11 лютого у приміщенні Бучанської міської ради відбулася зустріч представників міської влади з місцевими підприємцями.
Головував на засіданні заступник міського голови Віктор Фальковський. Також активно працювали на заході керівники управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради і комунального підприємства «Бучабудзамовник». Про тему та мету зібрання розповідає Віктор Фальковський:
— Відповідно до розпорядження міського голови, з метою комплексного розвитку міста, вивчення потреб громадян та проблем підприємців, з метою наповнення міського бюджету ми проаналізували стан справ у сфері підприємництва й вже маємо певні висновки.
Підприємців збирали аби шляхом переговорів між владою та бізнесом вирішити деякі проблеми, які накопичилися останнім часом . Так, наприклад, на території Бучі здійснюють господарську діяльність близько 120 підприємств, які податків до міського бюджету не сплачують. Питання реєстрації підприємств за місцем їх розташування дуже важливе. Ви запитаєте: чому? Діяльність будь-якого підприємства — це певне навантаження на міську інфраструктуру. Використовується земля, електромережі, мережі водопостачання та каналізація. А податки йдуть на потреби інших територій, бо сплачуються за місцем реєстрації. У Бучі розташоване і працює не одне підприємство, маючи київську прописку.
Вважаю, не менш важливим питання офіційного працевлаштування на приватних підприємствах. Практика показує, що більшість працівників отримують зарплатню у конвертах. Тобто, від бучанців, які працюють на таких підприємствах податкових надходжень місто не отримує. Відповідно Буча недоотримує коштів, які мали б спрямовуватися на соціальний розвиток.
Також на зібрання запрошувалися підприємці, які здійснюють свою діяльність у районі залізничного вокзалу та ринку — вулиці Жовтнева, Горького, Привокзальна, Вокзальна та Островського. Міською радою наразі розробляється проект капітальної реконструкції цього мікрорайону. Мова йде про ремонт і заміну мереж водопостачання і водовідведення, газопостачання та електрифікацію, благоустрій цих територій. Вже ведуться роботи щодо загального вигляду паркової зони та архітектурного вигляду існуючих будівель i тих, що заплановані. Отже, окрім коштів з міського бюджету, в даному проекті мають взяти дольову участь всі, хто працює на вказаних вулицях.
Гостро стоїть ще одна проблема. Це прибирання та благоустрій прилеглих до підприємств територій. Про це неодноразово говорилося, в тому числі й на сторінках «Бучанських новин». У договорі оренди землі, який складається між підприємцем та міською радою, чітко говориться про відповідальність за благоустрій у межах 50-ти метрів по периметру підприємства. Потреби говорити про невиконання цієї умови нема. Усі ми ходимо повз магазини, кафе, кіоски і бачимо все на власні очі.
Таким чином, згідно з розпорядженням міського голови, створена відповідна комісія, спільно з виконавчими службами міської ради розроблено графік зустрічей. Збираються наші підприємці й сьогодні проходило вже друге таке зібрання. Ми повинні заслухати всіх, висловити свою думку і напрацювати спільні пропозиції щодо відносин між бізнесом та місцевою владою, подати їх на розгляд міському голові та виконавчому комітету і зробити це до кінця місяця. А вже далі, коли спільними зусиллями ми розробимо певний механізм відносин між сторонами, я думаю легше працюватиметься і підприємцям, і ми матимемо всю необхідну інформацію щоб бачити, відчувати та оперативно реагувати на ситуацію в сфері міського бізнесу.
Головував на засіданні заступник міського голови Віктор Фальковський. Також активно працювали на заході керівники управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради і комунального підприємства «Бучабудзамовник». Про тему та мету зібрання розповідає Віктор Фальковський:
— Відповідно до розпорядження міського голови, з метою комплексного розвитку міста, вивчення потреб громадян та проблем підприємців, з метою наповнення міського бюджету ми проаналізували стан справ у сфері підприємництва й вже маємо певні висновки.
Підприємців збирали аби шляхом переговорів між владою та бізнесом вирішити деякі проблеми, які накопичилися останнім часом . Так, наприклад, на території Бучі здійснюють господарську діяльність близько 120 підприємств, які податків до міського бюджету не сплачують. Питання реєстрації підприємств за місцем їх розташування дуже важливе. Ви запитаєте: чому? Діяльність будь-якого підприємства — це певне навантаження на міську інфраструктуру. Використовується земля, електромережі, мережі водопостачання та каналізація. А податки йдуть на потреби інших територій, бо сплачуються за місцем реєстрації. У Бучі розташоване і працює не одне підприємство, маючи київську прописку.
Вважаю, не менш важливим питання офіційного працевлаштування на приватних підприємствах. Практика показує, що більшість працівників отримують зарплатню у конвертах. Тобто, від бучанців, які працюють на таких підприємствах податкових надходжень місто не отримує. Відповідно Буча недоотримує коштів, які мали б спрямовуватися на соціальний розвиток.
Також на зібрання запрошувалися підприємці, які здійснюють свою діяльність у районі залізничного вокзалу та ринку — вулиці Жовтнева, Горького, Привокзальна, Вокзальна та Островського. Міською радою наразі розробляється проект капітальної реконструкції цього мікрорайону. Мова йде про ремонт і заміну мереж водопостачання і водовідведення, газопостачання та електрифікацію, благоустрій цих територій. Вже ведуться роботи щодо загального вигляду паркової зони та архітектурного вигляду існуючих будівель i тих, що заплановані. Отже, окрім коштів з міського бюджету, в даному проекті мають взяти дольову участь всі, хто працює на вказаних вулицях.
Гостро стоїть ще одна проблема. Це прибирання та благоустрій прилеглих до підприємств територій. Про це неодноразово говорилося, в тому числі й на сторінках «Бучанських новин». У договорі оренди землі, який складається між підприємцем та міською радою, чітко говориться про відповідальність за благоустрій у межах 50-ти метрів по периметру підприємства. Потреби говорити про невиконання цієї умови нема. Усі ми ходимо повз магазини, кафе, кіоски і бачимо все на власні очі.
Таким чином, згідно з розпорядженням міського голови, створена відповідна комісія, спільно з виконавчими службами міської ради розроблено графік зустрічей. Збираються наші підприємці й сьогодні проходило вже друге таке зібрання. Ми повинні заслухати всіх, висловити свою думку і напрацювати спільні пропозиції щодо відносин між бізнесом та місцевою владою, подати їх на розгляд міському голові та виконавчому комітету і зробити це до кінця місяця. А вже далі, коли спільними зусиллями ми розробимо певний механізм відносин між сторонами, я думаю легше працюватиметься і підприємцям, і ми матимемо всю необхідну інформацію щоб бачити, відчувати та оперативно реагувати на ситуацію в сфері міського бізнесу.