» » Послуги «Best» будемо оплачувати картками

Послуги «Best» будемо оплачувати картками

Останнє десятиліття ознаменувалося тим, що в наш побут увійшов такий технічний засіб, як Інтернет. Минуло зовсім небагато часу, а ми вже не мислимо свого життя без всесвітньої павутини. Першочергове завдання Інтернету – отримання інформації, поступово переросло в дещо більше. Сьогодні ми через мережу купуємо товари, здійснюємо банківські операції та спілкуємося.

Швидкий розвиток Інтернет потребує нового обладнання, сучасних каналів доступу до мережі, які надають оператори. Для людей важливими чинниками є якість і швидкість послуги.

В Ірпінському регіоні одним з найбільших Інтернет провайдерів та операторів зв’язку є компанія «BEST». Як вона сьогодні розвивається, які нові послуги може запропонувати нашим жителям, чи не планує підвищувати тарифи на підключення та яка загалом ситуація в регіоні щодо надання послуг Інтернет – розповідає директор «BEST» Олексій Зіневич.

Скажіть, будь-ласка, коли була заснована компанія? З чого розпочиналася її робота?
9 травня 2003 року ми підключили першого клієнта. Починали працювати в Ірпені та Бучі. Перший рік займалися лише доступом до мережі Інтернет через телефонну лінію, після цього розпочали роботу по створенню нашої міської мережі. Зокрема, в 2004 році підключили перших абонентів через широкосмуговий доступ.

Зараз основною нашою послугою є підключення до Інтернету через швидкісний доступ, хоча ще й зберігся доступ через телефонну лінію.

Сьогодні в регіоні з’явилося чимало конкурентів. Наскільки складніше стало працювати?
У нашій країні завжди було складно займатися власною справою і теперішній час – не виняток! Конкуренція є рушійною силою бізнесу, вона стимулює розвиток, адже кожного дня необхідно доводити, що ти – найкращий у своїй справі.

А яка зараз загалом ситуація в регіоні щодо надання послуг доступу до мережі Інтернет?
На мій погляд, ринок сформувався та певною мірою сегментувався. Я виділю декілька основних груп споживачів послуг:

1.Суб’єкти підприємницької діяльності (юридичні та фізичні особи-підприємці).
В цьому сегменті наша компанія пропонує портфель послуг, які популярні серед даних користувачів. «Best» використовує переважно оптичні канали зв’язку для підключення корпоративних клієнтів, що дозволяє гарантувати найвищі параметри якості послуг Інтернет та передачі даних. Завдяки цьому ми досягли значних успіхів у роботі з корпоративними клієнтами;
2. Фізичні особи, що мешкають у багатоквартирних будинках.
Для цих користувачів створено Міську комп’ютерну мережу «Best», послуги якої дуже популярні серед жителів нашого регіону. Ми постійно вдосконалюємо якість послуг, пропонуємо нові тарифні пропозиції для задоволення зростаючих потреб абонентів;
3. Фізичні особи, що мешкають у приватних будинках.

На жаль, наша компанія визнала цей сегмент найменш привабливим і, незважаючи на велику кількість замовлень, згорнула діяльність по підключенню абонентів. У цьому сегменті домінують послуги від «Укртелекому» (ОГО) та пропозиції мобільних операторів (3 G Інтернет). Все ще користуються популярністю послуги доступу через телефонну лінію (Dial-up).

Тобто, ви взагалі не будете обслуговувати приватний сектор?
У приватному секторі зараз згортаємо всі роботи. На це є декілька причин: по-перше, великі витрати на обладнання. По-друге, значна територія, яку потрібно покрити, щоб зібрати ту кількість абонентів, які окуплять мережі. Адже обслуговувати ці мережі значно дорожче, ніж в багатоповерхівках. Робити – абияк, ми не хочемо, бо це не наш стиль. Ми будемо позиціонувати підключення в приватному секторі, як послугу для вимогливих клієнтів. Якщо людина хоче, ми готові побудувати до неї волокно, але це буде чимало коштувати.

Назвіть, на вашу думку, основні переваги Best над іншими Інтернет-операторами?
Найбільшою нашою перевагою є велике бажання надавати якісні та сучасні телекомунікаційні послуги жителям регіону. Крім цього, ми використовуємо новітні технології та обладнання, маємо висококваліфікований персонал, власну опорну оптичну мережу, що охоплює весь регіон, потужні зовнішні канали, інтерконнект з найбільшими телекомунікаційними операторами, новітнє програмне забезпечення та досвід у реалізації складних проектів у галузі телекомунікацій. Проводимо виважену маркетингову політику по просуванню послуг на ринку.
Ми тут надовго й зацікавленні в наданні населенню якісних послуг. Тож, у багатьох випадках підключаємо абонентів за свій кошт, щоб користувач не ніс фінансового навантаження.

Крім того, у нас достатньо конкурентоспроможні тарифні плани.

Яку кількість користувачів обслуговуєте?
Сьогодні працюємо практично в усьому Ірпінському регіоні (Ірпені, Бучі, Ворзелі, Гостомелі) та в деяких населених пунктах Києво-Святошинського району (Горенці, Озерах), Бородянці (поки що підключаємо лише юридичних осіб). Зараз будується волокно й плануємо надавати послуги в Немішаєво.

Кількість клієнтів збільшується кожного дня. Зараз ми обслуговуємо понад 5000 абонентів фізичних осіб та більше 200 абонентів юридичних осіб. Якщо врахувати, що загальна кількість юридичних осіб в регіоні близько 600-700, то частка проникнення досить серйозна, адже далеко не всі підприємства користуються Інтернетом. Нас обирають тому, що ми регіональний оператор, добре знаємо специфіку місцевості, її потреби. У свій розвиток вкладаємо досить серйозні гроші й не очікуємо, що завтра отримаємо прибуток.

Які нові будинки в Бучі будуть охоплені послугами, які пропонує ваша компанія?
У Бучі нами підключені практично всі багатоповерхові будинки. Наразі узгоджуємо проектну документацію по підключенню новобудов, зокрема будинок по бул. Богдана Хмельницького, 6. Побудоване магістральне волокно й у мікрорайон Лісової Бучі (де також здається в експлуатацію будинок) та на Баланівку та Військове містечко (на даній території в цьому році будуть замінені хаотично створені мережі на оптичні).
По мірі розвитку міста плануємо надавати якісні послуги в усіх мікрорайонах Бучі.

Ваша компанія сама ініціює підключення?
Головними ініціаторами підключення є абоненти, які проживають у будинках.

Які технології зараз використовуєте?
В основному – оптику. Це найпрогресивніша технологія, яку великі провайдери почали впроваджувати нещодавно, а ми використовуємо з 2004 року. У нашому регіоні поки що ніхто не будує такі мережі.

В чому ж їхня перевага?
Оптичне середовище – практично безрозмірне по об’єму пропускання інформації, воно стабільне по якості: або добре працює, або взагалі не працює. Саме тому більшість банків в регіоні користуються нашими послугами.

Які нові послуги можете запропонувати споживачам?
Більше року ми просуваємо на ринку нашого регіону послуги цифрової стаціонарної телефонії, яка подається за допомогою оптичних каналів зв’язку для юридичних осіб. Це номери київських операторів, які встановлюються по нашій оптичній мережі.

Також плануємо введення ІР-телебачення (дану послугу надають лише одиниці підприємств в Україні) – телебачення майбутнього, яке має надвисоку чіткість і не залежить від зовнішніх чинників. Цілком реально, що незабаром ІР телебачення матиме зворотній зв'язок, адже вже зараз, на пультах, виробники закладають відповідні кнопки – червоного, жовтого, зеленого кольорів, які для цього й створені. Наразі займаємося отриманням дозвільної документації для реалізації цього проекту.

Будемо охоплювати нові території, зокрема Немішаєво та Бородянку. Ми не хочемо виходити на ринок Києва й Коцюбинського, адже там і так уже багато провайдерів.

Місяць тому компанія «Best» вступила до європейської організації, яка займається виділенням адресного простору в Інтернеті, що вже свідчить про певний статус нашої компанії. Ми маємо чимало клієнтів, які хочуть користуватися фіксованими ІР-адресами. Тож, незабаром зможемо їм це запропонувати (така послуга дасть можливість створити унікального користувача Інтернету, який користується сервісами з унікальними індифікаторами).

Ще плануємо ввести портал користувачів – люди, в режимі он-лайн, зможуть перевірити всі свої платежі, змінити тариф або замовити послугу, а також побачити всю процедуру, яка пов'язана з його обслуговуванням. Це в свою чергу дозволить автоматизувати всі процеси, щоб людина якомога менше залежала від наших офісів, які не працюють цілодобово. Тоді користувач зможе отримати необхідну інформацію й вжити відповідних заходів. Це дуже суттєво позначиться на якості послуг, які ми пропонуємо нашим клієнтам.

Зазначу, що якщо в минулому році ми робили акцент на розвитку опорної мережі, то основний пріоритет в цьому році – суттєве підвищення якості обслуговування клієнтів.

Багато хто вважає, що «Best» є монополістом серед провайдерів нашого регіону? Наскільки це відповідає дійсності?
Є група мобільних операторів – 3G Інтернет (доступ до Інтернету, коли немає можливості підключитися до широкосмугової мережі). У них є як плюси, так і серйозні мінуси, бо це радіотехнології, а не кабельний зв'язок. Якість їхніх послуг залежить від багатьох факторів: погоди, навантаження на сектор, обладнання.

Також є радіооператори, приватні оператори. Тому ми далеко не монополісти. Той же «Укртелеком» робить серйозні зусилля, аби «взяти» з цього ринку якомога більше користувачів широкосмугового доступу. Та чи буде він цей доступ технічно підтримувати?.. Зараз відбувається гонка на виживання. «Укртелеком» дав споживачам нижчі тарифи та швидкість доступу, ніж в інших операторів. Але наразі підприємство вперлося у виробництво самої технології, по якій надають послуги: нічого нового запропонувати не зможуть. Далі їхня робота піде на збиток. Знижуючи ціни, втрачається сам ринок. Адже гарний бізнес – це та справа, яка приносить прибутки і дає змогу розвиватися. Якщо немає прибутку, то страждає якість і про розвиток компанії мова не йде.

Наша технологія - оптично-магістрального характеру, що дозволяє безболісно передавати велику кількість інформації на високій швидкості. Сьогодні операторів, які надають послуги, багато і люди самі можуть обирати тих, які їм найбільше підходять.

Наскільки здоровою є сьогодні конкуренція на ринку Інтернет-послуг в регіоні?
Зараз відбувається досить жорстка демпінгова боротьба, яку нав’язує збиткове підприємство «Укртелеком», яке продає в мінус Інтернет. Аналогічна ситуація була з Dial-up. «Укртелеком» пізніше за всіх вийшов на ринок Dial-up послуг і суттєво знизив ціни, через що більшість операторів вийшли з цього ринку. Після цього «Укртелеком» втричі підняв ціни на свої послуги й досить добре себе почуває, маючи свою власну опорну мережу, по якій надаються послуги Dial-up.

Щодо широкосмугового доступу, то тут ситуація дещо інша. Кожен оператор будує власну опорну мережу, тому йому простіше планувати розвиток в цьому напрямку, але й доводиться витрачати чимало коштів.
Я абсолютно переконаний, що після того, як демпінгова війна закінчиться, відбудуться зміни в тарифній політиці. Поки що ми граємо за такими правилами. Наші тарифи нижчі, ніж в основного нашого конкурента «Укртелекому» (він обслуговує в регіоні близько 1500 абонентів по широкосмуговому доступу).

Мабуть, за шість років роботи на ринку маєте відповідні сертифікати, які підтверджують високий рівень компанії та якість послуг, які вона надає населенню?
Маємо ліцензію на Київську область щодо надання широкосмугового доступу до мережі Інтернет та можемо підключати абонентів по бездротовим каналам зв’язку. Також є будівельна ліцензія (діє на всій території України), яка дозволяє нам проектувати й будувати лінії зв’язку, вводити їх в експлуатацію.

Також наша компанія є офіційним реєстратором доменів в зоні ua. Ми вже давно займаємося реєстрацією, підтримкою доменів, хостингів, хоча це не головний вид нашої діяльності, а супутня послуга, яку пропонуємо переважно юридичним особам. Ми не стільки заробляємо на цьому, скільки доповнюємо той портфель послуг, який надаємо споживачам. Адже я глибоко переконаний, що користувач, який звернувся до телекомунікаційної компанії, повинен отримати комплекс послуг, які задовольнять усі його потреби.

Ще наша компанія внесена до реєстру операторів телекумунікацій на території України, що підтверджує можливість надання відповідних послуг в нашому регіоні.

Порівняйте умови праці на ринку шість років тому і сьогодні. Що змінилося за цей час?
Збільшилася конкуренція, розширився ринок, а користувач став більш вибагливим. Разом із цим, працювати стало цікавіше.

Іноді ваші користувачі нарікають на перебої з підключенням до Інтернету, нижчу, ніж було передбачено, швидкість. Чи є ці скарги виправданими? Якщо так, то чому так трапляється і як швидко вам вдається усунути недоліки?
Кожний випадок необхідно розглядати окремо. Загалом же проблем зі швидкістю в Бучі у наших користувачів немає. Повністю переобладнані масиви Склозавод, Яблунька, закінчуються роботи в мікрорайонах Лісової Бучі та Бучі-масиву.
Серйозною проблемою у регіоні є низька якість струму в електромережі. Усі підстанції в центральній частині Бучі працюють з навантаженням у 110 відсотків від норми, тому відключення електроенергії – це не дивина.

Хто нині є вашими найбільшими партнерами (клієнтами)?
Найбільшими нашими партнерами є телекомунікаційні оператори разом із якими ми задовольняємо потреби найвибагливіших клієнтів («Голден телеком», Датагрупп», «Топнет», «Київські оптичні мережі та ін.), а також органи місцевої влади та управління житлово-комунального господарства. Також тісно співпрацюємо з Київською філією ВАТ «Укртелеком».

Щодо клієнтів, то це майже всі найбільші підприємства регіону, Податкова академія, представництва DHL, DAF, MAN, Kuehne-nagel Aluprof, скловарні заводи, місцеві органи влади, Державна податкова служба, пенсійний фонд, всі мережеві супермаркети, більшість банків в регіоні.

Чи відбулося або планується підвищення ціни на ваші послуги? Чи торкнулася вас криза?
Поки що не плануємо підвищувати ціни, адже купівельна спроможність населення падає й це спровокує відтік клієнтів.
Тому ми навпаки ввели нові тарифні плани, які дозволяють за менші гроші отримати практично той же об’єм трафіку, який був до кризи. У нас збільшилася швидкість і додалися певні тарифні плани. Якщо раніше 1 Мб/сек коштував 120 грн., то зараз 1,5 Мб/сек коштують 105 грн., тобто послуга більш якісна, вища швидкість, а ціна – нижча. Крім цього, є ще низка вигідних тарифних пропозицій.
Відносно кризи, то, на жаль, вона торкається кожного з нас – кожне підприємство і кожен сімейний бюджет.

Яку вигідну цінову пропозицію можете порадити потенційним споживачам?
До юридичних осіб у нас індивідуальний підхід, а серед фізичних осіб високою популярністю користуються безлімітні тарифні плани.

Чи проводите якісь акції? Якщо так, то як часто і які?
Зараз проходить акція з підключенням абонентів, яка триває до 1 квітня 2009 року – надається знижка на підключення у розмірі 100 грн. Також клієнт безкоштовно користується послугою до кінця місяця, в якому було здійснено підключення. Можливо, цю акцію й продовжимо.

Не так давно у Бучі відкрилося відділення вашого офісу, що дуже зручно для користувачів. Чи не плануєте в перспективі відкрити філії в решті населених пунктів регіону – Гостомелі, Ворзелі, Коцюбинському?
Ми вже давно планували відкрити у Бучі свій офіс. У новому торгівельному центрі для цього створені всі умови, тому офіс може нормально функціонувати – ми укладаємо угоди, приймаємо відвідувачів, надаємо консультації, працює служба технічної підтримки. Але все, що стосується будівництва, монтажу та виїздів – поки що централізовано в Ірпені.
В інших населених пунктах не плануємо відкривати свої офіси, бо не бачимо в цьому потреби.

Ми маємо намір запустити мережу платіжних терміналів (щось на зразок карток), за допомогою яких можна буде оплачувати наші послуги Інтернет. Думаємо, що це буде зручно жителям віддалених від наших офісів мікрорайонів та населених пунктів.

Зазначу, що зараз працюємо над новим програмним забезпеченням – достатньо серйозним за різними напрямками. Це буде облік усіх матеріальних засобів, усіх виконаних робіт службою технічної підтримки. Ми повністю відходимо від паперових носіїв інформації. Електроні бази дозволять побачити повну історію звернень клієнта, його проблеми, що допоможе максимально швидко відреагувати на потреби людини.

Ви вже стали не лише Інтернет-провайдерами, але й операторами зв’язку. Що означає отримання даної сертифікації?
Оператор надає послуги з використанням власних каналів передачі даних, провайдер – використовує канали оператора. В Ірпінському регіоні ми використовуємо власні, переважно оптичні, канали зв’язку.

Наскільки кваліфікаційний рівень ваших працівників відповідає високим вимогам роботи в сучасній телекомунікаційній компанії?
У нас, в основному, молодий колектив, але, не зважаючи на це, досить досвідчений.
Дана телекомунікаційна сфера настільки швидко розвивається, що зміна обладнання відбувається раз в півтора-два роки. Нам постійно треба бути готовими до того, щоб задовольнити нові потреби споживачів. Тому наші спеціалісти завжди йдуть у ногу з часом і самовдосконалюються.

Як ви вважаєте, яким чином буде розвиватися Інтернет-мережа найближчим часом?
Збільшення швидкості доступу до мережі стимулює розповсюдження мультимедіа контенту, поступово відійдуть у минуле речові носії інформації (диски, касети). Все більшого розповсюдження набудуть цифрові розваги. Інтернет розвивається стрімкими темпами, поступово підкорюючи нові сфери суспільного життя. Передача інформації, Інтернет реклама, он-лайн торгівля, дистанційне навчання, розваги он-лайн, соціальні мережі, спілкування – це далеко не повний перелік напрямків, які вже стали частиною нашого життя. Сьогодні навіть знайомляться через Інтернет, не відриваючись від своїх крісел. Разом з тим, малорухливий спосіб життя – біда майбутнього покоління. Але це вже залежить від виховання і від вибору самої людини.

Олексію, дякуємо Вам, що погодилися відповісти на наші запитання.

Спілкувалася
Людмила Гладська


Спеціально для сайту www.bucha.com.ua


Послуги «Best» будемо оплачувати картками
Интернет провайдер и Оператор связи "Компания "Бест"
г. Ирпень, пл. Привокзальная 3
тел. (297)61-9-29, (297) 61-9-39
www.best.com.ua
БЕСТ
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар