожнього руху.
Для багатьох бучанців проблема із зупинками на вимогу віднедавна теж знайома. Особливо, коли йдеться про маршрут 18-Д, шлях, якого пролягає центральною частиною Бучі, чи 381К – на відрізку від вулиці Польова по Енергетиків, Вокзальній аж до кінцевої зупинки. На жаль, спеціалізованих зупинок у центрі Бучі нема, а проблема виникає, коли пасажири просять зупинити у зручному для них місці і отримують відмову водія. Автору статті інколи самому доводиться бути свідком серйозних скандалів, викликаних такими відмовами.
Прямуючи з Києва у маршрутному таксі 381К, нещодавно попросив зупинити на розі вулиці Яснополянської. Водій не став зупинятися. «На зупинці!» – коротко відрізав він. Проковтнувши образу, я поїхав на кінцеву. Виходячи з автобуса, вирішив все-таки отримати відповідь, чому ж мені було відмовлено. «Я зупинюсь, а штраф 340 грн, ти будеш платити?» – спитав водій. Отже виходить, що в Києві заборонили зупинятися «тута» і «здєся» незаконною постановою КМДА, а за межами Києва незаконно штрафує ДАІ (спеціально перевірив в районі вулиці Яснополянська обмежень для з’їзду на узбіччя немає).
Тож, головний месидж такий: Шановні перевізники! Будь-ласка повідомте своїх водіїв про те, що зупинки на вимогу дозволені! Що водій маршрутного таксі, не порушуючи ПДД, зобов’язаний виконати прохання пасажира, який є вашим клієнтом, а клієнт, як виявилося і цього разу, завжди правий!
Віктор Бондаренко