» » «Укрзалізниця» запустила сервіс електронних скарг

«Укрзалізниця» запустила сервіс електронних скарг

«Укрзалізниця» запустила сервіс електронних скаргНа сайті ПАТ «Укрзалізниця» запустили нову електронну форму звернень стосовно зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією.

Щоб заповнити електронну форму користувачі повинні з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції.
«Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць», - йдеться у повідомленні.
«Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно  зреагувати на негативні випадки», - повідомляє прес-служба.
www.uz.gov.ua 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
"Гостi" не можуть коментувати дану новину.