» » Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

1. Доступ до державних реєстрів:


Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:
- отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно
- перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно
- попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень
- отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)
- поставити об’єкт нерухомого майна на контроль

Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:
- отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку

Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:
- безкоштовно отримати відомості онлайн
- отримати електронну виписку (довідку, витяг)
- отримати відповідь на запит
- подати заяву для проведення державної реєстрації

Реєстру громадських об’єднань
- Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб’єктів інформаційної діяльності
- Єдиного реєстру громадських формувань
- Єдиного реєстру арбітражних керуючих
- Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень
- Єдиного державного реєстру судових рішень
- Єдиного реєстру апостилів
- Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення
- Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"
- Єдиного реєстру нотаріусів

2. Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:


- подати заяву онлайн
- записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час
- задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців

3. Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

4. Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:


- безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації
- отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки
- отримати відповідь на запит
- оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору

5. Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

6. Доступ до послуг електронного суду:

- сплата судового збору онлайн
- отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи
- доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень
- отримання процесуальних документів в електронному вигляді
- надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень
- вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство

7. Замовлення електронного цифрового підпису



Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/
Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)
0 0

Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.