Буча новини міста, Буча сайт » транспорт » З понеділка відміняють зручну ранкову «Бучанку»!

З понеділка відміняють зручну ранкову «Бучанку»!

Уже традиційно кожного сезону «Укрзалізниця» тішить бучанців черговими «покращеннями» і традиційно з кожним новим розкладом відміняють то зупинку поїздів по Бучі, то «Бучанські» електрички, новий графік руху електричок від 26 травня 2013 року не став винятком! Від 26 травня зручна ранкова «Бучанка» 6671/6674 Фастів-Буча/Буча-Борщагівка (відправлення було о 8,05) курсуватиме тільки до Ірпеня!

До абсурду смішні пояснення дає «Уз» на письмові запити і скарги: «По станції Буча на даний електропоїзд відсутній пасажиропотік, тому було прийнято рішення оптимізувати розклад руху з метою уникнення збитків».
Виходить, що повна електричка по Бучі це збитки?!

Важко спрогнозувати чи буде заповнюватися дана електричка по Ірпіню, адже з моменту відкриття нової автодороги Київ-Ірпінь, пасажиропотік на залізничній станції Ірпінь дещо знизився, імовірно дана електричка півроку ходитиме з частковою наповненістю, а потім її спікатиме доля всіх інших «Бучанок» які «оптимізували» чи «покращили». Також з введенням нового розкладу станцію Буча прослідуватимуть без зупинки прискорені електропоїзди №823 Київ-Коростень-Шепетівка, № 824 Шепетівка-Коростень-Київ та №836 Коростень-Київ.
Дивно, що ні влада Бучі ні депутатська комісія з питань транспорту і зв’язку останні кілька років абсолютно не цікавляться і не займаються розвитком транспорту, а тим часом у бучанських маршрутках бушує свавілля, а залізнична станція деградує на очах!

Тому пропонуємо відстоювати наше право на електричку самостійно: якщо маєте якісь побажання до «Уз» з приводу такої «оптимізації» пропонуємо скористатися формою звернення через офіційний сайт «Уз» http://www.uz.gov.ua/contacts
25 -13

Валентин, спеціально для www.bucha.com.ua 
 Інші новини по темі:
Поїдемо з комфортом, однак невідомо куди...

Поїдемо з комфортом, однак невідомо куди...

транспорт
Відновлено курсування двох пар електропоїздів  -Київ — Коростень

Відновлено курсування двох пар електропоїздів -Київ — Коростень

транспорт
Бучанці без «Бучанок»

Бучанці без «Бучанок»

транспорт
Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Буча та регіон
Київську електричку планують зупиняти в Ірпені та Вишгороді

Київську електричку планують зупиняти в Ірпені та Вишгороді

Буча та регіон
Модернізований елекропотяг Київ • Коцюбинське • Ірпінь • Буча курсуватиме з 12 березня

Модернізований елекропотяг Київ • Коцюбинське • Ірпінь • Буча курсуватиме з 12 березня

Буча та регіон
Лист на сайт: Про Ж/Д

Лист на сайт: Про Ж/Д

Буча та регіон
Укрзалізниця: Подовжено маршрути приміських поїздів до станцій Коростень і Цвіткове

Укрзалізниця: Подовжено маршрути приміських поїздів до станцій Коростень і Цвіткове

транспорт
Розклад руху електропоїздів: Київ Буча Ірпінь Тетерів (оновлено 27.05.2022)

Розклад руху електропоїздів: Київ Буча Ірпінь Тетерів (оновлено 27.05.2022)

транспорт
Епопея про бучанський транспорт..

Епопея про бучанський транспорт..

Буча та регіон
Розклад руху маршрутного таксі № 422 Лісова Буча - метро Академмістечко

Розклад руху маршрутного таксі № 422 Лісова Буча - метро Академмістечко

транспорт
Київ- Тарасівка (Боярка): Укрзалізниця запускає модернізований приміський електропоїзд

Київ- Тарасівка (Боярка): Укрзалізниця запускає модернізований приміський електропоїзд

транспорт
Електропоїзд Святошин – Буча поїде 15 березня. Графік руху

Електропоїзд Святошин – Буча поїде 15 березня. Графік руху

Буча та регіон
“Укрзалізниця” у 2018 році оновить 22 електрички

“Укрзалізниця” у 2018 році оновить 22 електрички

Буча та регіон
Призначається зупинка ЕКСПРЕС електропоїздів по ст.Буча

Призначається зупинка ЕКСПРЕС електропоїздів по ст.Буча

транспорт
Коментарів: 21
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.
schmitz5
  • schmitz5 (0)
  • Гостi
  • 25 травня 2013 17:35
ПАКРАЩЕННЯ

0
Олечка
Цитата: schmitz5
ПАКРАЩЕННЯ

=)))
долучаюсь до написання скарги!

1
iwon
  • iwon (0)
  • Гостi
  • 26 травня 2013 11:14
Можливо, слід організувати збір підписів за повернення старого маршруту?

1
seller_Макс
Уважаемый редактор, наполняемость электрички, у нас в Украине (((, не связана с величиной получаемых перевозчиком денег за проезд. Это ж наш национальный вид спорта - проезд в транспорте на халяву. ПЛАТИТЬ НАДО!!!

0
opex
  • opex (0)
  • Гостi
  • 26 травня 2013 16:02
Хоч у Бучі не живу, але їздив часто в 8:06 на Київ. На східцях стояла кондуктор, у неї купував квитки. Скільки відсотків, як гадаєте, купувала квитки. Добре якшо 2-3 з 10 тих, хто має сплатити за проїзд. Сують потім 2 гривні на ходу розї"їзним касирам або ті продають повний квиток але від Ірпеня. А у Ірпені турнікети, мало хто стрибає. От залізниця і має статистику - від Ірпеня їде 500 чоловік, від Бучі 50.
А то платити ніхто не хоче, а комфортний транспорт подавай.

0
kladovka122
Від Бучі і від Ірпеня квиток коштує однаково. Як про мене, то спершу комфортний транспорт, а потім за нього гроші платити. І причому платити повинні ВСІ, а то на один квиток десяток пільговиків!

0
Перебес
Цитата: seller_Макс
Уважаемый редактор, наполняемость электрички, у нас в Украине (((, не связана с величиной получаемых перевозчиком денег за проезд. Это ж наш национальный вид спорта - проезд в транспорте на халяву. ПЛАТИТЬ НАДО!!!

Поддерживаю.
Буча не имеет турникетов. Те, кто едет с Борщаговки или Новобеличи, или перелез на Святошине, имеет большие шансы доехать до Бучи не обилеченным, тогда как до Немишаева, например, кассир проходит весь поезд и обилечивает всех.
Ирпень больше билетирует свой пассажиропоток.
И таки да, расхлебывайте то, что всовываете по 2 гривны кассиру.
А вообще, электрички УЗ развалит в независимости от того, как народ будет платить.
ПС. Спасибо за расписание!

0
sheriff
  • sheriff (0)
  • Гостi
  • 27 травня 2013 17:52
Завтра уже по Буче начинают строить новую платформу с турникетами. Сначала временую за мостом поставлят, а потом будут валять старую и строить на ее месте новую.

0
administrator

OFFline

  • administrator (272)
  • Адміністратори
  • 27 травня 2013 22:04
Цитата: sheriff
Завтра уже по Буче начинают строить новую платформу с турникетами. Сначала временую за мостом поставлят, а потом будут валять старую и строить на ее месте новую.



:winked:
не вводьте людей в оману )

0
sheriff
  • sheriff (0)
  • Гостi
  • 27 травня 2013 22:37
Посмотрим

0
Novoselskiy
Згоден з тим, що УкрЗалізниці взалагі не відомо, про пасажиропотік на приміських електричках. Скоріш всього статистика по пасажиропотоку робиться із кількості проданих білетів по маршруту курсування електропоїздів. Наявність касирів, які ходять по електричці взагалі не міняє ситуацію, в звязку з тим, що більшість пасажирів платять лише 2 гривні за проїзд без квитка, з офіційних 4,50 з квитком і всіх все влаштовує. В цьому випадку мало б прокидатися почуття власної свідомості, та патріотизму але не у нас!!!

0
galyna.d
  • galyna.d (0)
  • Гостi
  • 28 травня 2013 12:43
На Стеклозаводской стоят кассиры при входе на платформу. Обилечивают практически всех, даже пенсионные льготы. Единицы проскакивают. Из Киева народ тоже билеты берет до Стеколки. Цена - не как до Бучи, а 5 гривень.Езжу каждый день, и эту тему обсуждаем часто. Но количество электричек и качество обслуживания не улучшается. Пассажиропоток не зависит от количества обилеченых (по моим наблюдениям). Это политика УЗ. В частной беседе с одним руководящим УЗ (кстати тоже ездит иногда электричкой) мне было сказано, что это транспорт прошлого века. "Мы не так далеко от Киева, чтобы ездить электричками. Пусть об этом заботятся местные власти."

0
Novoselskiy
Шановна Galyna.d, взагалі то розмова йде про відміну раннішньої електрички у 8:06, початковою станцією якої була Буча та послугами, якої користувалося щоранку щонайменше кілька сотень пассажирів. Мені здається, якби всі пасажири, сплачували належну суму за проїзд, цей маршрут не був би збитковий і його б не відміняли. А щодо висказування одного з керівників Укрзалізниці про, "Мы не так далеко от Киева, чтобы ездить электричками. Пусть об этом заботятся местные власти.", то хочу сказати, що держава з усім своїм апаратом державних органів, підприємств та організацій мають дбати про добробут свого населення, а не тикати пальцями одне на одне!!!!

0
kladovka122
Бучанцы, давайте скинемся на свою собственную электричку!!! wink

0
galyna.d
  • galyna.d (0)
  • Гостi
  • 29 травня 2013 12:16
Шановний Novoselskiy! Хочу наголосити, що я також іноді користувалася цією електричкою. Але мій коментар стосувався судження про збитковість і оплату. Я маю можливість оцінювати цю ситуацію в порівнянні з станом оплати проїзду з іншої платформи, що теж входить до складу Бучі. Повірте, за логікою УЗ, збитковість не залежить від сплати за проїзд. Що до "відфутболювання". Пасажири із Склозаводської звертались до УЗ, що б пустили потяги із Немішаєве, а не із Бучі, бо вранці основна кількість людей їде саме з цього відрізку дороги, а також щоб спинялися на нашій зупинці. Нам відповіли, що є потяги з Бучі (а Ви теж Буча), і Ваш мер зобов'язаний піклуватися по підвіз мешканців до центрального вокзалу Бучі.
Логіка УЗ - це "пакращення". Зробити людей чим більше залежними від влади навіть у дрібницях.

0
goligo
  • goligo (0)
  • Гостi
  • 29 травня 2013 21:50
Цитата: kladovka122
Від Бучі і від Ірпеня квиток коштує однаково. Як про мене, то спершу комфортний транспорт, а потім за нього гроші платити. І причому платити повинні ВСІ, а то на один квиток десяток пільговиків!

А вы уверены что Мы готовы платить за комфортный транспорт. Например продукты. Сыр. Мы часто покупаем мацарелу по 150грн. Я редко. Хотя и вкуснее. Иногда откровенно жаба давит.

0
Олечка
Мій лист до УЗ та отримана відповідь на нього:

Доброго дня!
Мене турбують новi змiни розкладу вiд 26.05.2013 у напрямку Коростень-Київ.
1. Дякую за те, що у напрямку вiд Святошино ел. 6617,6621,6629 та iншi,
все-таки зупиняються у Лiсовiй Бучi!

2.Попередньо зранку, у час пiк була електричка 6674 з Бучi, яка була дуже
зручною. Принаймнi у Лiсовiй Бучi можна було зайти в неї. Тепер же її
зробили вiд iрпеня. Враховуючи те, що 6612 їде з Коростеня,а 6614 з
Тетерiва,яка й так завжди була надзвичайно переповненою,що при в найкращому
випадку доводилося вiдчувати себе "шпротами" у тамбурi, то тепер доведеться
приймати жорсткiшi рiшення по руху в Київ.
Скажiть будь-ласка, чому ж електричка 6674 була невигдiною? Нею завжди
їздить чимало людей!
Розгляньте будь-ласка це питання!


вiд 26.05.2013 8:52:11 надано вiдповiдь:

Повiдомляємо Вам, що графiк руху примiських поїздiв розробляється в
комплексi iз графiком руху пасажирських поїздiв, а також з урахуванням
обiгу поїздiв в межах всiєї Пiвденно-Захiдної залiзницi. У зв’язку зi
змiною графiка руху поїзда № 44 сполученням iвано-Франкiвськ – Київ немає
технiчної можливостi подавати на посадку поїзд № 6674 по станцiї Буча, тому
поїзд на даний час вiдправляється зi ст. iрпiнь. У Вас є можливiсть
скористатись для проїзду поїздами: № 6612 з часом вiдправлення о 8 год. 01
хв. та № 6614 з часом вiдправлення о 8 год. 50 хв.

0
administrator

OFFline

  • administrator (272)
  • Адміністратори
  • 30 травня 2013 21:48
:belay:
понятно, Зализныця делает график для поездов с более выгодными коммерческими позициями - чем пенсионеры в тягаг.
но, мне кажеться, если бы "наши местные" напомнили УЗ что "наши бабушки" могут и ж/д перекрыть - они бы сдвинули на 15-20 минут любой поезд. поэтому - надо переключаться с УЗ на "транспортную коммисию при буча-раде".
:recourse:

0
kladovka122
Цитата: goligo
А вы уверены что Мы готовы платить за комфортный транспорт. Например продукты. Сыр. Мы часто покупаем мацарелу по 150грн. Я редко. Хотя и вкуснее. Иногда откровенно жаба давит.

А приятно ехать в грязной, разкуроченной, заплеванной и, извините засранной ( в прямом смысле ) электричке???? Да еще,под завязку набитой не много не трезвыми потными и неделю не мывшимися мужиками (и не только)!

Цитата: administrator
надо переключаться с УЗ на "транспортную коммисию при буча-раде".

Да. И долбить их надо как дятел дерево.

0
Перебес
Вот вы верите в какие-то идеальные сущности. Если расплакаться и рассказать как нам плохо живется и ездится, то УЗ растрогается и введет электрички.
Да им выгодно сокращать электрички. Почему не обилечивают пенсионеров, льготников бесплатными билетами? Нахер надо.
По поводу совпадения графиков, пример:
Сходня (по расстоянию как Буча) - Москва (Ленин.) 60!!! электричек: rasp.yandex.ua вбейте и посмотрите. Причем, на этом направление больше паспоездов и грузовых поездов, чем на нашем направлении.
Перекрытие ЖД - уголовное дело. Бучанская власть? Нафиг ей надо!
Когда строили новые кварталы в Буче, чем думали об инфрастуктуре?

0