Газові митарства в Ірпені

А чи мали ви справу з Ірпінською газконторою, що є філією ПАТ «Київоблгаз» і міститься на вулиці 8-го Березня, 37? Скажімо, вам треба укласти чи переоформити договір? Треба? Тоді гайда! Розпочнімо о 8:00.

Ось він – двоповерховий червонуватий будинок. Дивно, а чому тут так багато автівок, наче в день сесії біля Ірпінської міськради? Еге ж, то люди приїхали по газових справах до рідної контори.

Інша частина користувачів газу прикотила на велосипедах, які, до речі, нема де поставити, тож люди ланцюгують їх до будь-чого. Проте більшість людей, звісно, добралася пішки.
Газові митарства в Ірпені


Отже, увійдемо у «привітні» двері. А там – народу! Втім, якщо порахувати, то не так уже й багато – осіб з шістдесят. Правда, туляться під стінами, як оселедці у банці, бо коридорчики затісні. Більшість клієнтів газконтори очікувати своєї черги мусить стоячи – адже стільців для відвідувачів у коридорі лише 16. Як розповіли люди у черзі, під кабінетами не раз відвідувачі, очікуючи, коли їх приймуть, провівши на ногах у задусі кілька годин, непритомніли. Щоб полегшити тривале очікування у невідповідних умовах, дехто сідає на східці, як це й зараз зробили дві бабці та молодий хлопець.

– Я тут втретє, – каже жилавий дідок, – раніше народу було набагато більше, за двісті осіб набиралося, чергу займали о першій ночі, по талонах пробивалися. Я після другого походу потрапив до лікарні з серцевим нападом. Оклигав і… прийшов втретє. Людей стало, слава Богу, менше. Та чи подужаю за півдня?

– А чого втретє пробиваєтеся?
– Та ж ганяють, як цапа. То того папірця нема, то іншого. У них тут помінявся газовий власник, тож людям доводиться переукладати договори. А для цього, виявляється потрібні: паспорт громадянина України, технічний паспорт на будівлю або домову книгу, довідка про зареєстрованих осіб в оселі, документ, що підтверджує право власності на житло, довідка про присвоєння ідентифікаційного коду, документ, що підтверджує право на отримання пільг…

– Але ж в газконторі кожний абонент зафіксований в електронному вигляді. Нащо ця паперова тяганина?
– Бозна. Кажуть: а раптом ви захочете субсидію.

– А якщо нема права на субсидію?
– Ні, всіх під одну гребінку чешуть. Ну, якщо всіх під одну гребінку зачісують, тоді займемо чергу заради експерименту. А черг виявляється 12, бо 12 операторів по дільницях обслуговують Ірпінь, Бучу, Ворзель, Гостомель, Коцюбинське і всі прилеглі села (уявляєте, як людям за десятки кілометрів добиратися!).
Газові митарства в Ірпені


Ніби розібралися з казуїстикою примхливих черг. Але вони чомусь не розсмоктуються. Навпаки – народ прибуває! І сам процес рухається украй повільно: виявляється, на кожного стражденного витрачають 45 хвилин, бо перевіряють його по всіх параметрах!

Одне слово, жилавий дідок, який був попереду нас, отримав жаданий договір (нагадаємо, з третьої спроби) о третій годині дня! Стартував же о 8:30 ранку. Уявляєте, цю шалену кількість дурно втрачених годин! Якщо перевести часові втрати загалу в енергію, то цілком реально в масштабах країни побудувати взірцево-показову Україну.

Йдемо до начальства з’ясовувати, кому на руку такі довжелезні, вбивчі (бо справді вбивають час, здоров’я, ресурси) черги. А дзуськи!

Нема ні начальника філії, ні заступника. «Де вони?», – питаємо в приймальні у приємної жіночки. «Вони мені про це не кажуть. Напевно, на об’єктах». – «Коли будуть?». – «Вони про це теж не кажуть».
Отакої!

Чимчикуємо до головного фахівця з реалізації Світлани Миколаївни Шабатіної. Питання риторичне:
– Чому такі величезні черги?
– А що ви хочете? – каже вона. – Згідно зі штатним розкладом маємо 12 операторів на 50 тисяч абонентів. От і рахуйте, скільки ми можемо опрацювати клієнтів, якщо на кожного йде по 45 хвилин.

– Але ж така ситуація нестерпна!
– Усі питання – до начальства у Києві, ми – лише виконавці.

– Добре, а чому не пробитися до філії за консультаційними телефонами: 62-101 і 62-132?
– Бо шквал дзвінків. Телефони просто розпечені.

– А коли у приміщенні міськради у Центрі надання послуг з’явиться представник Ірпінської газконтори?
– А який сенс? Що там зможе зробити одна людина? Черга буде неймовірна.

Зробимо паузу та глибокий вдих. Думка працює, аналізує: приймальні дні: понеділок, середа, четвер.
То, може, щодня приймати людей?
Знову іду до кабінету головного фахівця (бо начальства таки нема).

– І все-таки, який вихід? Як уникнути черг?
– А не йдіть до нас переоформлювати договір! Просто платіть за новим особистим рахунком, щоб не було боргу, і в кінці місяця телефоном обов’язково повідомляйте показники лічильника. А коли черга розсмокчеться – приходьте.

– А якщо людина на субсидії?
– То хай зараз приходить і вливається в чергу.
Приїхали…

Як цього газового мастодонта змусити працювати по-сучасному, по-європейському? Без черг?

В ірпінській філії радять для полегшення долі телефонувати в Київ до контакт-центру за номером (044) 36-46-104 (тамбагатоканальний телефон) або, щоб дізнатися про стан справ із власною оплатою, можна через сайт 104.ua зайти в опцію «Особистий кабінет». Але ж не секрет, що десятки тисяч пенсіонерів не мають ні комп’ютера, ні доступу до Інтернету!
Тай договір через Інтернет не переоформиш.

До речі, цікава річ: через рік договір доведеться знову переоформлювати!

Отже, знову проходити тортури, тобто вливатися в шалену чергу. На прощання дідок-інфарктник почесав потилицю й висловився: «Доведеться йти у волонтери та завалювати «Київоблгаз» лавиною колективних скарг. Хай чешуться та міняють стиль роботи. Інакше ми, споживачі, будемо баранами!».

Наступного дня (тобто 10 листопада) я зателефонував до приймальної Ірпінської філії ПАТ «Київоблгаз», щоб домовитися про побачення з начальством. Зробив 12 дзвінків з 10:00 до 11:30.
Так і не зміг додзвонитися…


Щоб не відключили від газу за борги

Облгазам рекомендується письмово попереджати населення про можливості оформлення житлової субсидії у разі заборгованості за природний газ. Про це повідомляє прес-служба Кабінету Міністрів.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг,
зобов’язала постачальників природного газу, попереджаючи споживачів про відключення від газопостачання у разі несплати, інформувати їх про можливості оформлення житлової субсидії з запрошенням до відповідного органу соціального захисту населення. Також рекомендовано не допускати відключення від газопостачання споживачів, які подали необхідні документи для оформлення субсидії. Про це йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, Кабінет Міністрів змінив соціальну норму споживання газу в Україні з щомісячних 200 куб. м
до 1200 куб. м на 6 місяців опалювального сезону для домогосподарств, які використовують газ для опалення.
Володимир КОСКІН, фото автора 
газета: "Ірпінський вісник" №45 від 13 листопада 2015 року
  11
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 1
Додати коментар
Helga Pataki

OFFline

  • Helga Pataki (44)
  • Місцевий
  • 13 листопада 2015 18:26
А не проще отправить бланк договора почтой всем людям? Как это сделал Теплокомунсервис и ЖЭК, а там уже личное дело каждого, перезаключать договор или нет

3
Andrey Kazakov
  • Andrey Kazakov (448)
  • Гостi
  • 15 листопада 2015 10:06
Мой отец ходил 4 раза, 2 из которых приходил в 6 утра и все равно был в очереди не в первой десятке. С каждым человеком оператор возится от получаса.

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.