» » » УПФУ м. Буча: Чим зручний і необхідний веб-портал?

УПФУ м. Буча: Чим зручний і необхідний веб-портал?

Органи Пенсійного фонду роблять усе для того, щоб зробити зручними, зрозумілими й функціональними сервіси, адресовані не лише пенсіонерам або роботодавцям, а й усім іншим громадянам.

Кожна застрахована особа, попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, може отримувати щомісяця на свою електронну адресу виписку із системи персоніфікованого обліку. Там буде перелік страхувальників, які подавали щодо неї відомості в систему персоніфікації, вказано суму заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу, будуть відмітки про сплату пенсійного (єдиного) внеску; відомості про спеціальний (пільговий) стаж. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і, в разі потреби, звернутися до нього з претензіями. Водночас і страхувальники, що також відтепер мають змогу отримувати виписки про стан розрахунків із Пенсійним фондом, бачитимуть, коли надійшли кошти у Фонд, чи не виникло заборгованості. Пенсіонери ж зможуть регулярно діставати відомості з власної пенсійної справи. Там буде вказано вид та суму призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших виплат до пенсії, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо.

На порталі розміщується багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіку прийому керівництва Пенсійного фонду й адрес управлінь ПФУ в областях. Громадяни й застраховані особи зможуть довідатись, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій тощо. Для страхувальників є інформація про умови нарахування та сплати єдиного внеску та інших обов’язкових платежів, порядок складання та подання звітності, порядок здійснення органами Фонду перевірок тощо. Наведено зразки бланків, заяв, інших документів, потрібних для взяття чи зняття з обліку, складання та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо. Їх можна буде роздрукувати й уже заповненими принести в управління Фонду.

Нарешті, кожен зареєстрований користувач зможе через портал подати запит у Фонд для підготовки йому довідок, інших документів у паперовому вигляді, домовитися про прийом керівника чи відповідальної особи в управлінні Фонду й навіть написати скаргу, на яку обов’язково в установлений законом термін йому прийде відповідь. Тобто, створення вебпорталу – це ще один крок до того, щоб спростити спілкування громадян із Фондом, максимально наблизити наші послуги до людей.
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.