» » » Укртелеком встановлює термінали самообслуговування у власних відділеннях

Укртелеком встановлює термінали самообслуговування у власних відділеннях

Укртелеком розпочав реалізацію пілотного проекту, в рамках якого разом з банками-партнерами встановлює у власних відділеннях банківські термінали самообслуговування. Абоненти компанії у майже ста відділеннях продажу та обслуговування Укртелекому на Дніпропетровщині, Запоріжжі, Одещині та Харківщині зможуть самостійно і швидко сплачувати рахунки за телекомунікаційні послуги без жодної комісії. Для їх зручності та економії часу компанія забезпечує необхідну кількість терміналів у відділенні залежно від кількості відвідувачів.

Зазвичай здійснення оплати рахунку у терміналі займає всього 20-30 секунд. Після здійснення оплати термінал відразу видає квитанцію, яка є 100% підтвердженням оплати послуг.

Завдяки терміналам самообслуговування абоненти можуть швидко і без жодної комісії сплатити за послуги Укртелекому, адже механізм оплати максимально простий і зрозумілий. За потреби, кожному з абонентів працівники відділень надаватимуть кваліфіковані консультації та роз’яснення щодо користування банківськими терміналами.

Переконані, що більшість абонентів Укртелекому швидко оцінять оперативність і зручність такої системи оплати послуг.
www.ukrtelecom.ua 
  0
 QR-код адреса статьи
Коментарів: 0
Додати коментар
Інформація
Коментувати новини на сайті можна тільки протягом 370 з дня публікації.