Бунт чи акція протесту?

Інтерв’ю з директором ТОВ «Ірпінське АТП 13250» Олександром Лабунським

— Олександре Валентиновичу! 26 лютого на багатьох телеканалах та в засобах масової інформації з’явилася інформація про те, що десятки тисяч жителів Києво-Святошинського району не змогли вчасно дістатися до Києва у зв’язку з відсутністю на маршрутах автобусів. У той же час в УНІАН, під стінами Генеральної прокуратури та біля Київської облдержадміністрації проходили акції протесту перевізників згаданого району. Вони незадоволені результатами конкурсу, який відбувся 7 серпня 2012 року. Згідно з ним переважну частину маршрутів було надано перевізникам, виробнича база яких знаходиться на відстані від 100 до 500 км від місця виконання рейсів. Конкурс, про який іде мова, частково зачепив і ваше підприємство. Як Ви можете прокоментувати ситуацію, що склалася?

— Так, адміністрації АТП відомо про події, які відбуваються в Києво-Святошинському районі. Підприємство, яке я очолюю, неодноразово зверталося до конкурсного комітету Київської облдержадміністрації з обґрунтованими запереченнями як щодо справедливості нарахування балів, так і соціальних наслідків рішень конкурсного комітету.
Хочу звернути увагу на те, що за підсумками рішень конкурсного комітету від 7 серпня 2012 року на очолюваному мною підприємстві необхідно звільнити майже 100 працівників. Виникає багато інших запитань. Наше підприємство є місцевим платником податків, на ньому працює майже 300 осіб, воно знаходиться безпосередньо на місці виконання оборотних рейсів, неодноразово визнавалося кращим перевізником України в галузі.

За інформацією заступника голови Київської обласної державної адміністрації Володимира Максименка, яка озвучена в пресі, найближчим часом відбудеться засідання конкурсного комітету, на якому будуть розглянуті спірні питання, що виникли за результатами конкурсу від 7 серпня 2012 року.

За підсумками засідання адміністрація АТП спільно з автотранспортними підприємствами північного напрямку Київської області (а це приблизно 500 автобусів) буде приймати рішення щодо наших дій на майбутнє.
газета: "Ірпінський вісник" №10 від 1 березня 2013 року
  0
 QR-код адреса статьи
 Інші новини по темі:

"Автобусна війна" АШАН-Ірпінь-Буча: Битву за пасажирів виграє Ірпінь?

Ірпінський вісник
Автобусна війна в Ірпені, або Битва за пасажирів

Автобусна війна в Ірпені, або Битва за пасажирів

Ірпінський вісник
На Київщині 257 фізичних осіб задекларували «мільйонні» доходи

На Київщині 257 фізичних осіб задекларували «мільйонні» доходи

Публікації
У Святошинському районі столиці побудують храм на честь великомученика Юрія Переможця

У Святошинському районі столиці побудують храм на честь великомученика Юрія Переможця

статті
Щодо Закону України: Про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування..

Щодо Закону України: Про усунення негативних наслідків та недопущення переслідування..

Прокуратура м. Ірпеня
Київські перевізники завтра бойкотуватимуть владу і не виїдуть на маршрути

Київські перевізники завтра бойкотуватимуть владу і не виїдуть на маршрути

Буча та регіон
Річка Ірпінь під загрозою забруднення

Річка Ірпінь під загрозою забруднення

Буча та регіон
ФК «Буча 03» - чемпіон Києво-Святошинського району у першій лізі

ФК «Буча 03» - чемпіон Києво-Святошинського району у першій лізі

спортивні новини
Футбол, 27 червня, Буча: Чемпіонат Києво-Святошинського району

Футбол, 27 червня, Буча: Чемпіонат Києво-Святошинського району

спортивні новини
Результати з Чемпіонату Києво-Святошинського району  по футболу

Результати з Чемпіонату Києво-Святошинського району по футболу

спортивні новини
Коментарів: 1
Додати коментар
natutenia

OFFline

  • natutenia (4)
  • Місцевий
  • 12 березня 2013 20:14
на ринку послуг має працювати кращий,а послуги що надаються АТП-13250 соромно назвати якісними.
Так з початку року на маршруті 381 змінено частину автобусів на "нові" -холодні,з частково демонтованими сидіннями а при гальмуванні у пасажирів закладає вуха і згадуються слова молитви.
про маршрут № 19 думаю говорити навіть не варто бо він як ясне сонце - вирішує самостійно чи їхати чи подрімати в ангарі.
маршрут 421 працює за принципом - вантажимося всі і полетіли (56 пасажирів в маршрутці що летить на швидкості близько 100 км/г).
І після цього Вам стає совісті жалітися ?
Невмієте працювати - віддайте маршрут тому хто бажає працювати.

0
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.