» » Інтернет компанія БЕСТ звертається до абонентів

Інтернет компанія БЕСТ звертається до абонентів

Інтернет компанія БЕСТ звертається до абонентів

Шановні абоненти! З 15 січня 2017 року на мережу Компанії Бест здійснюються численні хакерські DDOS атаки, через що порушено працездатність мережі і тимчасово виведено з ладу маршрутизуюче обладнання ядра мережі.



Хакерські атаки відбуваються в тому числі на наші DNS сервери, через що частина абонентів відчувала уповільнення у відкритті веб сторінок, та дискомфорт під час перегляду відео. Саме тому ми радимо у якості вторинного DNS встановлювати адреси Google DNS 8.8.8.8 або 8.8.4.4.

Наша компанія веде свою дільність близько 15 років, нашим основним пріоритетом завжди була висока якість послуг, а основною цінністю для нас є Клієнти та Співробітники. Останнім часом ми спостерігаємо аномально високу кількість інцидентів, які погіршують якість сервісу. З приводу атак, які здійснювалися, ми звернулися до кіберполіції щодо відкриття кримінального провадження за фактом незаконного втручання у діяльність телекомунікаційного оператора.

Нам шкода, що багатьом з Вас не вдалося додзвонитися до співробітників нашого колл-центру, до якого підключено більше 100 зовнішніх телефонних ліній. На жаль, при ddos-атаці блокується не тільки доступ до сервісу Інтернет, а й наші телефонні лінії, і ми не здатні обробити усіх дзвінків, що надходять від наших абонентів: абоненти чують - зайнято або тишу в телефонній слухавці, вдається обробити лише незначну частину вхідних викликів. Ми звертаємо Вашу увагу, що частина номерів у нас змінилася, а перелік актуальних телефонів Ви завжди можете знайти на нашому сайті у розділі Контакти


Ми підкреслюємо, що у випадках аварійних ситуацій Ви маєте змогу отримувати оперативну інформацію за допомогою нашої сторінки в facebook , підписуйтеся та матимете актуальну інформацію з перших вуст.

Наша Компанія докладає максимум зусиль для забезпечення сервісу на належному рівні, технічна група швидко реагує на проблемні ситуації та моніторить ситуацію в цілодобовому порядку. Натомість ми віддаємо належне Вашому терпінню, усвідомлюємо Вашу потребу в якісному сервісі та дякуємо за розуміння.

Всім абонентам, які мали активний баланс на момент інцидентів, описаних вище, ми повернули кошти за три дні роботи на рахунок, відповідні проводки Ви можете побачити у своєму персональному кабінеті.

Колектив нашої Компанії ще раз перепрошує за незручності і зичить Вам гарного настрою!



1000 гривень* за інформацію про вандалів!



Протягом шести останніх місяців "Компанія БЕСТ" зіткнулася з аномальною кількістю зумисних пошкоджень магістральних та розподільчих ліній зв’язку в місті Ірпені. Як правило, пошкодження виникають у позаробочий час або у вихідні, наслідком таких пошкоджень є відсутність сервісу у груп абонентів.

За останніх півроку ми ліквідували кілька сотень аварій, ремонтами займається окремий відділ, штат якого подвоєно, Компанія докладає усіх зусиль для мінімізації простою, а відповідно і шкоди, завданої нашим абонентам.

Зокрема, 18 січня 2017 року о сьомій годині ранку в м. Ірпені невідомі злочинці пошкодили магістральний кабель та кабель електроживлення, якими підключене наше обладнання. Наша Компанія звернулася до поліції за фактом злочинних дій, відкрито кримінальне провадження, фото додаються.

Викликає подив те, що в м. Ірпінь метою вандалізму є не крадіжка обладнання чи кабеля, а зумисне порушення працездатності мережі. У м. Ірпені кількість подібних фактів більше ніж вдесятеро перевищують середні показники по мережі. Ми нагадуємо, що Компанія Бест обслуговує клієнтів більше ніж в 40 населених пунктах.

Вказані дії є КАРНИМ ЗЛОЧИНОМ, передбаченим Статтею 360 Кримінального кодексу України “Умисне пошкодження ліній зв'язку” та передбачає позбавлення волі до 2 років.

Зважаючи на вищевикладене, ми просимо наших абонентів про допомогу, а саме: якщо Ви помітили злочинців, які пошкоджують телекомунікаційне обладнання, виносять кабель, або мережеве обладнання, у Вас зник сервіс і Ви бачите невідомих осіб у Вас на горищі, ми просимо:
- викликати поліцію за телефоном 102
- попрохати монтажника надати посвідчення працівника компанії (в “Компанії БЕСТ кожен монтажник зобов'язаний мати таке службове посвідчення)
- зробити фотографію підозрілих осіб
- фотографію та інформацію потрібно вислати на email: [email protected], а про факт повідомити за багатоканальним номером 0443777377
- *отримати винагороду 1000 гривень на баланс, якщо Ваша інформація допоможе затримати злочинців

Звертаємо Вашу увагу на те, що основним пріоритетом нашої Компанії є надання безперебійного якісного сервісу кожному абоненту!
Ми заздалегідь дякуємо за Вашу допомогу!
БЕСТ
  8
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
"Гостi" не можуть коментувати дану новину.