» » » Податкова інформує

Податкова інформує

Адміністрування єдиного внеску розпочато


З 1 жовтня 2013 року Міністерство доходів і зборів України розпочинає процедуру адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Проведені всі необхідні технічні приготування для якісного та оперативного опрацювання звітності про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, поданої різними засобами (в паперовому вигляді, на електронних носіях та в електронному вигляді, підписану ЕЦП).
Суми нарахованого єдиного внеску підлягають сплаті на рахунки органів Міндоходів, відкриті в Головних управліннях Державної казначейської служби України, які розміщено на офіційному веб-порталі Міндоходів у розділі «Реєстри» за адресою: http://minrd.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/111543.html.

Консультації платники єдиного внеску можуть отримати через саll-центр Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів за телефоном 0-800-501-007 та у всіх приміщеннях ЦОПП Київської області, адреса яких розміщені на офіційному сайті територіального органу Міндоходів у Київській області http://kyivobl.minrd.gov.ua.


Міндоходів готується до проведення дистанційних електронних перевірок


Міністерством доходів і зборів розроблено проект закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок». Закон передбачає поліпшити якість податкового аудиту шляхом проведення електронних перевірок. Розроблено механізм електронних перевірок, права та обов’язки платників і податкових аудиторів.
Зокрема, пропонується законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими органами електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях та електронних документах платника податків. Такі перевірки проводитимуться за заявою платника податків. Крім того, передбачається, що акт (довідка) такої перевірки може бути складений у формі електронного документа і спрямований засобами електронного зв'язку платнику податків.

Відповідно до п. 16 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідний положень Податкового кодексу, сервісом «електронна перевірка» вже з 1 січня 2014 року зможуть скористатися платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Для цього достатньо буде повідомити територіальні органи Міністерства доходів і зборів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.
З 1 січня 2015 року послуга буде доступна для всіх субєктів господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу. А з 1 січня 2016 року - для всіх категорій платників податків.
ГУ Міндоходів у Київській області 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар